Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5581/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ei kestä sitä, kun Käärijän musiikki saa kritiikkiä. Haukkuvat itse pahemmin tämän kriitikon, kuin miten kriitikko Käärijän musiikin. Tekopyhä rollaattorikerho taas vauhdissa. 

Jep, katsoin samaa. Vähän nolosti osa kommentoi myös siellä HS:n instassa vajoten samalle tasolle. Aijjettä kun suututti kun Käälijän levyä alvosteltiin!

Voi pappakerho teitä😂 Suoraan Suomalaisella klubillako selaatte vauvaa?😅

Vierailija
5582/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ei kestä sitä, kun Käärijän musiikki saa kritiikkiä. Haukkuvat itse pahemmin tämän kriitikon, kuin miten kriitikko Käärijän musiikin. Tekopyhä rollaattorikerho taas vauhdissa. 

Jep, katsoin samaa. Vähän nolosti osa kommentoi myös siellä HS:n instassa vajoten samalle tasolle. Aijjettä kun suututti kun Käälijän levyä alvosteltiin!

Voi pappakerho teitä😂 Suoraan Suomalaisella klubillako selaatte vauvaa?😅

Raimolla ja Jarmolla mennyt selkeästi tänä aamuna tunteisiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo uudet biisit on huonoja. Ei noille montaa tähteä voi antaa.

No kun se on Käärijä. Rollaattorikerhon mammojen kuolauksen kohde. 

Minkä ikäisenä saa fanittaa Käärijää? Että osaan varautua päästämään irti, jos olen liian nuori.

Vierailija
5584/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneen talven lumia.

Ja sitä edellisen talven ja tulevan talven.

Vierailija
5585/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen fiilis, että ensi vuonna Käärijä tekee jo jotain muuta

Ihan varmasti tekee keikkojen lisäksi paljon muutakin. En yhtään ihmettele, että hänet halutaan moneen juttuun mukaan. Niinhän K itsekin Europassin livessä vihjasi, että keväälle on tulossa jotain, mitä ei oo tehnyt aiemmin. Mutta kukaan ei voi tosissaan luulla, ettei ens vuodelle oo myös paljon keikkoja luvassa. Myös Euroopan kiertueen lupasi jo taas ensi syksylle.

Vierailija
5586/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo uudet biisit on huonoja. Ei noille montaa tähteä voi antaa.

No kun se on Käärijä. Rollaattorikerhon mammojen kuolauksen kohde. 

Minkä ikäisenä saa fanittaa Käärijää? Että osaan varautua päästämään irti, jos olen liian nuori.

Kaikenikäiset 😊 Papat vaan huolissaan, kun eivät saa rouviltaan huomiota.

Vierailija
5587/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on menny alaspäin ja OF:ssäkin jo kaikki näytetty paitsi pili

Mulle tulee susta mieleen tämä:

Miten nii ei tänäänkää oo kellää aikaa hengata

Pilkku lyö, ku liekit vasten yksinäisen kasvoja

Tää klubi on yht tyhjä, ku sen katsoja

Tsemppiä ja haleja. Kyllä se tästä. 

Jep yksinään täällä kirjoittelee negaa.

Vierailija
5588/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tekee keikkojen lisäksi paljon muutakin. En yhtään ihmettele, että hänet halutaan moneen juttuun mukaan. Niinhän K itsekin Europassin livessä vihjasi, että keväälle on tulossa jotain, mitä ei oo tehnyt aiemmin. Mutta kukaan ei voi tosissaan luulla, ettei ens vuodelle oo myös paljon keikkoja luvassa. Myös Euroopan kiertueen lupasi jo taas ensi syksylle.

Isommin ja näyttävämmin tekee. Hyvä Kärppy!

Vierailija
5589/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsää mennään tänäänkin katsomaan!

T: Ake, Make ja Pera

https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…

Vierailija
5590/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi levy on muuten tosi lyhyt, 34:51

Nykyään moni levy on tuon pituisia. Ihan normaali siis

Marraskuun alun maailmanlaajuisesti suosituin albumi kestää lähes 50 minuuttia. Siinä on rahalle vastinetta!

