Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että erotessa ex puoliso haukkuu toisen vanhemmat?

Vierailija
22.08.2024 |

Oma exäni laittoi törkeitä viestejä isälleni eron aikaan kun olin itse laittanut eston hälle

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia ei yleensä sekoiteta eroon tai konflikteihin. Siis haukkui isää vai sinua isälle? Vai muu asiako. Ilmaisiko pettymystä.

Vierailija
2/4 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä. Kertoo sairaasta persoonasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia ei yleensä sekoiteta eroon tai konflikteihin. Siis haukkui isää vai sinua isälle? Vai muu asiako. Ilmaisiko pettymystä.

Isälleni haukkui siis vanhempiani. Isäni on säästänyt kaikki viestit. Ei ole kyllä näyttänyt minulle enkä ole pyytänyt nähdä. Sanoo kyllä että ei kestä päivänvaloa viestit

Ap

Vierailija
4/4 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukkunut, mutta laittoi äidilleni viestin että eron syynä oli pettämiseni ja vieläpä oikein tarinan kanssa, että koska ja kenen kanssa. Ehkei noin tarkkaa infoa olisi tarvinnut hänen jakaa äidilleni, mutta kaipa se oli hänen tapansa sitten käsitellä eroa. Olisinhan mä voinut yhtä lailla laittaa exän vanhemmille viestiä, että tiesittekö että poikanne on muuten tuomittu mm. rattijuopumuksesta ja pahoinpitelystä menneinä vuosina. Mutta ajattelin että enpä alennu nyt moiseen.