Mistä voin vielä säästää?
Minulla ei ole autoa, asun halvalla rupuisessa lähiössä, valmistan itse ruokani ja leivon paljon. Kaikki palvelut on kilpailutettu, ostan yhtään mitään vain tarpeeseen ja kaiken mahdollisen kirpputorilta tai kiinakaupoista. En syö ulkona, minulla ei ole suoratoistopalveluja tai lemmikkejä, en harrasta muuta kuin television katselua ja lenkkeilyä, en käy kampaajalla, hierojalla tms. Mistä ihmeestä voin vielä säästää? Kaikki mikä tulee, myös menee.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vedän toisinaan sähköt rappukäytävän pistorasiasta niin säästyy sähkölaskuissa.
Onneksi pörssisähkö melko halpaa ja taas oli vkl ilmaista. Mun viimeinen lasku oli vain 8,36e /kk.. Hyvä kun kevät talvella vaihdoin siihen. Kallein ollut n 13e /kk. Mitään lehtiä, enkä tavaraa tilaa. Ilta alessa ruokia ostan . Tölkit kerään .
Vierailija kirjoitti:
Jätä pari päivää viikossa ruoassa väliin. Ruoka ei pakollista.
Sun kohdalla ei ole ilmakaan pakollista, joten kokeile meidän kaikkien vuoksi olla muutama päivä pussi tiukasti päässä kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ruuasta on helpoin säästää ja autoilusta. Tekee ruuat itse eikä osta kaupasta mitään valmista. Roskaruokia ei osta ollenkaan. Auton voi myydä.
Ruuassa säästää kun sekottaa vesilasiin jauhoja ja mannaryynejä. Hämmentää vähän ja vetäsee ykkösellä alas. Jaksaa taas.
Jos ei jaksa niin sokeria sekaan ja jaksaa varmasti.
Jätä kiinakaupat pois, niistä ei saa kuin huonoa laatua myrkkykemikaalien kerrostamana. Kaikki tarpeellinen kirppiksiltä, mutta sieltäkin harkiten. Liha on kallista, se pois, soijarouheesta tulee halvemmat ruuat. Kaalia ja porkkanaa sekaan.