Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko facebook kavereiksi puolituttuja? Minä olen ottanut, koska on jotenkin niin tylyä jättää ne pyynnöt roikkumaan.

Vierailija
22.08.2024 |

En edes ole tavannut henk.koht kaikkia fb-kavereita, joten ihmettelen kun nämä ovat joillekin niin isoja asioita että nirppaillaan pyyntöjen hyväksymisen kanssa. Mitä ihmeen haittaa niistä hyväksymisistä on. Privoimmat jutut muutenkin käydään yv-viesteillä eikä faceseinällä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota edes kaikkia tuttuja. Viimeksi "jätin roikkumaan" poikani joukkuekaverin äidin ja uuden työkaverini, joka laittoi kaverikutsun heti ekama työpäivänäni. 

Hyväksyn vain sellaiset ihmiset, joille muutenkin kertoisin kuulumiseni

Vierailija
22/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn melkein kaikki pyynnöt, koska en julkaise edes kavereille mitään kovin erikoista. Oikea elämä on ihan muualla kuin fb:ssä.

Sama juttu.

Vastaavasti en itse koskaan pyydä ketään kaveriksi, koska en tiedä haluaisiko toinen oikeasti hyväksyä minut, vai ainoastaan draaman välttämiseksi hyväksyisi.

Koska olisihan se ihan hiton kiusallista olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jonka ystäväpyynnön on teilannut fasessa.

Mitä mieltä ihmisestä, joka ei teilaa livenä, mutta Facessa teilaa? Ja toisaalta ne, jotka teilaa livenä niin hyväksyy Facessa? Aika ristiriitaista, eikö?

Entäs ihmiset, jotka yrittävät vuosia iskeä livenä, mutta  teilaa kun pyytää treffeille? Tai ihmiset, jotka sanoo myöntävästi treffipyyntöön, mutta hetken päästä sanookin kieltäväs

En tiedä. Hyvin oudoilta kuulostavat kaikki nuo kuviot. Mieleen tulee, että onko ihmisellä joka toistuvasti tuollaisiin törmää, jotain vaikeuksia hahmottaa ihmisten tarkoitusperiä. Ehkä tulee tehtyä virhearvioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin? En todellakaan ota muita kuin niitä, jotka olen tavannut, ja jotka tunnen paremmin kuin vain naamatuttavana. Miksi niitä ylipäänsä kiinnostaisi mun Facebook-julkaisut? 

Hyväksyisitkö ex-kumppaneittesi kaveripyynnöt?

Mulla on teini-iän ex kaverina.

Vierailija
24/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn vain ne jotka tunnen hyvin.

Vierailija
25/25 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvi jättää roikkumaan, ne voi myös poistaa. Itse olen halunnut pitää kaverilistani jonkinlaisessa hallinnassa, ja hyväksyn vain ihmiset, joiden kanssa minulla on oikeasti jotain tekemistä. Siellä kaveripyynnoissä on myös kaikenlaisia feikkiprofiileja, jotka tekeytyy tuttaviksi, tai ihan vieraitakin, jotka on napanneet jostain netin uumenista ihan vieraan ihmisen naaman omaksi profiilikuvakseen. Joillakin näistä kaveripyytäjistä on pahat mielessä, niin että siinäkin on syytä olla hyväksymättä ihan ketä tahansa.

Poistaminen on vielä tylympää kuin roikuttaminen. Mitä pahaa sä pelkäät tapahtuvan kun kirjoitit että pahat mielessä.

En ole se jolta kysyit, mutta esimerkiksi kun minua vuosikausia vainonneen häirikön kaveri pyysi minua fb-kaveriksi, kun häirikkö ei enää tiennyt minne olen muuttanut, niin kyllä siitä voi päätellä ettei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi