Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mikä on teidän paino ja vyötärönympärys?

Vierailija
22.08.2024 |

Olen huolissani vyötäröni ja vatsani paisumisesta. Mulla on hurjia turvotuksia ja kaikki kilot tuntuu kertyvän vatsaan vaikka olen muuten ok hoikka. Olen siis 159cm pitkä, painan 53-55kg ja vyötärönympärys on nykyään 78cm!! Ikää 34 vuotta.

Keskivartalo on ihme tynnyri muuhun vartaloon verrattuna. En harrasta muuta liikuntaa kuin koiran kanssa kävelyä ja imurin varressa heilumista joka kolmas päivä. Onko minulla siis paljon sitä ns vaarallista vatsarasvaa sisäelinten ympärillä?

Painoin vielä pari vuotta sitten 52-53kg ja vatsa on ollut aivan eri kokoinen ja näköinen. Vyötärönympärys alkoi silloin kutosella. En ymmärrä mitä tapahtuu.

Mikä teillä on pituus, paino, vyötärönympärys ja ikä? 

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm paino jotain 55-56 kg ikä 53 ja vy 68cm

Vierailija
82/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm 56 kg jq vyötärö noin 70 cm.

Minulla on aina ollut leveä vyötärö tai tarkemmin sanottuna tällä hetkellä ei vyötäröä juuri ollenkaan. Mutta silloinkin kun olin todella hoikka, painoin 43 kg, oli vyötäröni reilusti yli 60 cm.

Eihän tuo erityisen leveä ole. Vai mitkä sun muut mitat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyhyt yläkroppa, kylkiluiden ja lantioluiden väliin jää vain vähän tilaa. Silloin vyötärö ei hoikkanakaan ole todella kapea. Näin ainakin minulla, vaikka vyötärö näyttää selkeästi kapeimmalta kohdalta, mitta on yli 80cm.

Vierailija
84/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm ja 73 kiloa 28 v. Kaikki kertyy vatsaan. Ikävuosina 23-26 painoin vielä 55kg ja nyt jumahtanut.  Alimmillaan painoin 46 kiloa joten tuo 73 tuntuu järkyttävältä. 

Vierailija
85/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 46, pituus 160 cm, paino 59 kg ja vyötärö 70 cm. Takana suht ahkeraa salilla käyntiä ja paljon vatsalihasliikkeitä, ylimmät vatsalihakset erottuu hyvin ja vatsa on litteä.

Vierailija
86/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v, 51 kg, 68. 

Ap: Suosittelen lankutusliikkeitä. Sain sillä vyötärön kuntoon. 

Siis samalla painolla pahimmillaan vyötärö ollut 73. 

Nyt se oikeasti erottuu. 3 minaa päivässä lankussa eri dynaamisia ja staattisia liikkeitä. Ja sivulankkua myös. 

Vierailija
87/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citalion-3 -tyypin alien aiheuttaa tuota. Tulee ruumiiseen peräaukon kautta ja elää suolistossa. Leviää erityisesti kompostikäymälöiden kautta, mutta myös harvemmin pääsee elimistöön putkistoista. 

Vierailija
88/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vääristyneen kuvan saa av-mammojen koosta, kun tätä ketjua lukee. Enemmistö ketjuun vastanneista normaalipainoisia, vaikka todellisuudessa suurin osa av-mammoista reilusti ylipainoisia. Tämä on fakta.

Vierailija
89/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkeen samat pituus ja paino, minä olen 154 cm ja 52 kiloa. Vyötärö n. 70 senttiä. Ikää 41 vuotta. Harrastan juoksua.

Vierailija
90/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on sopivasti. Paino kulkee mukana, en tarvitse apuvoimia enkä kottikärryjä. Mittanauha ylettää vartalon ympäri ja jää vielä roikkumaankin. Revi siitä, sinä utelias emäntä.

