Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7061/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Lips biisissä on teidän mielestä bojere coded? En itse saanut ihan sellaista fiilistä. Asiallisia vastauksia kiitos. 

Jos et niitä sanoja lukemalla näe suoraan Bojereä, en usko että voidaan auttaa. 🤷🏼

Vierailija
7062/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Lips biisissä on teidän mielestä bojere coded? En itse saanut ihan sellaista fiilistä. Asiallisia vastauksia kiitos. 

https://www.tumblr.com/solsortemor/767195190033367041/you-are-my-fire-a…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näiden mielestä B ei tee kuin Jerestä biisejä 🤷

Vierailija
7064/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näiden mielestä B ei tee kuin Jerestä biisejä 🤷

Aika monta on kieltämättä tehnyt.

Vierailija
7065/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stephaniehan kertoo tyypillisestä yhden yön laastari suhteesta, joka loppuu ennen kuin alkaakaan.Tyyppi hukuttaa sydänsurujaan ja tarttuu ensimmäiseen ystävälliseen hymyyn, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut. Miten tää ei muka istu shippiin?

Tämä. Varsinkin kun tiedetään, miten tarina jatkui Ruississa ja Kyrpoksella. Ei onnistunut laastaroinnit.

Joo,  ei siihen auta mitkään laastaroinnit  ainakaan 40 vuoteen

Vierailija
7066/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stephaniehan kertoo tyypillisestä yhden yön laastari suhteesta, joka loppuu ennen kuin alkaakaan.Tyyppi hukuttaa sydänsurujaan ja tarttuu ensimmäiseen ystävälliseen hymyyn, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut. Miten tää ei muka istu shippiin?"

Tää on aika hyvä tulkinta.

Vierailija
7067/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Stephaniehan kertoo tyypillisestä yhden yön laastari suhteesta, joka loppuu ennen kuin alkaakaan.Tyyppi hukuttaa sydänsurujaan ja tarttuu ensimmäiseen ystävälliseen hymyyn, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut. Miten tää ei muka istu shippiin?"

Tää on aika hyvä tulkinta.

Se kyllästynyt laulutyylikin sopii hyvin sellaiseen tyhjänpäiväisen tarinan kertomiseen, jolla ei ollut itse asiassa merkitystä.

Vierailija
7068/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotify näyttää kaikki tekijät niin kuin artisti ne on ilmoittanut. Jure ei esim. ole kaikissa biiseissä merkittynä. En ymmärtä miksi tästä pitää vääntää, kun Joksut itsekin ovat sanoneet, että nykyään entistä enemmän tekevät biisejä yhdessä. Miksi haluat mitätöidä muiden Joksujen panoksen? 

Biisien tekeminen yhdessä ei ole sama asia kuin sanoituksiin osallistuminen, joka on yhä Bojanin valtakuntaa. Turha tästä on riidellä, kun kaikista haastatteluista ja lähteistä tiedetään, että B yksin tekee sanat. Miksi haluat vähätellä hänen panostaan?

Spotifyssa on jokainen biisin tekemisen osa-alue eritelty. B tekee varmaan suurimman osan, mutta tuon mukaan muut Joksut ja Zare ovat myös osallistuneet kirjoittamiseen. Ei se ole B:n vähättelyä

Spotify ei erittele niin kuin annat ymmärtää.

Spottari joo näyttää sanoittajat ja säveltäjät saman kategorian "kirjoittajat" alla. Tidalissa nämä kaksi on eritelty ja sieltä näkee että Bojan on sanoittanut biisit. 

Vierailija
7069/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et niitä sanoja lukemalla näe suoraan Bojereä, en usko että voidaan auttaa. 🤷🏼

Mistä näkee sanat?

Vierailija
7070/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee sanat?

Googlaamalla löytää.

Vierailija
7071/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mielenkiintoiset sanat Lipsissä. On tää nyt outoa et tääkin voisi olla viisujen ajoista.

"With the pressure were under"

"I belong with you, not the earth and not the sky". Ja Bojanhan on Kn the fire and water. Onks K sit earth and sky?

Anygays, biisi kertoo mun mielestä isoista tunteista, jotka jollain tavalla ovat vääriä ja liian vaikeita, mutta silti ei olla valmiita luopumaan toisesta. 

Vierailija
7072/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Stephanie on ollut Krisin mukaan ehdolla päästä jo kakkoslevylle mukaan, on siis kirjoitettu jo aiemmin, eipä taidakaan kertoa mistään Lontoon tuttavuuksista niinkuin arvelinkin.

Vierailija
7073/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Stephanie on ollut Krisin mukaan ehdolla päästä jo kakkoslevylle mukaan, on siis kirjoitettu jo aiemmin, eipä taidakaan kertoa mistään Lontoon tuttavuuksista niinkuin arvelinkin.

Minä taas luulen, että sanat biisiin on kirjoitettu vasta tänä vuonna. Demoni on äänitetty kesällä 2022, ja tuskin Bojan on silloin lauluja englanniksi rustannut vakavissaan levylle. Biisejä monesti kirjoitetaan uudestaan, Mesto duhovin Bojan kirjoitti uudelleen sloveeniksi kun se oli aluksi englanniksi, ja sitten oli ne hirveät Proti tokun "fly through my mind like a butterfly in July" sanat. :D

Vierailija
7074/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Missä näin sanoi, onko linkkiä että pääsee katsomaan.  😄

Vierailija
7075/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://siol.net/trendi/glasba-in-film/joker-out-ob-izidu-tretjega-albu…

Vierailija
7076/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että sanat biisiin on kirjoitettu vasta tänä vuonna. Demoni on äänitetty kesällä 2022, ja tuskin Bojan on silloin lauluja englanniksi rustannut vakavissaan levylle. Biisejä monesti kirjoitetaan uudestaan, Mesto duhovin Bojan kirjoitti uudelleen sloveeniksi kun se oli aluksi englanniksi, ja sitten oli ne hirveät Proti tokun "fly through my mind like a butterfly in July" sanat. :D

Niittenhän piti kääntää kaikki vanhat biisit enkuksi. Tää oli varmaan yksi niistä biiseistä, joka olis päätynyt sille enkku albumille.

Vierailija
7077/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vähän itsekin epäilen. Siinä on myös ne pubi viittaukset yms. jotka mielestäni viittaa johonkin UK aikaan, jotka oli vasta Viisujen aikaan/jälkeen. Tietysti sanojen yleissanoma on voinut olla valmis, mutta yksityiskohtia on muokattu myöhemmin. 

Vierailija
7078/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä B :n ääni vähän häviää lipsissä taustamusaa

Vierailija
7079/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki on discordissa, S.trendi taisi olla lehti ja minulla antaa sivun siol.net.

Vierailija
7080/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä B :n ääni vähän häviää lipsissä taustamusaa

Enemmän häviää kyllä Soncessa sen pianonpimputuksen alle.

Ketju on lukittu.