Juopoilta poistettiin penkki Tampereen keskustassa
Linkki juttuun:
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010642307.html
Nää juopot ja narkit tosiaan kuvittelee omistavansa koko kaupungin. Toki ymmärtäähän sen, että heidän pitää saada lepuutella kaikesta reippaasta työstä ja touhusta väsyneitä raajojaan.
Mielenkiintoista olisi tietää, mitä ovat nämä toimenpiteet, joita kaupunki on tämän pohjasakan eliminoimiseksi suunnitellut.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Siinä näette mihin vasemmistolaisuus johtaa.
Spugejen kiusaamiseen ilman mitään jatkosuunnitelmaa? Kuulostaa enemmän oikeiston menolta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni umpitollo mies tuhosi uransa aivan itse.
Pahus, väärä ketju.
Se on sääli, että niitä penkkejä poistellaan, koska mä esim kesällä mietin tätä paljon, että miksi mun kaupungissa ei ole missään penkkejä (kaupungin syrjässä) mihin pääsisi istumaan ja ottamaan aurinkoa ja juomaan vettä ja pitämään taukoa
Lähiöissä jos liikkuu, niin siellä on aina samat juopot samoilla penkeillä, ei sinne voi edes mennä istumaan, koska ne omistaa ne penkit, ne on sielä 247
Puhumattakaan siitä, että se häiritsee ihmisten ohikulkemista siitä kohdasta, koska ne tuijottaa kokoajan siinä
Ei siit oo kiva mennä
Jos kaljaa on juotava, niin miksi se ei tapahdu jonkun asunnolla? Miksi se on aina kaupan edusta tai penkki sen lähettyvillä?
Jos noille pitää olla katkera ja kateellinen, niin irtisano itsesi, ota ero ja liity jengiin mukaan.
Miksi niiden edes piti istua siinä penkillä? Olisivat jättäneet sen vanhusten ja ns. tavallisten ihmisten käyttöön, juoppoporukat voivat hyvin istua maassakin.
Niin myös meidän lähikaupan pihasta jo vuosia sitten. Siitä kun kulki ohitse niin aina sai kommentteja ulkonäöstään. Niiden mielestä minun olisi pitänyt mennä messikisoihin. Känniläinen ei nää tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Se on sääli, että niitä penkkejä poistellaan, koska mä esim kesällä mietin tätä paljon, että miksi mun kaupungissa ei ole missään penkkejä (kaupungin syrjässä) mihin pääsisi istumaan ja ottamaan aurinkoa ja juomaan vettä ja pitämään taukoa
Lähiöissä jos liikkuu, niin siellä on aina samat juopot samoilla penkeillä, ei sinne voi edes mennä istumaan, koska ne omistaa ne penkit, ne on sielä 247
Puhumattakaan siitä, että se häiritsee ihmisten ohikulkemista siitä kohdasta, koska ne tuijottaa kokoajan siinä
Ei siit oo kiva mennä
Jos kaljaa on juotava, niin miksi se ei tapahdu jonkun asunnolla? Miksi se on aina kaupan edusta tai penkki sen lähettyvillä?
Lyhyt matka lisäbissen hakuun. Myös pummaaminen sujuu kaupan nurkalla, kun ihmisiä virtaa solkenaan. Talvella siirtyvätkin sitten johkin kämppään. Jos jollakulla sellainen on. Täysin loogista.
Vierailija kirjoitti:
Niin myös meidän lähikaupan pihasta jo vuosia sitten. Siitä kun kulki ohitse niin aina sai kommentteja ulkonäöstään. Niiden mielestä minun olisi pitänyt mennä messikisoihin. Känniläinen ei nää tarkasti.
Joopa. En näköjään itsekään nää oikeita näppäimiä. Tajusitte kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos noille pitää olla katkera ja kateellinen, niin irtisano itsesi, ota ero ja liity jengiin mukaan.
Siis kuka on katkera ja kateellinen? En ole yhtään siihen viittaavaa kommenttia nähnyt. Minua, kuten varmaan suurinta osaa ihmisistä oksettaa ja v*ituttaa tuo päivästä toiseen mölyävä ja muita häiritsevä porukka, jonka takia penkitkin pitää keskustasta poistaa. Sairasta, että nuo saavat terrorisoida muiden elintilaa.
Onko tämö ap se kirjoittaja jota stressaa vähän joka asia?
Lue itses vaikka vartijaksi jos noin häiritsee.
Ja opettele stressin hallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siit oo kiva mennä
Varmaan sossu neuvonut että ei kannata ryypätä asunnolla, kun naapurit voivat valittaa ja kaverit aiheuttaa vahinkoa kämpälle.
Mutta ei niiden tarvitsisi tavallisten ihmisten penkeillä ryypätä, menkööt vaikka metsään kannon päälle istumaan.
Meidän kaupungissa kaikista kauppakeskuskista on poistettu penkit, koska juopt ja nrkit istuivat niissä jatkuvasti. Muut eivät päässet edes hetkeksi niille istumaan tai sitten ne olivat ihmiseritteissä - useimmiten oksenuksessa. Teinit sitten läikyttelivät niille energiajuomiaan, joten ssattoi olla myös tahmaisina.
Ikävä kehityskulku enkä voi ymmärtää miten joku ei voi tajuta, että se kaupungilla oleva penkki ei ole tarkoitettu tuntikausien laiskotteluun, vaan ne ovat olleet siellä ihmisille, jotka haluavat levähtää hetken tai muuten tarvitsevat hetkeksi istumapaikkaa.
Ennenkuin ihmiset alkoivat veätä päihteitä kaksin käsin ja unohtivat käytössäännöt ja toisten huomioimisen, tuo systeemi vielä toimi.
Nyt on perimmäisiä ihmisoikeuksia poljettu ja törkeästi T.Lii ja Maria
Vierailija kirjoitti:
Kyllä spurgukin missikisa tason messikisasta erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä näette mihin vasemmistolaisuus johtaa.
Spugejen kiusaamiseen ilman mitään jatkosuunnitelmaa? Kuulostaa enemmän oikeiston menolta nyt.
Miksi joidenkin kiusaamista pitäisi erikseen suunnitella? Katsoo mitä tekevät ja sitten jotain jatkokivaa. Pääasia että tietävät olevansa epätoivottuja kaikkialle.
Meillä alan puistoporukalla on omat retkituolit puistossa. Viikonloppuisin remmiin liittyy ihan työssäkäyvää porukkaakin. Hauskaa niillä näyttää olevan. Ei mua häiritse.