Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso munaiset miehet!

Vierailija
08.02.2007 |

Te miehet joilla iso muna. onko usein tullu kommenttia naisilta että liian iso? Onko naiset munan nähtyään pelästyneet ja juosseet karkuun? Miten elää ison vehkeen kanssa? Onko kenties saman tyyppisoä ongelmia kuin pienen kalun omaavilla miehillä? Vastauksia mielenkiinnolla odottaen. phuna

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iso oo pelkästään hyvä juttu. Mun miehelläni on iso. Hän on kertonut aikaisemmista naisjutuistaan, että iso kalu oli joissakin suhteissa rasitekin. Aina piti olla mahtivireessä ja seksi saattoi yksipuolistua pelkän kalun ympärille.

Ei isossa kalussa ole mun mielestäni mitään erityisen himoittavaa. Hyvä seksi on paljon muutakin. Uskokaa huviksenne.

terveisin nimim. Kokenut

Vierailija
2/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se ihan hauskaa kun on kunnollisen kokoinen. On tullut kommentteja, että -oho! ja -oot sit tosi varovainen ton kanssa jooko? jne. Ja tietysti tommoset sanomiset jotenkin lämmittää mieltä;-)

On kyllä myös ollut tilanteita, että on tullut vahingossa satutettua, jos on esim. survaissut liian innokkaasti kohdunkaulaan tms.

Haittapuolia on myös se, että vaimolla saattaa imutellessa puutua suu tosi nopeesti. Lisäksi jos sattuu tykkäämään peppuseksistä, niin sitä saa ison kanssa kärttää ja lämmitellä tosi huolella.

En kuitenkaan pienempään vaihtais. Eikä varmaan vaimokaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ihan sopivan kokoinen niin se on liian pieni, jos sanoo että onpa se iso niin se on liian pieni. Jos taas on hiljaa ja eikä sano mitään tai vaan että oho sitten ihan varovasti jooko tai leikkii sillä kiva virne naamalla, niin tietää että on sopivan kokoinen tai iso.

Vierailija
4/26 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iso? Mun ex:llä oli juhlakunnossa 21cm ja voin sanoa että mä otan mielummin pienen kuin niin ison.

Nykyinen mieheni on keskivertoa pienempi, mutta vaikka ulkoisesti se ei olekaan yhtä kiihoittava kuin ex:n, niin käytössä paljon parempi.

Mun lemppariasento on takaapäin ja oikein kunnon kyytiä, mutta ex:n kanssa se oli oikeasti tuskaa. Anaali on myös sellainen etten kestänyt kun oli liian tuskaa.

Totuus on että jos on kyse kalun katselusta, niin iso on ihana - se kiihottaa. Mutta mä ainakin mielumin vain fantasioin isosta kuin että ihan oikeasti panisin sellaisen kanssa.

Toinen asia on miehen ylpeys vehkeestään. Eli mua ärsytti ex:n tapa tulla joka välissä heiluttamaan vehjettään mun eteen. Että kelpaisko parru, jne. Loppuaikoina seksi oli jo suorastaan oksettavaa. Pienempi munaiset miehet ovat sopivasti nöyrempiä ja ymmärtävät että seksi on muutakin kuin kullin koko. En toki yleistä, voi olla isokaluinen joka on tämän tajunnut, ei vain ole mun luokse tullut (paristakin isosta kokemusta)

Vierailija
5/26 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 11cm ja ohut. Olen naimisissa ja vaimo on synnyttänyt 3 lasta. Onkohan vaimo tyytyväinen hän ei ole sanonut mitään.

Vierailija
6/26 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millaiseen senttimäärään naiset on tyytyväisiä. Mikä on teidän mielestä iso?

Turha kysellä, ei ne tiedä itsekkään. Yksinkertaisestakin asiasta naiset saavat aikaan monimutkaisen ongelman.

Ja sitten veivataan ja vatkataan suuntaan jos toiseen....loputon ralli.

Vierailija
7/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lähinnä ihailleet ja sanoneet että odottaa innolla miltä se iso sitten tuntuu. Seksin jälkeen yleensä että eivät vaihtaisi pienempään ja sanoneet että kyllä koolla on näköjään väliä. Naiset eivät vaan halua loukata pieni kaluisia, vaan kertovat kuulemma että on ihan sopiva vaan ettei mies nolostuisi pientä kaluaan.

Vierailija
8/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan lähinnä ihailleet ja sanoneet että odottaa innolla miltä se iso sitten tuntuu. Seksin jälkeen yleensä että eivät vaihtaisi pienempään ja sanoneet että kyllä koolla on näköjään väliä. Naiset eivät vaan halua loukata pieni kaluisia, vaan kertovat kuulemma että on ihan sopiva vaan ettei mies nolostuisi pientä kaluaan.

