Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumangegulis! Synnytyksestä 3kk ja tein äskön plussan!!

Vierailija
08.02.2007 |

Eli raskaana, uskomatonta!!!!!Tosin ei siten synn samana vuonna kuitenkaan ;)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täysimetän esikoista ja ajattelin jatkaa niin. mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Itse rakastan lapsia ja en vielä ole mitenkään poikki ensimmäisestä, vaikka öitä valvottu ihan kunnolla välillä, vaikkei kyllä koliikkia ollut.

Vierailija
22/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse rakastan lapsia ja en vielä ole mitenkään poikki ensimmäisestä, vaikka öitä valvottu ihan kunnolla välillä, vaikkei kyllä koliikkia ollut.

Tuu raportoimaan uudestaan vuoden päästä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla vielä oli " kolminkertainen ehkäisy" päällä:)

Vierailija
24/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi 2kk synnytyksestä, mutta esikoisemme menehtyikin viikon iässä eli ei ollut kahta pikkuista yhtäaikaa :(

Hedelmällisyyshän on tutkitusti parhaimmillaan heti synnytyksen ja keskenmenon jälkeen, koska elimistö vielä hyvin vastaanottavainen!

Vierailija
25/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähälle huomiolle kun äidillä toinen vauva kainalossa ja toinen on vasta hieman reilun vuoden ikäinen! Ainahan sitä voi äiti sanoa, että onhan se lapsilla isä hoitamassa, mutta ne muutama isyyslomaviikko mitä siinä on ei paljon esikoista lohduta. Pienelle on paha selittää.

Mutta pärjäilkää ja antakaa esikoisen olla teidän oma pieni vauva vielä silloinkin kun uusi vauva on talossa!!

Vierailija
26/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että miksi menehtyi? Halaus ja osanotto suruun :(

Toivottavasti tää ei menis kesken. Ihanaa kyllä saada kaksi putkeen, koska vielä vuosi sitten pelkäsin oleani hedelmätön.

Mies ei vastaa vielä puhelimeen..ei tiedä mikä uutinen odottaa :)

Vierailija
27/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri ääni kellossa, kun vauva on syntynyt ja esikoinen päälle vuoden;0)

TSEMPPIÄ

Vierailija
28/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ihan peloissani minipillerien varmuudesta..mulla esikoinen 3,5v ja kuopus 3kk ja tosiaan en nyt vielä ainakaan halua kolmatta lasta.. olen vaan kuullut juttua että ehkäisy on pettänyt yms.. toivottavasti ei mun kohdalla.. tosin imetän myös pillerien lisäksi... :)

Vierailija
29/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä tiedän mistä puhun?

Vierailija:

eri ääni kellossa, kun vauva on syntynyt ja esikoinen päälle vuoden;0)

TSEMPPIÄ

Vierailija
30/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa jo raskausaikana varautuu siihen, että on se myös raskasta. mun kokemuksen mukaan VAUVAt on helppoja, jopa tosi allergiset. mut ne uhmaikäset ja siihen vielä vauva päälle. mut kuten sanoin, siitä selviää ja lopulta ne leikkii yhessä nätisti ja äiti sättää av:llä.

Vierailija
31/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme viikkoa sitten tein positiivisen raskaustestin jolloin vauva oli 4kk vanha.

Minulle tosin kävi niin että tämä raskaus olikin tuulimuna ja olen siitä todella helpottunut, juuri eilen sain ne vikat tyhjennyslääkkeet.

Ja pilllerit meni vaihtoon!

Vierailija
32/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
33/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ne mulla toimis.. odotan vaan et vauva on 6-8kk et vois lopettaa imetyksen ja ottaa ehkäisylaastarin ... t.23

Vierailija
34/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on toi uhmaikäinen esikoinen (3,5v) ja nyt tää 3kk kuopus ni ei kiitos just nyt lisää lapsia :) (ehkä sit 30-kympisenä vois tehä iltatähden) t.23

Vierailija
35/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin siinä mielessä osasyynä pillerien pettämiseen etten ottanut sitä joka päivä samana kellonlyömänä vaan heitto oli joskus tunteja. Se on kuulemma tärkeää, mutta näitä en aio kuitenkaan enää syödä.

Vierailija
36/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä täällä oikein ihmetellään tuota raskastumista? Ettekö te tiedä miten vauvoja tehdään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan