Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis kiva käydä keikoilla, mutta

Vierailija
22.08.2024 |

Ei nappaa lähteä niille yksin.

Masentavaa ja surullista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla.

Vierailija
2/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta musiikkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ton yli joskus 21-vuotiaana kun oli pakko nähdä yksi bändi livenä. Sen jälkeen oon käynyt yksin jopa festareilla. Ei oo kaduttanut :D Musiikki yhdistää. Ja ei hlvettiäkään kiinnosta mitä joku Pirkko ajattelee jos näkee minut siellä yksin jammailemassa :)

N32

Vierailija
4/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ton yli joskus 21-vuotiaana kun oli pakko nähdä yksi bändi livenä. Sen jälkeen oon käynyt yksin jopa festareilla. Ei oo kaduttanut :D Musiikki yhdistää. Ja ei hlvettiäkään kiinnosta mitä joku Pirkko ajattelee jos näkee minut siellä yksin jammailemassa :)

N32

Sama! Hieman joutuu häiriköidyksi mutta ei pahasti.

Vierailija
5/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita lähteä ilta-aikaan yksin jonnekin esim.Helsinkiin pyörimään missä monet artistit ym esiintyvät, olen äärimmäisen huono, ja arka, liikkumaan a. Julkisilla ja b. Pimeän aikaan. Tosi orpo olo, ihan nuija.

Ap

Vierailija
6/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen melkein mieluummin yksin. Mut mua haittaa, jos keikka alkaa kauhean myöhään, kun en jaksa valvoa. Onneks nyt viime aikoina on ollut välillä myös 'varhaiskeikkoja', jotka alkaa klo. 19-21 aikaan.

Vierailija
7/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Mitä?! En mä oo joutunut koskaan millään tavalla häiriköidyksi.

N32

Vierailija
8/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee miehenä pissat housuun kun ne soittaa niin kovaa sitä musiikkia. Tykkään romanttisesta tunnelmasta ja musiikin täytyy olla eroottissävyistä eikä mitään rumpujen räminää, en voi sietää sellaista missä ei edes sanoista saa selvää. Kaikkien soittimien on kuuluttava ja kerrottava omaa tarinaansa. Esim puhallinsoittimet ovat tavattoman seksikkäitä kuten torvi. Sitä tahtoo vain lisää.

Vierailija
9/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka vielä menee, mutta jos on jotain väliaikoja tms. milloin ihmiset hengaavat porukoissa on se kyllä aika ankeaa.

Vierailija
10/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä ei keikkoja minulle, tosin eipä mitään muutakaan.

Ap

Vierailija
11/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavarkaisiin vai onko isompi keikka suunnitelmissa?

Vierailija
12/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti jossain vaiheessa se, että oli jäänyt monta hyvää keikkaa väliin ja se harmitti. Sitten vaan aloin mennä yksin, jos en saanut ketään seuraksi, vaikka se ei olekaan mielestäni yhtä hauskaa.

Vierailija
13/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä katsomaan keikkoja vielä kuusikymppisenäkin mutta kun kukaan ystävistäni ei halua. En halua mennä yksin. Vanheneminen on sosiaalinen ja ryhmäilmiö. Vaikka itse on miten terve skarppi ja aktiivinen niin ei voi elää kuin nuori jos ystäväpiiri elää kuin vanhukset.  

Vierailija
14/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Harvemmin kukaan häiritsee, kun en laittaudu kauheasti, enkä humallu (Suomessa vältellään selvinpäin olevia festareilla/baareissa). Toki, jos on keskivertoa kauniimpi, niin tilanne voi olla eri.

- eri

Vierailija
15/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen melkein mieluummin yksin. Mut mua haittaa, jos keikka alkaa kauhean myöhään, kun en jaksa valvoa. Onneks nyt viime aikoina on ollut välillä myös 'varhaiskeikkoja', jotka alkaa klo. 19-21 aikaan.

Tuleeko sulle ihmiset juttelemaan tms.?

Vierailija
16/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä ei keikkoja minulle, tosin eipä mitään muutakaan.

Ap

Mitä, jos kokeilisit käydä kerran?

Vierailija
17/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä katsomaan keikkoja vielä kuusikymppisenäkin mutta kun kukaan ystävistäni ei halua. En halua mennä yksin. Vanheneminen on sosiaalinen ja ryhmäilmiö. Vaikka itse on miten terve skarppi ja aktiivinen niin ei voi elää kuin nuori jos ystäväpiiri elää kuin vanhukset.  

Se voi nuoremmallakin olla etteivät ystävät halua, voi olla esim. erilainen musiikkimaku. Tai sitten ei ole niitä ystäviä. Ehkä somesta voisi löytyä keikkaseuraa?

Vierailija
18/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenavarkaisiin vai onko isompi keikka suunnitelmissa?

Keikkailu kannattaa hoitaa yksin.

Vierailija
19/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, itse käyn aika usein keikoilla, yleensä seurassa, mutta omia ekstrasuosikkeja käyn melkein mieluummin kuuntelemassa yksin. Ja aina on keikoilla ihmisiä, jotka ovat siellä selvästi yksin. En ole edes ikinä ajatellut, että siinä olisi mitään ihmeellistä.

Vierailija
20/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on saatanallinen häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi