M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Forumissa jaossa 200 Käärijä-ämpäriä. Pitäisikö mennä kaduille bongaileen näkyykö ihmisiä ämpäri kädessä. Itse en tietenkään mene ämpäriä hakemaan😁 On kyllä mahtava älynväläys Kärtsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tuossa Tiktokeja, ja silmiini osui K Kotkan keikalla esiliina edessään. Taidan olla ns. Marketta, mutta minusta tuo essu oli aika mauton. Just semmoinen , mitä viedään lahjaksi mökille tms. ja saaja hymyilee vaivautuneesti, mutta laittaa kuitenkin päälleen ja kaikilla on niiiin hauskaa.
Sai sen samalta fanilta kuin aikoinaan sen miespuolisen pumpattavan barbarankin..
Jotenkin arvasin tämän heti
Eikö tämä samä fani yrittänyt silloin Joksujen Tavastian keikallakin tyrkyttää Bojanille jotain vastaavan teeman lahjaa, mutta Bojan ei ottanut sitä? En enää muista mikä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Raivenkin myöntää ilman mitään mutinoita, että hänellä on poikaystävä, uskon kyllä, että Bojankin kertoo aikanaan, jos alkaa seurustella.
Vanhassa haastattelussa tuli vastaan, noin 4:20
Ei kaikkien tarvitse kertoa, jos ei halua. Jokainen päättää omalla kohdallaan. Jos joku kertoo se ei tarkoita, että kaikki muutkin kertoo
Ei tietenkään tarlkoita satavarmasti, mutta kyllähän tuo nyt antaa osviittaa siitä, että Bojankin kertoo, eikä niin, että ei varmana kerro, kuten täällä osa cepareista väittää.
Ei tuollainen anna yhtään mitään osviittaa mistään, he ovat kaksi eri ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tuossa Tiktokeja, ja silmiini osui K Kotkan keikalla esiliina edessään. Taidan olla ns. Marketta, mutta minusta tuo essu oli aika mauton. Just semmoinen , mitä viedään lahjaksi mökille tms. ja saaja hymyilee vaivautuneesti, mutta laittaa kuitenkin päälleen ja kaikilla on niiiin hauskaa.
Sai sen samalta fanilta kuin aikoinaan sen miespuolisen pumpattavan barbarankin..
Jotenkin arvasin tämän heti
Eikö tämä samä fani yrittänyt silloin Joksujen Tavastian keikallakin tyrkyttää Bojanille jotain vastaavan teeman lahjaa, mutta Bojan ei ottanut sitä? En enää muista mikä se oli.
Hehheheh onpas hauskaa 🤪
Vierailija kirjoitti:
Forumissa jaossa 200 Käärijä-ämpäriä. Pitäisikö mennä kaduille bongaileen näkyykö ihmisiä ämpäri kädessä. Itse en tietenkään mene ämpäriä hakemaan😁 On kyllä mahtava älynväläys Kärtsältä.
Miksi et? Se on keräilyharvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä mihin sen arvo nousee vuosien saatossa. Olisi edes jotain, mitä antaa lapsille perinnöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä mihin sen arvo nousee vuosien saatossa. Olisi edes jotain, mitä antaa lapsille perinnöksi.
Mä otin töistä vapaata, et voin mennä heti kympiks sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et mitä merchiä ostais, kun en kehtaa pelkkää ämpäriä hakea😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku huolitrollaukset tähän väliin sitten.
Kiloja on tullut kyllä vähän liikaa ja nopeassa ajassa.
Sellaiseen olen kiinnittänyt huomiota, että posket näyttävät tosi pyöreiltä joissakin kuvissa. Voiskohan johtua myös kampauksen ja parran muotoilun vaihteluista. Toivottavasti pitää tuon vaalean värin, koska se on lähellä hänen omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsisin vasta iltapäivällä, ni tuskin ämpäreitä silloin enää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta stringit, vahva suositus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uudet cd:t myynnissä, niin semmonen. Se vihkonen on hieno ja sisältää sanoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Cashin Tomppa sinne viisuihin pääsi, muuten?
Ei vielä. 😃 Vasta julkistetaan Eesti Laul finalisteja, ehkä sen nimi julkaistaan myös tänään.
Sieltähän se odotetusti julkaistiin. Biisi on Kiron tuottama Espresso Macchiato. 🙂
Herättää kiinnostusta, ehdottomasti! Koskahan Virossa julkaistaan biisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Cashin Tomppa sinne viisuihin pääsi, muuten?
Ei vielä. 😃 Vasta julkistetaan Eesti Laul finalisteja, ehkä sen nimi julkaistaan myös tänään.
Sieltähän se odotetusti julkaistiin. Biisi on Kiron tuottama Espresso Macchiato. 🙂
Herättää kiinnostusta, ehdottomasti! Koskahan Virossa julkaistaan biisit?
6.12. ovat kuunneltavissa.
Hei passilaiset! Näkyykö teillä vlogi 11 normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on ollut näiden parin edellisen vlogin kanssa vaikeuksia. Pätkii kesken eikä suostu lataamaan, joutuu päivittämään ja aloittaan alusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se eilinen, tänään ilmeisesti tullut jo uusikin. Ei näkynyt ensin, jäi vaan lataamaan ja sitten meni ruutu mustaksi. Sammutin netin(reititin?) ja iPadin täysin hetkeksi ja kun laitoin päälle uudestaan, niin alkoi toimia normaalisti.
Hei, saisiko vielä linkkiä siihen Discordiin? Kiitos!
Eikä anna mitään osviittaa kertomisesta jonkun toisen puheet.