Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieheksi sähkärin, putkarin vai raksamiehen?

Vierailija
22.08.2024 |

Perustelkaa valinta. Kyliltä kuulin huhuja jotta nuo kolme kaverusta olisivat jääneet sinkuiksi. Sähkäriltä saa sähköistä menoo makkarissa 💡 Putkari tietää reiät u know 😉🤫 ja raksamies rakentaa kodin ja tiiätte mitä siellä tapahtuu. 🤫🤑 Sattumoisin olen miestä vaille. 🤔

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten lepakkoimperiumi keskittyy miesten alistamisen ja hävittämiseen kokonaan Suomesta.

Eli eivät ottaisi ketään noista!

Vierailija
42/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putkimiehen. Niillä on usein monia muitakin käytännön taitoja ja kelvolliset palkat. Mulla on pari sukulaista niissä hommissa ja myös vasara pysyy niillä kädessä. 

nim. eipähän tarvitse soittaa putkimiestä omakotitalossa....

Kuinka usein teillä tarvitaan putkimiestä, että täytyy ihan naimisiin mennä sellaisen kanssa? 

Samaa mietin. Asunut tässä samassa talossa 20 vuotta. Kerran olen putkimiestä tarvinnut, kun lämminvesivaraajaan piti ylipaineventtiili vaihtaa vuotavan tilalle. Tuon takia ei kannata ehkä miestä valita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee miehen ammatin perusteella, niin kannattaa kasvaa henkisesti yksinään vielä jokin aika, ennen kuin lähtee kenenkään kanssa parisuhteeseen. 

Oletko tosissaan nainen?ihan oikea nainen? jos olet niin olet täysin päinvastaista mieltä kuin palstamammat yleensä. täällä kiljutaan ja lujaa että pitää olla akateeminen,akateeminen,akateeminen koulutus,muuten olet täyttä paskaa. selväjärkinen kommentti.

Vierailija
44/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin että sähkäri kuolee sähköiskuun, ellei ole hyvin tarkka ja sähkökenttien lähellä ei ehkä kiva viettää aikaa - ellei ole joku kivempi homma tai myöhemmin eri. Putkari voi olla aikamoista ruuvien vääntämistä, paitsi jos pääsee siistimpään hommaan ja hajuttomaan. Tai ole ruuvikone ja taskulamppu. Raksamies saattaa palella talvella, ellei ole hyvin suunniteltu työmaa ja asiat, kesällä kuumaa. Entä suuret korkeudet ja pudotuksen riski. Paljon on parannettavaa työoloissa ja asennoissa, paitsi jos joku kokee ettei ongelmaa ole.

Vierailija
45/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Raksalla voi olla myös melua. Ellei piperrä asunnon sisällä viimeistelyjä jotenkin rauhallisella tavalla.

Vierailija
46/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso on sähkäri, timpuri ja muurari. On kyllä kätevä käsistään!

Mulle ei ikinä ollut väliä osaako mies korjata ja nikkaroida. Jos tarvitsen sähkäriä, timpuria ja muuraria voin ihan hyvin palkata tällaisen. Melkeinpä pitäisin negatiivisena, että mies haluaisi aina korjata ja tehdä kaiken itse, koska remppahommiin käytetty aika olisi pois yhteisestä ajastamme, jonka voisimme käyttää mukavamminkin.

Vierailija
47/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet tahansa ammattimiehen. Eri asia taasen on, ottaisiko hän minut. Kukaan ei ole noin vaan otettavissa.

Vierailija
48/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää ihan vaan hyödyn kautta ajatella, niin raksamies. Asun omakotitalossa ja olisi hyvä jos itse voisi remontit tehdä. Olen itse sähkäri, joten ne hommat hoidan itse. Putkaria taas aika harvoin tarvitsee. Mutta älykkyyden puolesta yleistän nyt että fiksuimpia on ne sähkärit. 

