M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Huomenna musavideo klo 12? Menen aina sekaisin näissä aikavyöhykkeissä.
Onko tälle illalle liveä tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tälle illalle liveä tiedossa?
En ole nähnyt kenenkään lupaavan mitään vielä ainakaan.
Birminghamissa kuultu Fantastista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos Boitsulle iskee pisuhätä kesken haastatteluiden. 😅
https://x.com/leopardom_/status/1849443923669766616?t=9V7dOrEL90NFx_ICK…
Voi Bojan 😆
Tää kertoo minulle vähän B on terveysfriikki, voi olla pakkomielle juoda tietty määrä tai riittävästi vettä? Ja iho pysyy myös kunnossa noin tietysti.
Voi vitsi miten Jessen ääni sopi täydellisesti tuohon Angels biisiin😭 Niin kaunista💔 Ja yleisökin tykkäsi tosi paljon, ihanan erilaisia nämä keikat. Ikinä ei tiedä mitä extraa krew tarjoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos Boitsulle iskee pisuhätä kesken haastatteluiden. 😅
https://x.com/leopardom_/status/1849443923669766616?t=9V7dOrEL90NFx_ICK…
Voi Bojan 😆
Tää kertoo minulle vähän B on terveysfriikki, voi olla pakkomielle juoda tietty määrä tai riittävästi vettä? Ja iho pysyy myös kunnossa noin tietysti.
Hänellä tais olla vain jano.
Liikuttavaa, miten Mikke erityisesti herkistyi noin kovasti. Varmasti vaivasi väsymys tossa vaiheessa ennen kaikkea ja koti-ikävä. Tietysti hetki varmasti ollut maaginen myös.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa, miten Mikke erityisesti herkistyi noin kovasti. Varmasti vaivasi väsymys tossa vaiheessa ennen kaikkea ja koti-ikävä. Tietysti hetki varmasti ollut maaginen myös.
Samoja ajatuksia ja varmasti erityisen hienoa, kun ovat suurin osa niin pitkältä ajalta frendejä. Tuskin kukaan koskaan ajattelikaan, että voisivat yhdessä jakaa keikkalavoja ulkomaita myöten suomeksi vedettynä.
Onko kukaan nähnyt mikä edelsi tota Angels-biisiä? Tuliko yllärinä K:lle? Mitä Jesse speakasi ennen sitä? Niin ihania stooreja biisistä muuten mutta ei tota missään näkemässäni 💗💗💗
Juu kertokaa tarinaa miksi se laulettiin, ihana oli 🥲. Itse en ehdi etsiä, töitä, vilkaisen välillä tänne. Ootte parhaita, kiitos 🥰
Apple musicissa näkyy jo Souvenir popin tracklist!
Vierailija kirjoitti:
Apple musicissa näkyy jo Souvenir popin tracklist!
Näköjään! Stephanie? Lips?
Ei näytä olevan Schlager, jollei nimeä sitten muutettu?
Käänsin nuo sloveenin (?) kieliset googlen kääntäjällä:
Muzica za decu - musiikkia lapsille
Ako toga vise nece biti - jos sitä ei enää tule
Mesto duhov - aavekaupunki
En tiedä siis onko oikein käännetty, ainakin toi lapsille kuulostaa oudolta 😃 Ei vaikuta et mikään noista voisi olla schlager.. ellei sitten kokonaan sanat vaihdettu
Vierailija kirjoitti:
Enkun kielisiä vain kaksi?
Tosta Stephaniesta ei tiedä, se voi olla?
Eikä SSOL:ia! 😩😩😩 Mä oon jotenkin vähän... pettynyt? tuohon track-listiin... Se ei tietenkään kerro mitään siitä, tykkäänkö itse levystä kun sen kuulen, mutta silti... Jotenkin hassua, kun ei tunnu olevan edes niitä biisejä, joita sillä toukokuisella listalla teasattiin... Toki ajattelin jo silloin, että se oli paperi, jota ei ollut tehty promotarkoituksissa, ehkei edes ajatuksella esitellä sitä mihinkään JA että biisien nimiä on voinut toki vaihtua... mutta silti, 3 enkunkielistä biisiä, ja tuntemistamme EW on ainoa?? 😢 JA sitten toi minun mielestäni ihan tylsä Sonce levyllä, mutta ei ilmeisestikään Schlageria, pöööö.
Ihana Jere stoorissa 😍