Miss Suomi finalistit 2024. Mitä mieltä?
Pääsikö teidän suosikkinne jatkoon 10 parhaan joukkoon finaaliin?
Korkeatasoinen finaali tulossa pitkästä aikaa!
Kommentit (330)
Minulla on voimakas intuitio siitä, että Amanda vie voiton. Hänessä on jotain klassisa tyylikkyyttä ja tulee toimeen kaikkien kanssa. On kauniisti itsevarma, aito ja fiksu. Toinen vahva voittaja on säteilevä Tiia. Jompi kumpi näistä.
Ihmettelen miks edes on koko kisassa, ihan tavis.
Nätimpiä, kuin mr. finland. Siis mikä sokko valitsi ne ukot?
Matilda olis jo valmis universumeihin. Lavakävely ihan huippua, kielitaitoinen ja hyvä kroppa. Miss Suomi valitaan liian myöhään ajatellen universumeita, TikTokissa muun maan edustajat tuoneet jo itseään siellä esille ja ennakko suosikit jo valittu. Turhaan laittaa sellaista tyttöä, joka jää takavasemmalle universumeihin. Amanda tai Tiia myöskin vois olla vaihtoehtoja.
Fantasia asuna vois olla lumikuningattaren puku. Jotain näyttävää ja spessua.
Matilda vie todennäköisesti potin, myös Tiia varmasti palkinnoilla, jollei sitten voita.
Se polkkatukkainen on missimatskua!
Vierailija kirjoitti:
Se polkkatukkainen on missimatskua!
Matilda.
Pelkän ulkonäön perusteella sanoisin, että
1. Matilda 2. Tiia 3. Emilia 4. Viivi 5. Amanda 6. Miisa 7. Roosa 8. Meri 9. Francesca 10. Nelli
Lopputulos voi kyllä olla ihan mitä vaan. Aika harvoin, jos koskaan, ne ulkoisesti pätevimmät on kaikki siellä Top 3.
Tiia voittaa, on aidoin. Matilda vetää opitulla missityylillä kun oppi juuri jopa hymyilemään. Siis jos hymy ja nauru irtoaa vasta kun se vaaditaan menestykseen niin OMG.
1) Matilda
2)Tiia
3) Viivi
Järjestys voi olla toinenkin, mutta noista löytyy voittaja.
Ainut yllättäjä voisi olla Amanda.
Muut eivät ole kärkisijoilla.
Yks noista finalisteista näyttää ihan yli 40v, vaikkei ole se kaikista vanhin edes. Ja sitten löytyy muutama niin tavallisen tallaajan näköistä kuin vaan olla ja voi, että ei kiinnittäisi mitään huomiota jos tulisi kadulla vastaan. Outoja valintoja.
Miten ei Suomessa osata tehdä kauniita iltapukuja? Finalistien mekot ihan kamalia säkkejä tai napaan asti avonaisia.
Matilda olisi paras universumeihin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d278e093-93f0-4062-8ee6-1a12cc…
Mun mielestä tuo Nelli ei ole edes missitasoinen ollenkaan vaan ihan tavis, jolla ruma hymykin. Sori nyt vaan. Mun suosikki Tiia ei pärjännyt kyselyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Nelli ei ole edes missitasoinen ollenkaan vaan ihan tavis, jolla ruma hymykin. Sori nyt vaan. Mun suosikki Tiia ei pärjännyt kyselyssä.
Tiiakin on nätti, mutta Nelli hurmaa luonnollisuudellaan ja hymyllään! Ja kauniilla silmillään!
Amanda Hakalax
Kaikki muut näyttää samalta.
Matilda miss suomi, Tiia 1pp, Viivi 2 pp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiakin on nätti, mutta Nelli hurmaa luonnollisuudellaan ja hymyllään! Ja kauniilla silmillään!
Ja kaunis hammasrivi.
Jos voitto on pedattu jollekulle, niin siinä tapauksessa Nelli Auriolalle.