Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
6061/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luke Black itse kirjoitti instaan date night kuvaan, jossa pitelevät toisiaan kädestä, eikä kuvassa ole kuin ne kädet. 

Näkisin, että on läppä, mutta anygays. Luke on gay, mietinkin että onkohan ollut ihastunut myös Boitsuun, kuten Jereenkin (johon vähän enemmän).

Mä en ole kyllä mitään ihastumista nähnyt Lukessa Boitsun suuntaan, jotenkin kaikki yhteismatsku heistä on sellaista tosi kaverillista. Ei se että on gay tarkoita et ihastuis jokaiseen mieheen. Vaikka Boitsu ihana onkin.

Vierailija
6062/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan saaaamarin hot siinä kuvassa, jossa katsoo kameraan. 

Mietin, että on se jännä; Luken ja muiden kaverien kanssa on ihan normaalia postata someen, että hei, täällä mä oon, mutta Kärtsän kanssa ei. . . Homma pidetään astetta intiimimmällä tasolla. 

Hauska muuten miten nää Boitsun tapaajat kyllä postailee sanoen treffeiksi 🤭 Kaikki ovat lääpällään häneen 😊

Kaverinkin kanssa voi treffata, ei ole mitään kaikki ovat rakastuneet häneen juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6063/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaanko tuolla K:n meetissä vain joku tavallinen musta ämpäri!? 🤣 Jengi jo jonottaa niitä 😅 

Vierailija
6064/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luke siellä postasi käsi kädessä kuvan boitsun kanssa. Yrittääkö tehdä Kn mustasukkaiseksi🤔

Varmaan vaan nostaa näkyvyyttä Serbiassa. 

Vierailija
6065/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että on se jännä; Luken ja muiden kaverien kanssa on ihan normaalia postata someen, että hei, täällä mä oon, mutta Kärtsän kanssa ei. . . Homma pidetään astetta intiimimmällä tasolla. 

Hauska muuten miten nää Boitsun tapaajat kyllä postailee sanoen treffeiksi 🤭 Kaikki ovat lääpällään häneen 😊

Ehkä kuitenkin vain omissa unelmissasi. 

Vierailija
6066/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin vain omissa unelmissasi. 

Ei noiden muiden viisuilijoiden kavereiden instoissa vain vastaavaa näy 😊

Vierailija
6067/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaetaanko tuolla K:n meetissä vain joku tavallinen musta ämpäri!? 🤣 Jengi jo jonottaa niitä 😅 

Kertokaahan joku, millainen on Käärijä-ämpäri, kiinnostaa itseänikin. 

Vierailija
6068/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinkin kanssa voi treffata, ei ole mitään kaikki ovat rakastuneet häneen juttua.

Ja B:n omissa stooreissa ei ole mitään sydämiä, eikä date night, Luken läppää taitaa olla.

Vierailija
6069/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan joku, millainen on Käärijä-ämpäri, kiinnostaa itseänikin. 

Musta normikokoinen ämpäri, jossa vihreellä käärijä-logo😊

Vierailija
6070/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja B:n omissa stooreissa ei ole mitään sydämiä, eikä date night, Luken läppää taitaa olla.

En mä niin sanonutkaan, vaan että kaikki ovat lääpällään Boitsuun. 

Vierailija
6071/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät tosiaan ole, jotkut vaaleanpunaiset lasit nyt itselläsi päässä.

Vierailija
6072/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luke siellä postasi käsi kädessä kuvan boitsun kanssa. Yrittääkö tehdä Kn mustasukkaiseksi🤔

Varmaan vaan nostaa näkyvyyttä Serbiassa. 

Todennäköisesti. Ehkä kokeilevat saisivatko samalla tavalla Joksujen suosiota nostettua siellä kuin mitä K:n kanssa Suomessa. Kohta sitten taas valittaa haastatteluissa shippauksesta, vaikka itse sitä ruokkii. Huokaus. 

Minä en saa tuosta mitään shippiin viittaavaa, Luken stooreja ei kaikki edes katso B ja joksufaneista.

Vierailija
6073/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskusforum ig ämpärikuvaa. HHH laivassa soutamassa myös tuttuja sfaneja.

Vierailija
6074/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n verotiedot ovat tänä vuonna 120k eikö ne ollut viime vuonna jotain 12k

Vierailija
6075/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät tosiaan ole, jotkut vaaleanpunaiset lasit nyt itselläsi päässä.

Kyllä sen perusteella ovat, että julkaisevat someissaan viestejä, missä ovat milloin milläkin deiteillä hänen kanssaan 😎

Vierailija
6076/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140k näyttäisi kylläkin olevan.

Vierailija
6077/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yllättävänkin vähän... sillä kiertämisellä. Oisin luullut että enemmän. Onko tossa kaikki yhteistöistä ym tulleet tulot myös?

Vierailija
6078/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskusforum instassa Jere paikalla! 💚💚 

Jerppa on harvinaisen söpö tolleen kun ei esitä sitä Käärijää 💔🧡 Ihanan näköisenä saapui paikalle ja komea Veikko vanavedessään 🥹

Vierailija
6079/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yllättävänkin vähän... sillä kiertämisellä. Oisin luullut että enemmän. Onko tossa kaikki yhteistöistä ym tulleet tulot myös?

Onko tossa se, mitä on nostanut pois yrityksestä? Suurin osa massista on mennyt sinne firmalle?

Vierailija
6080/10482 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppakeskusforum instassa Jere paikalla! 💚💚 

Jerppa on harvinaisen söpö tolleen kun ei esitä sitä Käärijää 💔🧡 Ihanan näköisenä saapui paikalle ja komea Veikko vanavedessään 🥹

Ja ulkkarifanejakin paikalla💚

Ketju on lukittu.