M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on TTK sovellus? Ja mitä hyötyä sen lataamisesta on?
Vissiin voi voittaa siellä paikan ens su yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millaiseen tilanteeseen olisit Bn ja Kn suhteen tyytyväinen? Kun musta se näyttää just nyt niin hyvältä, kun nyt vaan voi kuvitella ihan siis tosielämässä.
no ei se ole mun asia olla tyytyväinen tai tyytymätön kenenkään ihmisen suhteisiin, se näyttää tosi hyvältä heidän kannaltaa ja olen tosi onnellinen heidän puolestaan että ovat löytäneen toisistaan moin hyvät ystävät. Mutta ei mua kiinnosta kauheesti seurata välttämättä kenenkään ystävyyksiä, koska mulle on tullut selväksi että muuhun se ei etene. Ja huom! Se on tietenkin täysin ok eikä kuulu mulle yhtään mitenkään. Mutta kun kerran kysyit😅
Mutta miten sä olisit sen halunnut etenevän? Miten se olisi sun mielestä voinut edetä? Ihan niinkuin realistisesti.
Nään mitä tällä haetaan ja oon samaa mieltä. Bn ja Kn suhde "etenee" ihan hyvää vauhtia. Tarvitaan aikaa. Mä en ainakaan missään vaiheessa ole odottanut tai olettanut, että karkaavat naimisiin muutaman kuukauden jälkeen.
Mä olen olettanut, että karkaavat naimisiin muutaman kuukauden jälkeen 😄😄🤪 Kyllä, oikeasti 😅 Mutta ei haittaa, vaikka niin ei ole käynyt.
Tottakai ne karkaa naimisiin muutaman kuukauden jälkeen! Come on! 😊 /vitsi
Mä shippaan ja oon ERITTÄIN tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Tilanne on vakaa. Hyvä. Lämmin. Ja mun mielikuvissa myös romanttinen. 🤡 Ja mulla on hyvä rauhallinen olo kaksikon suhteen.
Mä olen alkanut tyytyä mielessäni siihen, että ystäviä ovat, todennäköisesti eivät mitään sen enempää ole tulevaisuudessakaan. Haluaisin myös jo irti tästä heidän yhteisten vaiheidensa seuraamisesta. En vieläkään ymmärrä, miksi minä kyyninen ihminen olen juuttunut seuraamaan itselleni tuntemattomien tyyppien elämää näin tarkasti. Siinä heidän keskinäisessä suhteessaan olen näkevinäni jotain erityistä ja yritän saada ratkaistuksi mitä se on. Epäilen myös edelleen, onko jutussa sittenkään mitään elämää suurempaa, se vain onnistuttiin, vähän vahingossakin, markkinoimaan erittäin hyvin.
Uskon edelleen something moreen. Voi olla, ettei se "realisoidu" just nyt, mutta odottakaas vaan. 💙💕💚
(Ja oikeasti mun elämä ei ole millään tapaa riippuvainen tästä. Heillä on omat elämänsä ja kunnioitan sitä)
Nautafandom torstaina
Vierailija kirjoitti:
Uskon edelleen something moreen. Voi olla, ettei se "realisoidu" just nyt, mutta odottakaas vaan. 💙💕💚
(Ja oikeasti mun elämä ei ole millään tapaa riippuvainen tästä. Heillä on omat elämänsä ja kunnioitan sitä)
Niin odotankin! Siis silleen että en välttämättä ees joka päivä mieti kaksikkoa eikä haittaa vaikka eivät koskaan jakaisi mitään matskua julkisesti enää. Mutta tiedän / uskon että asioita tulee vielä tapahtumaan. Ja siis en odota mitään ns. uutta vaan ihan sitä heidän yhdessäoloa kuten tähän astikin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tyytyä mielessäni siihen, että ystäviä ovat, todennäköisesti eivät mitään sen enempää ole tulevaisuudessakaan. Haluaisin myös jo irti tästä heidän yhteisten vaiheidensa seuraamisesta. En vieläkään ymmärrä, miksi minä kyyninen ihminen olen juuttunut seuraamaan itselleni tuntemattomien tyyppien elämää näin tarkasti. Siinä heidän keskinäisessä suhteessaan olen näkevinäni jotain erityistä ja yritän saada ratkaistuksi mitä se on. Epäilen myös edelleen, onko jutussa sittenkään mitään elämää suurempaa, se vain onnistuttiin, vähän vahingossakin, markkinoimaan erittäin hyvin.
Oletitko oikeasti, että jotain olisi oikeasti ollut😂 Nää on mielikuvitusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin odotankin! Siis silleen että en välttämättä ees joka päivä mieti kaksikkoa eikä haittaa vaikka eivät koskaan jakaisi mitään matskua julkisesti enää. Mutta tiedän / uskon että asioita tulee vielä tapahtumaan. Ja siis en odota mitään ns. uutta vaan ihan sitä heidän yhdessäoloa kuten tähän astikin on nähty.
Onko sulla muuta elämää :D Vähän käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletitko oikeasti, että jotain olisi oikeasti ollut😂 Nää on mielikuvitusmaailmaa.
Oletin, enkä ollut ainoa. Ymmärrän itsekin miten älytön ja järkeä vailla tämä 1,5 vuotta on ollut. Ei sinun naureskelusi tuo tilanteeseen mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän ilkeästi sanottu, olettakoon jokainen mitä haluaa.