Vierailija
49/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 45 vuotta. Mulle on ihan sama mikä ihminen on ammatiltaan kunhan vaan rakkautta olisi ja on hyvä olla yhdessä. Työtöntä en toivo koska olisi kiva että jotain voisi joskus tehdä yhdessä.

Vierailija
50/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ammattiylpeyteni. Ikinä en olisi huolinut tötteröhuulisia ja kumitissisiä muijia. Sanoin muija, koska niitähän he on. Rakkaani on kaunis nainen. Siitä vaan ala"peukkuja". Yhtään ei haittaa ja tulin tänne vastaamaan, koska lasteni äiti nauroi aloitukselle.

Vierailija
51/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö metallimies kelpaa kellekään? Osaan hitsata 👍

M37

Vierailija
52/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten lepakkoimperiumi keskittyy miesten alistamisen ja hävittämiseen kokonaan Suomesta.

Ainakin meidän suvussa noita on jo 3ssa sukupolvessa. Kaikki ovat löytäneet naisen itselleen, vielä hyvännäköisenkin. Osa ollut naimisissa jo 50 v, osa lyhyemmän aika ja os vielä seurustelee. Taitaapi olla paljolti luonteesta kiinni tuo naisen saanti.

Suosittelisin muuta seuraamista kuin inkkelijutut, ne eivät ole totta, vaan myrkyttävät mielesi ja tekevät sinusta uhrin ja naisvihaajan, ihan turhaa vielä. 

Vierailija
53/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ammattiylpeyteni. Ikinä en olisi huolinut tötteröhuulisia ja kumitissisiä muijia. Sanoin muija, koska niitähän he on. Rakkaani on kaunis nainen. Siitä vaan ala"peukkuja". Yhtään ei haittaa ja tulin tänne vastaamaan, koska lasteni äiti nauroi aloitukselle.

Törkeästi puhut naisista. Onkohan omalla vaimollasi oikein hyvin kanssasi, sillä kyllä se luonne tulee esiin kotonakin... Tai onko sinulla naista ollenkaan, epäilen pahasti.

Vierailija
54/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee miehen ammatin perusteella, niin kannattaa kasvaa henkisesti yksinään vielä jokin aika, ennen kuin lähtee kenenkään kanssa parisuhteeseen. 

Oletko tosissaan nainen?ihan oikea nainen? jos olet niin olet täysin päinvastaista mieltä kuin palstamammat yleensä. täällä kiljutaan ja lujaa että pitää olla akateeminen,akateeminen,akateeminen koulutus,muuten olet täyttä paskaa. selväjärkinen kommentti.

Selväjärkinen koska on samaa mieltä kanssasi? ;-)

Vierailija
55/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso on sähkäri, timpuri ja muurari. On kyllä kätevä käsistään!

Mulle ei ikinä ollut väliä osaako mies korjata ja nikkaroida. Jos tarvitsen sähkäriä, timpuria ja muuraria voin ihan hyvin palkata tällaisen. Melkeinpä pitäisin negatiivisena, että mies haluaisi aina korjata ja tehdä kaiken itse, koska remppahommiin käytetty aika olisi pois yhteisestä ajastamme, jonka voisimme käyttää mukavamminkin.

Näin aattelen itsekkin. Parit muuten yleensä eroaa isojen taloremonttien jälkeen. Mutta tunnen kyllä yhden pariskunnan joka teki koko ajan remontteja. Sanoivat että silloin ei ehdi alkaa miettimään onko suhde hyvä vai ei.

Vierailija
56/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyn mieluummin lepakoksi kuin katselen enää yhtään typerää ja itsekästä junttia.

Vierailija
57/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Jos osaat olla pettämättä ja osaat kohdella naista kunnioittavasti, niin mikä jottei. 

Vierailija
58/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaudottajaRape on paras

Vierailija
59/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Jos osaat olla pettämättä ja osaat kohdella naista kunnioittavasti, niin mikä jottei. 

Sitä en osaa. Mutta hitsata osaan.

M37

Vierailija
60/112 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehen. Niillä on seksikkäät haalarit ja kypärät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän