Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5861/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaus ei kyllä oo juurikaan laimentunut. Tumpussa on tehty bojere fanbookkia tms, ja Twitterissä oli hiljattain bojere-päivä ja kaikki shippaajat ja fiilistelijät siellä postaili vaikka kuinka paljon ihania kuvia.

Mulla itellä henkilökohtaisesti Kyproksen loma nosti bojere-intensiteettiä ihan hurjasti! 

Se että just tällä palstalla on hiljaisempaa. No, siihen on varmaan monta syytä. Moni meni discordiin, muille palstoille, kuka mihinkin. Eihän tää palsta oo se mittari joka mittaa bojeren kokonaissuosiota tai shippaajien määrää.

Aina välillä joku tulee tänne sanomaan että "kaikki loppuu aikanaan" jne, mutta siis miksi heillä on se tarve kirjoittaa noin? K & B ketjussa? :D Hiukan ihmetyttää sekin. 

No tässä ketjussa kirjotetaan myös levyistä ja keikoista ja ne kiinnostaa mua edelleen, vaikka shippaus ei enää. Siinä mielessä kaikki eli tässä kohtaa shippaus loppunut aikanaan, mutta ei mielenkiinto muihin juttuihin tässä ympärillä. 

Vierailija
5862/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta kuuntelin ton suomipopin haastiksen. Ai että nauroin Autiomaan uudelle versiolle 🤣 T. Anna-Liisa jolla on ollut paatti hukassa ja miettii pysyisikö sittenkin vaan muilla alustoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsän ja Kärtsän lomat best, kun silloin tulee some-matskua olan takaa😍

No jos semmonen kiinnostaa niin mikäs siinä. Ite en avaa niiden stooreja ollenkaan, jos tiedän että ovat lomalla, kun ei heidän tekemiset juuri kiinnostele, keikkamatskua saatan katsoa joskus.

Kyllä kiinnostaa :) Parhautta. Kiitos kun annat ystävällisestu luvan tykätä.

Vierailija
5864/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsän ja Kärtsän lomat best, kun silloin tulee some-matskua olan takaa😍

No jos semmonen kiinnostaa niin mikäs siinä. Ite en avaa niiden stooreja ollenkaan, jos tiedän että ovat lomalla, kun ei heidän tekemiset juuri kiinnostele, keikkamatskua saatan katsoa joskus.

Kyllä kiinnostaa :) Parhautta. Kiitos kun annat ystävällisestu luvan tykätä.

ole hyvä vain, kun noin nätisti kiitit.

Vierailija
5865/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääs äänestämään Suomipopin kyselyyn. Eli poppaako Autiomaa. Äänestysinkki instan stooreista https://www.instagram.com/stories/radiosuomipop/3493754095489271137?utm…

Toimiiko teillä muilla tuo linkki? Mulla se johtaa vaan Suomipopin instatilin etusivulle, eikä mihinkään äänestykseen.

Vierailija
5866/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta kuuntelin ton suomipopin haastiksen. Ai että nauroin Autiomaan uudelle versiolle 🤣 T. Anna-Liisa jolla on ollut paatti hukassa ja miettii pysyisikö sittenkin vaan muilla alustoilla

Oisko linkkiä josta ton voi kuunnella?

Vierailija
5867/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju tottakai elää sen mukaan mitä tapahtuu K & B rintamalla sekä mitä tapahtuu K ja joksujen keikat, biisit, levyt yms. asioiden suhteen. Näin se on ollut ihan alusta asti, keväästä 2023.

Nyt on juuri ilmestynyt Kärtsän levy, on ollut euro touria ja mediakierroksia ja kaikkea siihen liittyvää. Joten siitä tietysti puhutaan. Ja sama joksujen kohdalla, levy tulossa. Ja ovat olleet myöskin mediakierroksilla.

Sitten kun K & B taas kohtaa, niin voi kuule.. Kyllä kaikilla alustoilla taas aktivoidutaan niin maan penteleen nopeasti ettei ehdi kissaa sanoa. :D Sehän on nähty jo monta kertaa.

Vierailija
5868/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5869/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkääs äänestämään Suomipopin kyselyyn. Eli poppaako Autiomaa. Äänestysinkki instan stooreista https://www.instagram.com/stories/radiosuomipop/3493754095489271137?utm…

Toimiiko teillä muilla tuo linkki? Mulla se johtaa vaan Suomipopin instatilin etusivulle, eikä mihinkään äänestykseen.

https://lomake.supla.fi/poppaako

Vierailija
5870/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin random, et luulin aluks, että lähti mainokset pyörimään ja mietin onpa omituinen mainos😆 Ja mä nauroin kans silmät kyyneleissä.

Vierailija
5871/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijän levystä julkaistu muita arvosteluita kuin HS:n? 

Vierailija
5872/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Discord juuri perustettiin, että saa shipata rauhassa. Ainakin näin Puutarhassa keskusteltiin kun se avattiin. En tajunnutkaan että sinne on siirtyneet nämä samat todellisuuspakottajat. T. Eri

Ei sielä mitään todellisuuspakotusta ole.

Ihmiset on kertoneet vain miten itse omakohtaisesti kokevat asiaa. Ei kukaan sanonut ettei saa toisin kokea. Osa fiilistelee ystävyyttä, osa kuulostaa olevan vähän sillä rajalla ja järki kääntävän välillä ystävyyden puolelle sen ajatuksen ja osa shippaa täysin. 

En oikein ymmärrä miten tuosta on joku tulkinnut ettei itse saa shipata kun kukaan ei ole kieltänyt ketään ajattelemasta tavallaan. 

Just näin. Mä olen tässä hetken lukenut ällistyneenä näitä valituksia täällä, kun tuntuu, että ne on ehkä nyt lähteneet liikkeelle mun Discordissa aloittamasta keskustelusta.

Tilanne tuntuu sekä hämmentävältä että vähän huvittavaltakin, koska koen itsenikin ennen kaikkea shippaajaksi. Mun kohdalla se shippi ei kuitenkaan estä sitä, että päässä pyörii kaikenlaisia muitakin ajatuksia ja pohdintoja K & B yhdessä ja erikseen aiheeseen liittyen ja välillä tekee mieli niitäkin ajatuksia jonnekin kirjoittaa, ja mielestäni olen tehnyt niin ketään muuta loukkaamatta tai pilkkaamatta. Tai se on ainakin ollut tarkoitus.

Enkä todellakaan ole kenenkään shippausta estämässä tai tarkoituksella mitenkään häiritsemässä. Päinvastoin toivoisin enemmän ihan shippausta sinne Discordiinkin, eikä sitä kukaan muukaan ole siellä kieltämässä, joten tervetuloa sinne shippaamaan niin paljon kuin sielu sietää.

Sen sijaan täällä mä en aio enää mihinkään Discordiin liittyvästä keskustella tämän enempää ja toivoisin, ettei muutkaan niin tekisi.

Vierailija
5873/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YleX:n tiktok, noi kaks on niin ihania yhdessä🥰

Vierailija
5874/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on jotenkin niin supersöötti Katrin seurassa.

Vierailija
5875/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on jotenkin niin supersöötti Katrin seurassa.

Joo voi kun sais taas jonkun pidemmän haastattelun Katrin kanssa, ne on olleet niin kivoja.

Vierailija
5876/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo nähnyt muita. Olis kuva jos muitakin tulisi. 

Vierailija
5877/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5878/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo nähnyt muita. Olis kuva jos muitakin tulisi. 

Luulisi, että jotain muitakin tulisi. Toivottavasti ainakin on vielä tulossa.

Vierailija
5879/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpussa on kahessa osassa Katrin kärppä-haastattelu: https://www.tumblr.com/mint-ty/766221033389817856/12 (osa1) ja https://www.tumblr.com/mint-ty/766221229879394304/22 (osa2)

Vierailija
5880/10482 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumpussa on kahessa osassa Katrin kärppä-haastattelu: https://www.tumblr.com/mint-ty/766221033389817856/12 (osa1) ja https://www.tumblr.com/mint-ty/766221229879394304/22 (osa2)

Eikö se nyt edes noin lyhyttä hetkeä kestänyt ilman denssiä 😆

Ketju on lukittu.