Miksi toiset ihmiset on tietoisesti pahatahtoisia?
Miksi toiset ihmiset on tietoisesti pahatahtoisia ja ilkeitä?
Ihmisten kai kuuluisi auttaa toisiaan
Kommentit (59)
Fattavasse eli tuttavallisemmin persuhullu. Nisti sekopää, joka rassettelee kaikkia eri mieltä kanssaan olevia. Pervopersu ja rassenasse on hänen tunnusilmaisujaan. Viettää aaveella kaikki päivät.
Mt-potilas ja päihdeongelmainen ressukka joka ei ota apua vastaan. Viha ja katkeruus tekevät hänestä ilkeän
KATEUS, katkeruus, mt-ongelmat/pershäiriöt
Vierailija kirjoitti:
Fattavasse eli tuttavallisemmin persuhullu. Nisti sekopää, joka rassettelee kaikkia eri mieltä kanssaan olevia. Pervopersu ja rassenasse on hänen tunnusilmaisujaan. Viettää aaveella kaikki päivät.
Mt-potilas ja päihdeongelmainen ressukka joka ei ota apua vastaan. Viha ja katkeruus tekevät hänestä ilkeän
On osa ongelmaa. Ei ratkaisua.
Tampereella on tänne muuttanut, tosi katkera kitaristi. Ei ihme ettei pääse bändeihin. Puhuu aina pahaa muista ja vähättelee.Ite on karmee läski.
Hylätkää kaikki mulkut ja kiusaajat. Jättäkää täysin huomiotta. Menestykää elämässänne. Se on paras kosto.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä osa heistä on entisiä hyväntahtoisia, jotka eivät ole saaneet vastakaikua. Kokevat tulleensa hyväksikäytetyksi ja maksavat nyt pettyneenä potut pottuina. Toisin sanoen, panevat vahingon kiertämään.
Näin minäkin teen kiitos feminismin, onneksi avasitte silmäni. Luulin että naiset ovat kivoja, en luule enää.
Vierailija kirjoitti:
Hylätkää kaikki mulkut ja kiusaajat. Jättäkää täysin huomiotta. Menestykää elämässänne. Se on paras kosto.
hyvä vinkki. mutta aina ei voi katkaista välejä kiusaajien ja mulkkuihin, vaikka haluaisi
auttamisesta 100 pistettä, pahatahtoisuudesta 0
Haluavat tilaa ja huomiota. Nauttivat näpäyttelyistä ja piikittelystä. Asettavat itsensä toisten yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tilaa ja huomiota. Nauttivat näpäyttelyistä ja piikittelystä. Asettavat itsensä toisten yläpuolelle.
näätiä alkaa olemaan joka puolella, itsensä kehuskelijoita, omanelämänsä "voittajia"
teistä on kirjailtu viranoaistahoille on monta tapausta. lopeta ne häirnnät ja ja hanki vähän tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin silloin tietoisesti pahantahtoinen kun luulin että sillä tavalla puolustetaan itseään. Minua aina on sanottu ujoksi, herkäksi ja kiltiksi. Siksi kuvittelin että pitää olla ilkeämpi.
Enää en kuvittele niin.
Itse taas parikymppisenä purin koulukiusaamisen ja muun kaltoinkohtelun aiheuttamaa kiukkua ja pahaa oloa muihin
Ja näitä on yllättävän paljon! Aikuisia ihmisiä jotka selän takana kahvipöydän ääressä haukkuvat työkavereitaan. Sitten lampaat vain nyökyttelevät ja hymistelevät mukana. Eivätkö tajua, että ei kukaan normaalijärkinen ihminen ajattele että oletpa hieno ja ihailtava ihminen, vaan juurikin päinvastoin!
Onneksi itse olen henkisesti suurempi ihminen, enkä koskaan puhu toisista pahaa. Se tuntuu kalvavan toisia ja minustakin on alettu puhua pahaa selän takana. Esimies joutui jo huomauttamaan erästä helluntalaista myyntimiestä, kun oli kaikkien kuullen haukkunut minua muille.
Onneksi itse voi iltaisin mennä puhtaalla mielellä nukkumaan kun ei vajoa niiden muiden tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Pahuus taitaa olla synnynnäistä. Nuorena aloitetaan ja aikuisena harrastetaan sadismia. Miten toisen vahingoittamisesta voi edes nauttia?
Kyllä jotkut vaan nauttii. Tunnen erään, jolla on oikein kiilto silmässä kun tökkii ja ilkeilee. Tietää täysin mitä tekee. Ja potkii maassa makaavaa.
Kerran pyytänyt anteeksi; anteeksi jos loukkasin. Siis JOS.
Ei lukeudu enää lähipiiriin. Tai oikeastaan mihinkään piiriin mun elämässä.
Ihmisten "pahantahtoisuus" on vain omissa ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten "pahantahtoisuus" on vain omissa ajatuksissa.
Psykiatrian ammattilainenko se siellä?
Jotkut ihmiset tekevät vain asioita pahuuttaan.