Ottaisitko mieheksi sähkärin, putkarin vai raksamiehen?
Perustelkaa valinta. Kyliltä kuulin huhuja jotta nuo kolme kaverusta olisivat jääneet sinkuiksi. Sähkäriltä saa sähköistä menoo makkarissa 💡 Putkari tietää reiät u know 😉🤫 ja raksamies rakentaa kodin ja tiiätte mitä siellä tapahtuu. 🤫🤑 Sattumoisin olen miestä vaille. 🤔
Kommentit (112)
Otin panomiehen. En ole katunut.
Kannattaako ottaa muuta kun toimeton hevosmies?
Raksamiehet, ne rakentaa ja urakoissa kusettaa, kiireiset sähkärit tulee ens kuussa, ens vuonna tai ei silloinkaan. Putkimiehet leveine hymyineen tiskialtaan putkia asentelee ja emännille flirttailee.
En tuommoista duunarijätkää ketään noista.
En mitään näistä. Otin maanviljelijän, jolla on iso maatila. On laittaa leivän päälle muutakin kuin ylähuuli. Pinta-alaa on niin paljon, että maataloustuet ovat monta kertaa duunarin vuosiansion verran.
Raksamiehen, puhumme lähes samaa kieltä 💓
Mulla on tiskari. Sivistynyt ja varakas
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mitään duunaria en kyllä ottais. Insinööri sen olla pitää 😍
Se vaan kun se insinööri ei osaa niillä käsillä tehdä mitään muuta kun nenänsä niistää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en putkimiehenä kaipaa kaltaistasi naista, oli sen finglishiä tuossa teksitissä, että paljastuit temppareita tuijottavaksi whitetrashämmäksi
En ole kuules ikinä katsonut temppareita enkä tunnistaudu minkäänlaiseksi ämmäksi. Siistihä jäbä suusi!
Vierailija kirjoitti:
Sähköputkimies
Putkiaivoja ne kaikki miehet on.
Putkari on miehenä enkä muuhun vaihtais 😘 vaan tosi on että rikki menee, miehelläkin tulee ammatin vaihto tai jatkokoulutus vastaan kun kädet ei kestä loputtomiin sitä rasitusta. Vaan niin ne on kädet rikki miehen sähkäriveljelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköputkimies
Putkiaivoja ne kaikki miehet on.
Sanos muuta. Mutta onneksi ne naiset, viisaat, sympaattiset ja tomerat, hoitavat hommat putkiaivojenkin edestä.
Ottaisin aarporaajan tai keinosiementäjän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on sähkäri, timpuri ja muurari. On kyllä kätevä käsistään!
Mulle ei ikinä ollut väliä osaako mies korjata ja nikkaroida. Jos tarvitsen sähkäriä, timpuria ja muuraria voin ihan hyvin palkata tällaisen. Melkeinpä pitäisin negatiivisena, että mies haluaisi aina korjata ja tehdä kaiken itse, koska remppahommiin käytetty aika olisi pois yhteisestä ajastamme, jonka voisimme käyttää mukavamminkin.
Minä vaihdoin vähän itseäni vanhemman ukon nuorempaan kun ei se jaksanut jumpata joka ilta makuuhuoneessa.
Pirjo 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mitään duunaria en kyllä ottais. Insinööri sen olla pitää 😍
Se vaan kun se insinööri ei osaa niillä käsillä tehdä mitään muuta kun nenänsä niistää.
Enpä ole vielä nähnyt insinööriä joka tekee töitään kädet taskussa. Itse olen ohjelmoija (dippi-inssi) ja kyllä siinä saa aivojen lisäksi kädet käydä melko vilkaasti jos meinaa saada projektisuunnitelmaa ja ohjelmakoodia aikaiseksi ;-)
Samoin ne jotka suunnittelee robotteja, avaruusaluksia, lentokoneita, siltoja, tunneleita, teitä, kaupunkeja jne. Siinä joutuu käyttämään vähän mitäkin työkalua, grafiikka- ja muita ohjelmia, tietokonetta, testialustoja, laskureita, projektitauluja ja ihan tavallista kynääkin. Ne asiat eivät pelkällä päässälaskulla ja mielikuvilla onnistu. Ja tiimityötähän se on pitkälti, tiedon täytyy kulkea ilmisten välillä.
Työkaluja on nykyään muitakin kuin vasara ja ruuvimeisseli, ja kaikki yhtä tarpeellisia.
Mieheni on raksamies. Ei ole tarvinnut palkata ketään, mieheni osaa vaikka mitä.
Heh..kuka saa massii eniten? Oletko kuullut rakkaudesta?
Sähköputkimies