Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieheksi sähkärin, putkarin vai raksamiehen?

Vierailija
22.08.2024 |

Perustelkaa valinta. Kyliltä kuulin huhuja jotta nuo kolme kaverusta olisivat jääneet sinkuiksi. Sähkäriltä saa sähköistä menoo makkarissa 💡 Putkari tietää reiät u know 😉🤫 ja raksamies rakentaa kodin ja tiiätte mitä siellä tapahtuu. 🤫🤑 Sattumoisin olen miestä vaille. 🤔

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköputkimies

Vierailija
82/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin panomiehen. En ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa muuta kun toimeton hevosmies? 

Vierailija
84/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehet, ne rakentaa ja urakoissa kusettaa, kiireiset sähkärit tulee ens kuussa, ens vuonna tai ei silloinkaan. Putkimiehet leveine hymyineen tiskialtaan putkia asentelee ja emännille flirttailee.

Vierailija
85/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuommoista duunarijätkää ketään noista.

Vierailija
86/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään näistä. Otin maanviljelijän, jolla on iso maatila. On laittaa leivän päälle muutakin kuin ylähuuli. Pinta-alaa on niin paljon, että maataloustuet ovat monta kertaa duunarin vuosiansion verran.

Vierailija
87/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehen, puhumme lähes samaa kieltä 💓

Vierailija
88/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiskari. Sivistynyt ja varakas

Vierailija
89/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mitään duunaria en  kyllä ottais. Insinööri sen olla pitää 😍

Se vaan kun se insinööri ei osaa niillä käsillä tehdä mitään muuta kun nenänsä niistää.

Vierailija
90/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en putkimiehenä kaipaa kaltaistasi naista, oli sen finglishiä tuossa teksitissä, että paljastuit temppareita tuijottavaksi whitetrashämmäksi

En ole kuules ikinä katsonut temppareita enkä tunnistaudu minkäänlaiseksi ämmäksi. Siistihä jäbä suusi!

Vierailija
91/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköputkimies

Putkiaivoja ne kaikki miehet on.

Vierailija
92/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkari on miehenä enkä muuhun vaihtais 😘 vaan tosi on että rikki menee, miehelläkin tulee ammatin vaihto tai jatkokoulutus vastaan kun kädet ei kestä loputtomiin sitä rasitusta. Vaan niin ne on kädet rikki miehen sähkäriveljelläkin.

Vierailija
93/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköputkimies

Putkiaivoja ne kaikki miehet on.

Sanos muuta. Mutta onneksi ne naiset, viisaat, sympaattiset ja tomerat, hoitavat hommat putkiaivojenkin edestä.

Vierailija
94/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin aarporaajan tai keinosiementäjän

Vierailija
95/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso on sähkäri, timpuri ja muurari. On kyllä kätevä käsistään!

Mulle ei ikinä ollut väliä osaako mies korjata ja nikkaroida. Jos tarvitsen sähkäriä, timpuria ja muuraria voin ihan hyvin palkata tällaisen. Melkeinpä pitäisin negatiivisena, että mies haluaisi aina korjata ja tehdä kaiken itse, koska remppahommiin käytetty aika olisi pois yhteisestä ajastamme, jonka voisimme käyttää mukavamminkin.

Minä vaihdoin vähän itseäni vanhemman ukon nuorempaan kun ei se jaksanut jumpata joka ilta makuuhuoneessa.

Pirjo 52

Vierailija
96/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Missä niitä jaetaan?

Vierailija
97/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mitään duunaria en  kyllä ottais. Insinööri sen olla pitää 😍

Se vaan kun se insinööri ei osaa niillä käsillä tehdä mitään muuta kun nenänsä niistää.

Enpä ole vielä nähnyt insinööriä joka tekee töitään kädet taskussa. Itse olen ohjelmoija (dippi-inssi) ja kyllä siinä saa aivojen lisäksi kädet käydä melko vilkaasti jos meinaa saada projektisuunnitelmaa ja ohjelmakoodia aikaiseksi ;-)

Samoin ne jotka suunnittelee robotteja, avaruusaluksia, lentokoneita, siltoja, tunneleita, teitä, kaupunkeja jne. Siinä joutuu käyttämään vähän mitäkin työkalua, grafiikka- ja muita ohjelmia, tietokonetta, testialustoja, laskureita, projektitauluja ja ihan tavallista kynääkin. Ne asiat eivät pelkällä päässälaskulla ja mielikuvilla onnistu. Ja tiimityötähän se on pitkälti, tiedon täytyy kulkea ilmisten välillä.

Työkaluja on nykyään muitakin kuin vasara ja ruuvimeisseli, ja kaikki yhtä tarpeellisia.

Vierailija
98/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on raksamies. Ei ole tarvinnut palkata ketään, mieheni osaa vaikka mitä.

Vierailija
99/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..kuka saa massii eniten? Oletko kuullut rakkaudesta? 

Vierailija
100/112 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköputkimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän