Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join vihreää teetä ja oksensin. Olen teen ystävä. Mitä tämä on?

Vierailija
23.08.2024 |

Sama juttu tapahtui eilen. Ja en juonut tyhjään mahaan, söin aamulla jogurttia ja mysliä. Voiko teelle tulla allergiseksi yhtäkkiä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join tätä https://nordqvisttea.com/products/verdant-organic-green-tea-new?srsltid…;

Pitäisi olla ihan Suomessa valmistettu. 

Ja nyt kun tuli puheeksi niin itse asiassa tein raskaustestinkin, koska kuukautiset ovat myöhässä muutaman päivän. Mutta negatiivinen tuli..

Ap

Tuskimpa on Suomessa kasvatettu. Eli jotain halvimpia puruja pussin pohjalla. Osta kunnon teetä niin ei mene vatsa sekaisin.

Vierailija
22/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en juo vihreää teetä ollenkaan. Ei se voi olla ravinnoksi sopivaa jos siitä tulee huono olo. Mulle tuli yleensä aina, joten lopetin sen juomisen kokonaan.

Myös mustasta teestä tulee välillä huono olo. Onkohan teet jotenkin huonoja nykyisin vai onko vika vain minussa?

Tanniinipitoisuudet vaihtelevat niin mustassa kuin vihreässä teessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa mulla mahdottoman tykytyksen, syke nousee. 

Vierailija
24/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällötti kahvi raskaana. En ole kuullut, että teellä olisi sama vaikutus.

Vierailija
25/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla riippuu merkistä jännä kyllä. Clipperistä tulee huono olo, Lipton ja Twinings ovat taas ok, vaikka Clipper taitaa näistä olla se luomuvaihtoehto.

Vierailija
26/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Laatta lentää jos juon vihreää teetä.

Vierailija
27/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että vihreä tee jää mahalaukkuun. Pitääpähän nälkää ainakin.

Vierailija
28/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee on maksatoksista, ei kannata juoda. Jouduin luopumaan kokonaan vihreästä teestä koska minulla on syöpä vaikkakin remissiossa nyt niin vihreä tee on kielletty.

Vierailija
29/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällötti kahvi raskaana. En ole kuullut, että teellä olisi sama vaikutus.

Koska sinulla on tuo kokemus niin asia ei voi olla näin? 

Vierailija
30/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ohis mutta miksi minulle tulee valkoviinistä kurkku kipeäksi mutta punaviinistä ei tule?

Valkoviini löystyttää vatsaporttia ja mahaneste pääsee kurkkuun.

Vierailija
31/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join tätä https://nordqvisttea.com/products/verdant-organic-green-tea-new?srsltid…;

Pitäisi olla ihan Suomessa valmistettu. 

Ja nyt kun tuli puheeksi niin itse asiassa tein raskaustestinkin, koska kuukautiset ovat myöhässä muutaman päivän. Mutta negatiivinen tuli..

Ap

Tuskimpa on Suomessa kasvatettu. Eli jotain halvimpia puruja pussin pohjalla. Osta kunnon teetä niin ei mene vatsa sekaisin.

Halvimmissa teissä on hyvin paljon fluoria. Englannissa on jopa sairastuttu halpojen teiden fluorista,kun teetä on juotu ylenmääräisesti.

Vierailija
32/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen terveysvaikutukset ovat valtavat. Kannattaa ehdottomasti korvata kahvi teellä.

Vierailija
33/33 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää teetä valmistaessa kannattaa noudattaa ohjeaikoja ja -lämpötiloja. Ei ainakaan liottaa sitä liian kauan ja liian kuumassa vedessä.

Joskus itselläni tuli lievästi huono olo, kun vihreä tee oli lionnut reippaasti yliaikaa. Silloin se teekin maistui hieman kitkerältä. Yleensä valmistamani vihreä tee maistuu hyvältä, eikä siitä tule yhtään huono olo, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi