Ottaisitko mieheksi sähkärin, putkarin vai raksamiehen?
Perustelkaa valinta. Kyliltä kuulin huhuja jotta nuo kolme kaverusta olisivat jääneet sinkuiksi. Sähkäriltä saa sähköistä menoo makkarissa 💡 Putkari tietää reiät u know 😉🤫 ja raksamies rakentaa kodin ja tiiätte mitä siellä tapahtuu. 🤫🤑 Sattumoisin olen miestä vaille. 🤔
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Sähkäri
Jep, sähkärit osaa kaikki hommat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten lepakkoimperiumi keskittyy miesten alistamisen ja hävittämiseen kokonaan Suomesta.
Eli eivät ottaisi ketään noista!
Sinulla on harvinaisen vilkas mielikuvitus. Ja näköjään tiedät enemmän kuin 99% suomalaisista, siis sen että normaali mies kyllä löytää naisen ennemmin tai myöhemmin.
Konspiraatioteoreeikot taas elävät omassa kuplassaan, jonkinmoinen uskonlahko tuokin, johon ei tiede ja totuus tehoa.
M36
Ottaisin yhden tietyn sähkärin poikaystäväksi (jos saisin).
Terv. Se sua vanhempi, pyöreämpi, sinkku naaras hienostoalueelta
En mitään noista, koska olen hetero. Mutta sähkö-, putki- tai raksanaisen voisin ottaa, koska minulta puuttuu nuo taidot. Kämppään tulee joskus pientä fiksaamista, niin olisi kätevää, kun muija osaisi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin yhden tietyn sähkärin poikaystäväksi (jos saisin).
Terv. Se sua vanhempi, pyöreämpi, sinkku naaras hienostoalueelta
Harvemminpa ne naiset itseään naaraiksi kutsuu. Jos ei sitten ole hirvi tai koira, mutta tuskin ne tänne löytävät kommentoimaan, osaavatko suomeakaan, ja millä niillä koivilla ja kavioilla mahtuis kännykän näppäimistölle... ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
En mitään noista, koska olen hetero. Mutta sähkö-, putki- tai raksanaisen voisin ottaa, koska minulta puuttuu nuo taidot. Kämppään tulee joskus pientä fiksaamista, niin olisi kätevää, kun muija osaisi korjata.
Jos jo nyt kutsut naista muijaksi niin tuskinpa löytyy.
Naaras = naispuolinen
Mitäs sä siellä kettuilet mulle? Tää viesti oli osoitettu sille tietylle sähkömiehelle eikä sulle.
PS. Mulla on se kehopositiivinen juliste ovessa, varmaan muistatkin mut, komea ja ammattitaitoinen sähkäri, liitännät ovat toimineet täydellisesti <3
Olen järkyttynyt. Eikö naiset enää halua ahkeraa omilla käsillään työtä tekevää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt. Eikö naiset enää halua ahkeraa omilla käsillään työtä tekevää miestä?
En, jos ne on jotain juntteja kaljaa kittaavia pettäjiä.
Minä en putkimiehenä kaipaa kaltaistasi naista, oli sen finglishiä tuossa teksitissä, että paljastuit temppareita tuijottavaksi whitetrashämmäksi
Ota kaikki kolme, ongelma ratkaistu.
Ottaisin sähkömiehen, on luultavasti noista fiksuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo nyt kutsut naista muijaksi niin tuskinpa löytyy.
Kyllä löytyy. Aina on löytynyt. Meillä päin naisia kutsutaan muijiksi, eikä sanaan liity negatiivisia merkityksiä.
Mullapas onkin ihan paksa mies, joka on täysi sähläri ja vähän väliä putkassa.
Taisin voittaa tän skaban.
Vierailija kirjoitti:
Minä en putkimiehenä kaipaa kaltaistasi naista, oli sen finglishiä tuossa teksitissä, että paljastuit temppareita tuijottavaksi whitetrashämmäksi
Eli siellä on yksi pettävä, kaljaa kittaava äo70 tonttu kommentoimassa? Ei sua kukaan kelpuuttaiskaan pidemmän päälle.
Mulla on jo oma ihana raksamies<3
Vierailija kirjoitti:
Mullapas onkin ihan paksa mies, joka on täysi sähläri ja vähän väliä putkassa.
Taisin voittaa tän skaban.
Mullapa onkin röökimuija.
Sähkärin. Ainoa noista, joka pystyy olemaan selvin päin.
Mulla on jo sähkäri joten voisin kokeilla putkaria vaihteeks!
en kyl viitteis kokonaan vaihtakaa mut olisko joku kokeilu? Niinku työkokeilu mut vaan miehellä.
No sitten en tee sinulla yhtään mitään.