M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Voi kumpa voisi olla toi musavideon nainen. Suudella Bojania kiihkeästi, ties kuinka monta ottoa ne on tuohonki tarvinnu et saaneet purkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Joksuille toivoisi enemmän omaa visiota, eikä niin että aina nuollaan joidenkin fanien persettä. SSOL oli woke anthem ulkkisfaneille ja nyt sit tunkkaista patriarkaalista kuvastoa serbifaneille. Plääh.
Odotapas vain Soncea. Siinä kumarrellaan varmaan kaikille twitter canceloijille 🙈😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksuille toivoisi enemmän omaa visiota, eikä niin että aina nuollaan joidenkin fanien persettä. SSOL oli woke anthem ulkkisfaneille ja nyt sit tunkkaista patriarkaalista kuvastoa serbifaneille. Plääh.
Sunko persettä olis pitäny nuolla
Ei vaan löytää joku oma linja ja pitää se. Nyt koittavat miellyttää vähän kaikkia ja tyyli on poukkoileva. Esim. Kärtsällä on selkeä oma juttu mitä toteuttaa ja se näkyy kaikessa.
Mun täytyy sanoa, että olen nyt vähän samaa mieltä sun kanssa, vaikka kovasti joksuista pidänkin. Tullut nyt vähän sellainen olo, että eka yritettiin kovasti sitä breikkausta briteissä ym ja piti tehdä sinne sopivampaa musiikkia, ja sit kun se ei ihan onnistunutkaan niin otettiin askel taaksepäin ja tehtiin enemmän balkanilaiseen makuun musaa (ja monen monen muun, itsekin tykkään) ja just tollainen perinteinen musavideo kylkeen. Myös tuntuu että keikkoja on välillä buukkailtu kun fanit huudelleet instassa sinne ja tänne. Että pitäkää oma linjanne pojat nyt vaan <3. Mun tekisi mieli joskus kysyä niiltä (en kysy tietenkään :D) että millaista musaa ja minkälaisia keikkoja ja musavideoita tekisitte, jos ette yhtään ajattelisi mitä mitkäkin fanit eri puolilla kulloinkin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan löytää joku oma linja ja pitää se. Nyt koittavat miellyttää vähän kaikkia ja tyyli on poukkoileva. Esim. Kärtsällä on selkeä oma juttu mitä toteuttaa ja se näkyy kaikessa.
Mun täytyy sanoa, että olen nyt vähän samaa mieltä sun kanssa, vaikka kovasti joksuista pidänkin. Tullut nyt vähän sellainen olo, että eka yritettiin kovasti sitä breikkausta briteissä ym ja piti tehdä sinne sopivampaa musiikkia, ja sit kun se ei ihan onnistunutkaan niin otettiin askel taaksepäin ja tehtiin enemm
Kävikö mielessä että tuo on se mitä haluavat tehdä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Sinäkö se määrittelet mikä on joku jonkun bändin tai artistin linja.
Sinä nyt petyit pahasti koska se minkä olet omassa päässäsi kehitellyt jonkun toisen linjaksi ei ollutkaan totta.
Mitäs jos annat kunkin määritellä omat linjansa.
Mun täytyy sanoa, että olen nyt vähän samaa mieltä sun kanssa, vaikka kovasti joksuista pidänkin. Tullut nyt vähän sellainen olo, että eka yritettiin kovasti sitä breikkausta briteissä ym ja piti tehdä sinne sopivampaa musiikkia, ja sit kun se ei ihan onnistunutkaan niin otettiin askel taaksepäin ja tehtiin enemm
Jos näin on niin heillä on sitten kovin häilyväinen mieli sen suhteen mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Sinäkö se määrittelet mikä on joku jonkun bändin tai artistin linja.
Sinä nyt petyit pahasti koska se minkä olet omassa päässäsi kehitellyt jonkun toisen linjaksi ei ollutkaan totta.
Mitäs jos annat kunkin määritellä omat linjansa.
Just näin! He halusivat tehdä tuon. He määräävät itse mitä tekevät. Tuo on heidän linja faneista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. He ovat lahjakkaita muusikoita, jos tekisivät musaa täysin välittämättä muiden mielipiteistä, niin luulen et sieltä saattais tulla aarteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että Käärijäkään tekee sitä mitä se haluaa. Sehän jopa itse sanoittaa että on hypittävä nakuna kun seksi myy ja muutakaan ei keksinyt.
Entäpä jos Käärijäkin haluaisi tehdä jotain ihan muuta jos se myisi ja taidot riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on niin heillä on sitten kovin häilyväinen mieli sen suhteen mitä haluavat.
Vai oisko kristallin kirkas mitä haluavat? Näin ovat puhuneet. Koita nyt vaan hyväksyä se.
"Otatkohan itse liian vakavasti sen, että joku ei tykkää musiikkivideosta? Ei siinä ole mitään politiikkaa. Ihmettelen välillä, että kaikesta on pakko tykätä eikä asiallista keskustelua saa olla. Minusta on ainakin mielenkiintoista lukea näitä. Ja niin kuin sanot se on vain musiikkivideo eikä siitä ole pakko pitää."
Minusta tästä aiheesta on mielenkiintoista keskustella, vaikka lopulta se on tosi pieni juttu. Joo, olen vähän pettynyt siihen videoon, samalla tasolla kun petyn jos menen kauppaan ostamaan lempisipsejäni ja ne ovat loppu. Harmi juttu. Joksut tekevät paljon valintoja, jotka eivät ole minun mieleeni, mutta nelikymppisenä en myöskään ole heidän ydinkohderyhmäänsä riippumatta siitä, onko se Balkanilla vai Briteissä (eikä kukaan voi tehdä aina valintoja, jotka miellyttäisivät edes tärkeintä kohderyhmäänsä, koska se koostuu yksilöistä). Sellaista se on, elämä jatkuu ja huomenna mietin jotain ihan muita juttuja.
Välillä tuntuu, että täällä ei saa sanoa omiaan mielipiteitä, että niihin aletaan haukkua ja ei kaikkien tarvitse tykätä jokaisesta biisistä tai musa videosta. En mäkään tykkään ihan kaikesta K:n musiikista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oisko kristallin kirkas mitä haluavat? Näin ovat puhuneet. Koita nyt vaan hyväksyä se.
Miksi sä hyökkäät toisten mielipiteitä vastaan. Tässähän ihmiset keskustelevat siitä, minkälainen mielikuva asioista on tullut. Koita sä hyväksyä se. Ja sitäpaitsi he eivät tietenkään missään haastattelussa sanoisi, että joo koitetaan vähän kaikkea kun ei oikein tiietä että mistä fanit tykkäis
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että täällä ei saa sanoa omiaan mielipiteitä, että niihin aletaan haukkua ja ei kaikkien tarvitse tykätä jokaisesta biisistä tai musa videosta. En mäkään tykkään ihan kaikesta K:n musiikista
Mä en tykkää yhdestäkään K:n biisistä enkä koko K:sta enkä edes seuraa häntä missään sosiaalisessa mediassa. En vaan yleensä sitä täällä viitsi huudella, kun kaikki hyökkää kimppuun eikä mulla toisaalta ole tarvettakaan, voin elää hyvin itsekseni tämän tietoni kanssa.
Heh hauska tää näkökulma. 😂
https://x.com/jokeroutooc/status/1849773297312924156?t=SCkJ16U6LP93DzHx…
https://x.com/ridzashi/status/1849747204358971628?t=NbpTWRHAfz0GZ1zR7Co…
Toi vika serbiankielinen biisi snippet lopussa kuulostaa muuten tosi hyvältä.
Video on näytelmä, ei mikään kiinnostuksen osoitus vanhempiin ihmisiin haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää yhdestäkään K:n biisistä enkä koko K:sta enkä edes seuraa häntä missään sosiaalisessa mediassa. En vaan yleensä sitä täällä viitsi huudella, kun kaikki hyökkää kimppuun eikä mulla toisaalta ole tarvettakaan, voin elää hyvin itsekseni tämän tietoni kanssa.
Juurihan sitä huutelet. Enkä taida uskoa että edes ekaa kertaa. Miksi muuten nostat asiaa kun K:sta ei edes keskustella vaan Joksujen mv:sta, jonka teemasta monet ei pidä😄
Vierailija kirjoitti:
Video on näytelmä, ei mikään kiinnostuksen osoitus vanhempiin ihmisiin haloo.
You must be fun at parties...
Bojan leikkii heteroa kosiskellakseen balkanin yleisöä 😅