Mutta toisaalta oikeestaan kaikki keskikokoiset- isot on ok, kunhan ei ole liian pieni- sori niille joilla on.

Vierailija
9/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kivointa on paneskella sellaisen " hyvän" kokoisen kanssa´, voi tehdä kivaa mistä asennosta tahansa ja tuntuu muttei satu... t: 18cm:stä nauttiva :)

Vierailija
10/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i vastailla.

Vierailija
11/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No joo.... Ei se liian isokaan kiva kyllä oo, mutta samalla tavalla kai sitä kehutaan kuin pienimunaisiakin ettei herran itsetunto kärsis...:)

Kyllä se kivointa on paneskella sellaisen " hyvän" kokoisen kanssa´, voi tehdä kivaa mistä asennosta tahansa ja tuntuu muttei satu... t: 18cm:stä nauttiva :)

Samoin miehet lohduttelevat ja kehuvat iso vittuisia naisia, että ihan hyvä ja sopivan tiukka on, ettei rouvan itsetunto kärsis.

Varsin yleistä nykyään, kun naiset päästää itsensä repsahtamaan niin helposti.

Vierailija
12/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteessa taas ei sen munan koolla ole väliä.

Jos on suhteessa pienimunaisen kanssa, seksiin pitää saada sisältöä muulla tavoin. Hyvässä suhteessa onnistuu ihan hyvin.

Sinkut kyllä löytävät niitä mulkkuja tuolta liikenteestä ihan helposti.

Jos siis haluaa vain mulkkua.

Vierailija
13/26 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No joo.... Ei se liian isokaan kiva kyllä oo, mutta samalla tavalla kai sitä kehutaan kuin pienimunaisiakin ettei herran itsetunto kärsis...:)

En itse koe ainakaan tarvitsevani mitään kehuja isosta mulkustani. Se on mikä on ja on luonnollista, että se tuntuu hyvältä. Sehän on vain pienimunaisten kiusaamista, jos heitä kehutaan isokyrpäisiksi. Kyllä he itse tietävät munansa pienuuden, tuskin se kehumalla kasvaa.

Vierailija
14/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan N:20cm ja suht paksu niin kyllä tuntui hyvältä, vaikka mies ei mikään erikoisen hyvä sängyssä ollut. Jos mun mielipidettä kysytään niin iso aina pientä parempi ja se on vaan tosiasia toki rajansa isoudellankin mutta toi 20 cm oli kyllä ihana niin visuaalisesti kuin tunnepuolellakin.

Vierailija
15/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu siis juhlakunnossa ja ihan kivasti on naiset siitä tykäneet ja sanoneet sitä iskokoiseksi :) Onhan se ihan mukavaa kun naiset kehuu. Ja ennen seksiä kun sanovat että on se ihanan iso, niin siitä vaan itse innostuu ja saa huomattavasi enemmän itsevarmuutta ja haluaa tyydyttää naisen enneenäkemättömällä tarmolla. Sama pätee naisiin pieni kehuminen ja seksi on entistä parempaa.

Vierailija
16/26 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 20 cm ja suht paksu ja on kyllä naiset tykänneet, useimmilta on tullu kommentti et sul on ihanan kokonen,kyl se kommentti aina saa kiiman kasvamaan

Vierailija
17/26 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tavata numero 12 :-)

Vierailija
18/26 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lihaksikas lähinnä päin vastoin. Mutta luoja on suonut mulle reilun parikytsenttisen vehkeen ja paksuuskin on ihan riittävä.

Baarissa kun en oikeen huomiota saa niin mun taktiikka on ollut se, että jos näen jonkun kivän näköisen typyn, käsken kaverin menemään sanomaan sille että tolla kaverilla tuolla on hirvee kulli. Sitten yleensä naiset tulee mun luokse ja haluavat todisteen ja hmm sitten käsken naista laittamaan käsiä housuihin ja välillä jos olen hiprakassa niin näyttänyt vehkeen. Todella useasti nainen on jäänyt juttelee ja lähtenyt mun matkaan. Enkä todellakaan ole komea, että kyllä kulin koollakin naisia saa kuten edes mennyt john holmes joskus sanoi.

Vierailija
19/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lisää halua tyydyttää nainen

jos saa ihania kommentteja

Varsinkin kun nainen totee että " täytät mut kokonaan"

Vaikka alta 20cm pitkä mulla mutta kai toi PAKSUUS tekee niin kivaa

Paksuutta rapia 5cm joten . . . .

M41

Vierailija
20/26 |