M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi levy on muuten tosi lyhyt, 34:51
Nykyään moni levy on tuon pituisia. Ihan normaali siis
Marraskuun alun maailmanlaajuisesti suosituin albumi kestää lähes 50 minuuttia. Siinä on rahalle vastinetta!
Striimauspalvelussa maksat kuukausimaksua, jos edes sitä eli ihan sama onko levy 35 vai 50 minuuttia... suurin osa kuuntelijoista on siellä. Harva ostaa fyysisiä levyjä paitsi ihan tukeakseen artistia tai saadakseen kansitaiteen ja mahdollisen lehdykän kokoelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä odotan jo ens kesän festarikautta! Ja Hollannin Tammikuun showcase-festaria odotan kiinnostuksella tosi paljon, kun se on niin erikoinen juttu. <3 Niiden insta jakoin eilen stooriinsa K:n levyn tekstein "Guess who just released a new album" ja tähtisilmäemoji, ja alla teksti "see you in January @paidatonriehuja".
Ennen sitä jakoivat jonkun stoorin Damiano Davidin uuteen solo-uraan liittyen, niin näköjään Damiano on kai jotenkin tässä ESNS/European Talent exchange- verkostossa mukana kans solo-projektinsa puolella.
Eurosonicin aikataulut ja artistikohtaiset keikkalukaalit ilmoitetaan ens kuussa! Kiinnostaa nähdä millaiseen tilaan K laitetaan esittelemään taitojaan, klubimiljööhön vai teatterimaiseen paikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä odotan jo ens kesän festarikautta! Ja Hollannin Tammikuun showcase-festaria odotan kiinnostuksella tosi paljon, kun se on niin erikoinen juttu. <3 Niiden insta jakoin eilen stooriinsa K:n levyn tekstein "Guess who just released a new album" ja tähtisilmäemoji, ja alla teksti "see you in January @paidatonriehuja".
Ennen sitä jakoivat jonkun stoorin Damiano Davidin uuteen solo-uraan liittyen, niin näköjään Damiano on kai jotenkin tässä ESNS/European Talent exchange- verkostossa mukana kans solo-projektinsa puolella.
Eurosonicin aikataulut ja artistikohtaiset keikkalukaalit ilmoitetaan ens kuussa! Kiinnostaa nähdä millaiseen tilaan K laitetaan esittelemään taitojaan, klubimiljööhön vai teatterimaiseen paikaan.
Olen selannut tähän mennessä julkastua artistikattausta, ja K näyttää olevan Eurosonicin "isompien" artistien kattausta, joita heillä on vuosittain muutama, ja loput on näitä pienempiä ja vasta pinnalle tulevía. "Isompi" tässä asiayhteydess tarkoittaa siis lähemäs miltsi tai yli kuuntelijaa spottarissa, keikkailee jo Euroopassa olemassa olevan fanikunnan takia. Tänä vuonna ne on Bably Lasagna (0,7m kuuntelijaa), Kärppy, ja Ranskalainen Yamê (1.7m kuntelijaa, hänen biisien kuunteluluvut on tosi samantapaisia kuin K:lla). Ja viime vuonna nämä isoimmat oli vastaavasti Joost, Puolalainen Jann (piti olla viisuissa samaan aikaan kuin K) ja Kalush Orchestra.
Saisko discordin linkkiä jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Puutarhassa on viime maanantaina kello 19.20 laitettu linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on enää linkki voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi toimia vielä pari päivää.
The album is selling well in Italy too!!! Made in Italy
Ai että mä rakastan Kärppää😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi toimia vielä pari päivää.
Juu, pääsin
Arvasin et K laittaa stoorin hesarin kriitikosta🤣
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et K laittaa stoorin hesarin kriitikosta🤣
Parasta😂
Todella mautonta liittyä discordiin vain tuodakseen palasia keskustelusta vauvapalstalle päästäkseen haukkumaan ja lyttäämään muiden kirjoituksia. Sanoisit edes nimimerkillä discordissa, mutta et taida uskaltaa, kun luultavasti joutuisit heti ulos keskustelusta. Vielä mauttomampaa on arvostella jonkun toisen terveystilannetta tietämättä siitä yhtään mitään. Ihmisillä voi olla monenlaisia sairauksia ja tilanteita, joita kukaan muu ei voi ymmärtää kokematta samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun Autiomaa on niin lyhyt biisi, voisi olla ainakin 4-minuuttinen.
Jep. Instrumentaaliosuus vois olla pitempi, tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsää mennään tänäänkin katsomaan!
T: Ake, Make ja Pera
https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…
Onko tuo hoikka tumma herkkä poika muka Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Todella mautonta liittyä discordiin vain tuodakseen palasia keskustelusta vauvapalstalle päästäkseen haukkumaan ja lyttäämään muiden kirjoituksia. Sanoisit edes nimimerkillä discordissa, mutta et taida uskaltaa, kun luultavasti joutuisit heti ulos keskustelusta. Vielä mauttomampaa on arvostella jonkun toisen terveystilannetta tietämättä siitä yhtään mitään. Ihmisillä voi olla monenlaisia sairauksia ja tilanteita, joita kukaan muu ei voi ymmärtää kokematta samaa.
Samaa mieltä, itse olen tällainen hiljainen seuraili ja, Discordissa on tosi hyväntahtoista keskustelua. Itse en ota siihen osaa, mutta siellä ei haukuta kumpaakaan K tai B, tai kummankaan heistä faneja. Kiitos teille kirjoittajille
Onko kaikki muualla esim Kärtsä ketjussa tai Kompostissa? Mulle tämä oli turvapaikka ja enää ei oo ketään :/
Kyllä täällä Bojere shippareita/fiilistelijöitä vielä käy.
On vaan viime aikoina trollit ollut kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä Bojere shippareita/fiilistelijöitä vielä käy.
On vaan viime aikoina trollit ollut kylässä.
Täällä ollaan edelleenkin 💙💚