Vierailija
91/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman vääristyneen kuvan saa av-mammojen koosta, kun tätä ketjua lukee. Enemmistö ketjuun vastanneista normaalipainoisia, vaikka todellisuudessa suurin osa av-mammoista reilusti ylipainoisia. Tämä on fakta.

Johtuiskohan siitä, että reilusti ylipainoisia ei kiinnosta edes mittailla vyötäröään saati sitten ilmoittaa lukemia tänne?

Vierailija
92/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Olen terve pikku pullukka.

Vierailija
93/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, 59kg, 82cm, 23v

Tuo mun vyötärönympärys näyttää muiden mittoihin verrattuna valtavalle, miten te oikein mittaatte sen? Olen hoikka ja urheilen paljon ja ei mulla ole isoa mahaa tms. En ole ennen edes tajunnut, että tuo 82cm olisi iso vyötärö, olen ihan sopusuhtainen.

Vierailija
94/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP raskaana?

En, kävin muutama vuosi sitten sterilisaatioleikkauksessa ja munajohtimista poistettiin kunnon pätkät. Olin reilu parikymppinen kun sain lapsen ja raskauden jälkeenkin vatsa oli vuosien ja vuosien ajan ihan normaali ja litteä, kunnes nyt tosiaan räjähtänyt ihan käsiin. 

Kaverille tuli vaihdevuodet sterkasta. Vatsa turvottaa hänelläkin, mutta nyt on helpottanut kun sai hormonikorvaushoidon.

Mulla oli litteä vatsa ennen lasta ja lapsen jälkeen laihduttua vauvakilot. Mutta sen huomaa et kun on sektio tehty niin vatsalihastuki on jotenkin "venynyt". Kun turvottaa tai on maha täynnä niin vatsa pääsee pullahtamaan ihan vapaasti esille. Tyhjän vatsan vyötärönympärys on 74-5, illalla jo 80. Säännöllisesti pitäisi esim joogata tai pilatesta

Vierailija
95/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm, 59kg, 82cm, 23v

Tuo mun vyötärönympärys näyttää muiden mittoihin verrattuna valtavalle, miten te oikein mittaatte sen? Olen hoikka ja urheilen paljon ja ei mulla ole isoa mahaa tms. En ole ennen edes tajunnut, että tuo 82cm olisi iso vyötärö, olen ihan sopusuhtainen.

No luulo ei ole tiedon väärtti. Olet jäätävä pallomaha. 

Vierailija
96/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP raskaana?

Muistan kun exä oli raskaana ja sillä.oli valtavan kokoinen maha niin päätin piristää sitä vähän viemällä sille 3,6 kiloisen  vesimeloonin ja rauhoitin häntä sanoen että ei mitään hätää, ihan muutaman kuukauden päästä sinusta lähtee alakautta tämän kokoinen möllykkä ulos.

Vierailija
97/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä! Olen terve pikku pullukka.

Ja jos et heti lopeta sitä suklaan syömistä niin sinusta tulee Hampaaton läski!!

Vierailija
98/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP raskaana?

Muistan kun exä oli raskaana ja sillä.oli valtavan kokoinen maha niin päätin piristää sitä vähän viemällä sille 3,6 kiloisen  vesimeloonin ja rauhoitin häntä sanoen että ei mitään hätää, ihan muutaman kuukauden päästä sinusta lähtee alakautta tämän kokoinen möllykkä ulos.

Tuo varmasti lohdutti häntä. 👍

Vierailija
99/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia tietää mittansa näin tarkkaan? 😮

En minä vaan tiedä. Ja ei, en ole läski vaan ihan hoikka ja normaalipainoinen ex-syömishäiriöinen.

Silloin sairauden aikana piti mittailla vähän väliä.

On koska joskus vaatteiden takia joutuu mittaileen.

Vierailija
100/119 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan siitä, että reilusti ylipainoisia ei kiinnosta edes mittailla vyötäröään saati sitten ilmoittaa lukemia tänne?

Eivät yllä mittaamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi