M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, saisiko vielä linkkiä siihen Discordiin? Kiitos!
Lukee vanhentunut.
Mitä uusissa vlogeissa on? Kiva jos joku ehtisi lyhyesti kertoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, saisiko vielä linkkiä siihen Discordiin? Kiitos!
Lukee vanhentunut.
Puutarhassa on uusi
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla samalla kaavalla menee kaikki. Keikkakaupungilla kiertelyt, keikalta jotain. No Jerpalle laulettiin onnittelut ja sai skumppaa muovimukista. Sonny yllätti Kärpän ja tuli vetää Urheilujätkän yhdessä Jessen ja Kn kanssa. Härppä antoi onnittelypusun poskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla samalla kaavalla menee kaikki. Keikkakaupungilla kiertelyt, keikalta jotain. No Jerpalle laulettiin onnittelut ja sai skumppaa muovimukista. Sonny yllätti Kärpän ja tuli vetää Urheilujätkän yhdessä Jessen ja Kn kanssa. Härppä antoi onnittelypusun poskelle.
K oli niin sulonen siinä toisessa vlogissa😍
Miksiköhän mulla se vlogin 12 eka osa jumittuu kohtaan 1.16. Siis uusimman vlogin eka osa, onko kellään muulla samaa ongelmaa, vai näettekö sen loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mulla se vlogin 12 eka osa jumittuu kohtaan 1.16. Siis uusimman vlogin eka osa, onko kellään muulla samaa ongelmaa, vai näettekö sen loppuun asti?
Näin ihan hyvin molemmat minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitko puhelimella? Mä käytän tota vaan läppärillä, ja en mitenkään saa näkyviin sitä loppuosaa, se ei suostu lataamaan sitä. Jaksaako joku kertoa, oliko siinä mitään erityistä, eli Bristolin keikan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitko puhelimella? Mä käytän tota vaan läppärillä, ja en mitenkään saa näkyviin sitä loppuosaa, se ei suostu lataamaan sitä. Jaksaako joku kertoa, oliko siinä mitään erityistä, eli Bristolin keikan jälkeen?
Puhelimella ja sovelluksesta juu.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin jumittui se eka vlogi, käytän selainta. Ei auttanut vaikka latasin videotiedoston tietokoneelleni, se tiedosto jumittui samaan kohtaan kuitenkin. Toka osa toimi taas.
Boitsu 💙 Kärtsä
Kärtsä 💚 Boitsu
Ja mitvit, Bojan ei taaskaan ole läsnä. Bojan is in farawaystan?
Onkohan Bojan vieläkin Lontoossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo välttämättä edes ollut Lontoossa, sen mrfy-äijän kanssa on viime päivät postannut stooreja. Vai senkö kanssa on siellä Lontoossa?
Wembury mews on levyllä, mutta eri nimisenä. Oisko tää se Ako toga vise nece biti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo välttämättä edes ollut Lontoossa, sen mrfy-äijän kanssa on viime päivät postannut stooreja. Vai senkö kanssa on siellä Lontoossa?
Miksköhän se muuten poisti sen yhden storyn melkein heti? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kanssa se sinne Lontooseen ainakin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut, mutta ei välttämättä enää, voi olla pois muutenkin.
https://discord.gg/ZkaTHVdG