M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jo sanoa, että on tulossa ruuhkaista tonne meet&greetiin
Tai sitten ei, eiks toi kuulosta lähinnä olevan kiinnostavaa joillekin lapsille? En tajua kuka aikuinen tonne menee.
Tämä mammakaan ei muuten menisi, mutta kun se ämpäri... Millähän tekniikalla mä rynnin niiden lasten eteen?
Siellä Forumin postauksen kommenteissa joku ulkkis laittanut kommentin että on varannu lennot ämpärinhakua varten 😀 As a birthday treat.
Onhan K suomen kansallisaartearre ja Bkin kutsui K:ta the king has arrived ja K:kin kutsuu suomen daddy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei, eiks toi kuulosta lähinnä olevan kiinnostavaa joillekin lapsille? En tajua kuka aikuinen tonne menee.
Tämä mammakaan ei muuten menisi, mutta kun se ämpäri... Millähän tekniikalla mä rynnin niiden lasten eteen?
Meet edellisenä iltana jonottamaan, teltta Manskulle vaan pystyyn.
Mä en kestä miten söpö Kärtsä on tuossa Takavoltti tiktokissaan😍💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistät jonkin toisen ämpärin aluksi päähän.. kukaan ei tiedä oletko mamma vai teini. Tai lupaat hoitaa naapurin ipanoita, jos et omia omista ja otat ne mukaan rekvisiitaksi. MIelellään lapset olisi kiukkuisia ja huutavia, kaikki päästävät teidät mielellään jonon ohi, jotta pääsisivät teistä nopeaa eroon. 🤣
Tähti on paikalla vain tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Tähti on paikalla vain tunnin.
18.00-19.30 eli puolitoista tuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaetaankohan siellä jonotusnumeroita.
1.5 tuntia. Eli kauemmin kuin normi keikan kesto.
Joko se Cashin Tomppa sinne viisuihin pääsi, muuten?
Vierailija kirjoitti:
Joko se Cashin Tomppa sinne viisuihin pääsi, muuten?
Ei vielä. 😃 Vasta julkistetaan Eesti Laul finalisteja, ehkä sen nimi julkaistaan myös tänään.
Twitterissä joku sanoi että PC ennakkokuuntelubileissä Kärtsä olis sanonut että on kuullut Tompan viisuehdokasbiisin.
Niitä K ämpäreitä on vain 200, että tulossa ämpäri mayhem
Vierailija kirjoitti:
Minä näen jo huomisen Iltasanomien ja -lehtien otsikot pressavaalien ohella: "Käärijä aiheutti kaooksen Forumissa" tai "Keski-ikäiset naiset ryöstivät ämpäreitä lapsilta". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen jo huomisen Iltasanomien ja -lehtien otsikot pressavaalien ohella: "Käärijä aiheutti kaooksen Forumissa" tai "Keski-ikäiset naiset ryöstivät ämpäreitä lapsilta". :D
Korjaan. Päivä väärin siis. Perjantain otsikot tietty.
Viki ja Köpi showssa Köpi avas tänään sitä miten oli päätyny Kärtsän levylle 🙂 löytyy Areenasta
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi showssa Köpi avas tänään sitä miten oli päätyny Kärtsän levylle 🙂 löytyy Areenasta
Haluisitko jakaa pienen yhteenvedon? Se ei oo katsottavissa ulkomailla. Kiitos tuhannesti!
Miksi se olisi kiinnostavaa vain lapsille? Käärijä on erittäin pidetty ja rakastettu henkilö Suomessa, vauvasta vaariin. Katsos kun se teki semmosen biisin kö Cha Cha Cha ja nousi ilmiöksi. Ja uusi levy tullut just ulos. Joten kyllä vain, ruuhkaa tulee olemaan.