Minä en ole koskaan olettanut mitään, olen sitä koulukuntaa, että ei me voida tietää vieraiden ihmisten tunteita ja ajatuksia, eikä ainakaan pelkkien kuvien, videoklippien, ilmeiden ja eleiden perusteella. En siis oleta heille ystävyyttä enkä something morea, mutta en ivaile niille, jotka jotain muuta näkevät ja olettavat. Syy miksi edelleen jaksan täällä roikkua, on että tätä tarinaa on vaan ollut he*metin hauskaa seurata. Voisi varmaan sanoa, että mä oon enemmän koukuttunut nautadomin edesottamuksiin kuin itse pääparin seuraamiseen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muuta elämää :D Vähän käy sääliksi.
Sinua käy ilkeilijä.
Mua vieläkin huvittaa tämä kuva Bnista. Hyvin omistushaluinen
Autiomaan musiikkivideolla on yli 100 t. katselukertaa. 🔥🔥
Opin tänään jotain uutta Suomen musaskenestä ja keikkapaikkojen toistensa sabotoimisesta ja ilkivaltaisista taktiikoista. Hypätkää mukaan tarinaan.
Eli, näin että K:n 30.11 Haminan keikka peruttiin virallisesti tänään. Outoa, miksi? Kaivelin twitteriä ja näköjään tästä on ollut jo jotain kuiskintaa nyt viikonloppuna.
Twitteristä: "Leikari omistaja sano että ei se Haminan paikan omistaja tosissaan sitä keikkaa edes ollut tekemässä, halus tehdä kiusaa jotta ei kilpailijan keikalle olis tullut ihmisiä. Nää on näitä, mutta on se varmaan peruttu"
Nyt tosiaan peruttiin. Siis mitä ihmettä? Mikä taktiikka tuo edes on?
Sitten tajusin miten tämä kuvio menee. Eli: Kotkan keikkapaikka (K:n keikka toissapäivänä) ja Haminan keikkapaikka Työski) ovat vain 10km päässä toisistaan, ja ovat tosi kovassa kilpailussa keskenään. Leikari buukkasi K:n ensin. K:n hinta on kova, eli lippuja pitäisi saada myytyä hyvä määrä voitolle pääsemiseksi. Mitä tekee kilpailija kun saa tietää tästä? Buukkaa K:n samalle kuukaudelle, ja tarkoitus on pitää huoli että suurin osa Kotka-Hamina alueen ihmisistä valitsee ostaa lipun heille kun puntaroivat K:n keikalle menoa. Ja se onnistunee koska Kotkan mesta on jossain maantien kupeessa kun taas Haminan keikkapaikka on keskustassa. Eli nyt Leikarin lipunmyynti vähintään puolittui suunitellusta, jos edes puolet alueen ihmisistä valitsi Työskin. Leikari jäi varmasti tappiolle.
Ja heti seuraavana päivänä Kotkan keikan jälkeen Hamina peruu oman K-keikkansa. Sitä ei luultavasti tosiaan ollut koskaan edes tarkoitus pitää, koska åienellä alueella ei ole tarpeeksi ihmisiä kahdelle K-keikalle. Haminan keikkapaikka joutuu maksamaan jonkun summan rahaa peruutussakkoa (arvataan vaikka muodollisuutena 1000e), mutta se on sen arvoinen "investointi" että kilpailija ajetaan taloudelliseen ahdinkoon.
Jos peruutussakko on 1000, mutta kilpailija meni 3000 tappiolle koska lipunostajia tulikin puolet vähemmän, niin vilunkipelin harrastaja voitti. Häviäjiksi tuli K:n alunperin buukannut keikkapaikka, ja K itse joka sai nyt vain puolikkaan keikan ja yhden perutun keikan (eli vähemmän fanikamamyyntiä ja lisäksi kallisarvoinen pikkujoululauantai jäi nyt iman keikkaa.
Toivottavasti K:n keikkamyyjä on tulevaisuudessa varovaisempi ja valikoivampi tällaisissa tilanteissa jos kaksi ihan viereistä keikkapaikkaa rupeaa buukkailemaan K:ta samoille viikoille pikkukylillä, kun se on todennäköisesti jotain tällaista kiusantekoa joka vaan on harmiksi kaikille.
Hei onko kellään Jodelia omaavaa paikalla? Tuolla twitterissä sanotaan että Jodelissa joku ois saanut facessa peruutusviestin Haminan keikkapaikkalta ja että ne syyttää K:ta siinä jotenkin. Eli mitä siinä face-viestissä sanotaan? Mietin oliko siis Haminan keikkapaikka aikonut viedä Kotkan asiakkaat, ja se onkin K joka on suuttunut tilanteesta ja on perunut Haminan keikan?
Vierailija kirjoitti:
Hei onko kellään Jodelia omaavaa paikalla? Tuolla twitterissä sanotaan että Jodelissa joku ois saanut facessa peruutusviestin Haminan keikkapaikkalta ja että ne syyttää K:ta siinä jotenkin. Eli mitä siinä face-viestissä sanotaan? Mietin oliko siis Haminan keikkapaikka aikonut viedä Kotkan asiakkaat, ja se onkin K joka on suuttunut tilanteesta ja on perunut Haminan keikan?
Ei ol Jodelissa tullut itselleni vastaan tuollaista, lähinnä spekuloitu tuota twiittiä, jossa joku jakoi Leikarin omistajan puheita.
spotify päivitetyt kuuntelut
Autiomaa 204 497
People Champions 113 993
Ready to go 105 332
Sex=Money 997 566
Takavoltti 92 256