Vierailija
5591/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuun alun maailmanlaajuisesti suosituin albumi kestää lähes 50 minuuttia. Siinä on rahalle vastinetta!

Mä kuuntelen usein nukkumaan mennessä sellasta rentoa musiikkia, joka kestääkin 10h! Siinä vasta pituutta onkin ja mun ajalle ja rahalle vastinetta!

Vierailija
5592/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kans pitäis olla vähintään kaks tuntia, ei sillä sisällöllä niin väliä, kunhan on piiiiiiitkä!!

Vierailija
5593/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rutinat vastaan tykkäykset: 50-1000

Tykkäykset instassa voi olla vaan ihan Kärtsän kuvan takia. Näin se nyt vaan menee. Moni ei edes lue kuvaustekstiä. Sitä paitsi toi instateksti on huomattavan paljon siloiteellumpi versio varsinaisesta kritiikistä, jota moni kuvan tykkääjistä ei takuulla ole edes lukenut.

Vierailija
5594/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kans pitäis olla vähintään kaks tuntia, ei sillä sisällöllä niin väliä, kunhan on piiiiiiitkä!!

Pituus se on kaikessa, mikä merkkaa😌

Vierailija
5595/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempi sen parempi, vanhan kansan viiauksia.

Vierailija
5596/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rutinat vastaan tykkäykset: 50-1000

Tykkäykset instassa voi olla vaan ihan Kärtsän kuvan takia. Näin se nyt vaan menee. Moni ei edes lue kuvaustekstiä. Sitä paitsi toi instateksti on huomattavan paljon siloiteellumpi versio varsinaisesta kritiikistä, jota moni kuvan tykkääjistä ei takuulla ole edes lukenut.

Otsikko on kyllä aika selkeästi merkitty kuvan päälle... Pikemminkin kyse taitaa olla fanien ylireagoinnista herkkään aiheeseen?

Vierailija
5597/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelen usein nukkumaan mennessä sellasta rentoa musiikkia, joka kestääkin 10h! Siinä vasta pituutta onkin ja mun ajalle ja rahalle vastinetta!

Ja näillä vielä miljoonia kuuntelukertoja, paljon enemmän kuin jollain kämäsillä 50 min lätyillä.

Vierailija
5598/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempi sen parempi, vanhan kansan viiauksia.

Kirjaimellisesti vanha kansa😅

Vierailija
5599/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isommin ja näyttävämmin tekee. Hyvä Kärppy!

Olin yhdellä Euroopan kiertueen keikalla ja voi hitsi mikä meno!!! Kyllä kannattaa Kn panostaa ulkomaan keikkoihin, ei oo yhdelläkään Suomen keikalla ollut tollasta bailaamista. K on todella hyvä live-esiintyjä. Keikkayleisö oli monennäköistä, -ikäistä ja kaikki yhtälailla tervetulleita. 

Vierailija
5600/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on kyllä aika selkeästi merkitty kuvan päälle... Pikemminkin kyse taitaa olla fanien ylireagoinnista herkkään aiheeseen?

Siitä huolimatta, Kärtsä on kuvassa. Moni selaa instaa speedrunilla ja napsuttelee tykkäyksiä sekunnin sadasosissa. Sit toisekseen, katsopas noitten kritiikkiä kritisoivia kommentteja ja niiden tykkäysmääriä. Saat sieltä jotain osviittaa siihen, että kriitikon tapaa tehdä arvionsa ei pidetty ammattitaitoisena ja moni kritisoi selviä asiavirheitä. Jos joku tuollaisessa valtakunnallisessa isossa mediassa ja mielipidevaikuttajana hoitaa työnsä vasemmalla kädellä, saa sitä kritisoida. Suurin osa noista kriitikon kritiikeistä on hyvin perusteltuja ja asiallisia. Kukaan ei sano, ettei saisi olla pitämättä, mutta että arvostelua ei pitäisi kirjoittaa kuuntelematta biisejä. Siltä nuo jutut oikeasti kuulosti, kun juttu vilisi suoranaisia asiavirheitä.

Ketju on lukittu.