Ihana pujahtaa peiton alle kun on jo vähän viileemmät illat
Kommentit (28)
Näin on. Ensi kuussa pesen suojukset ja tyynyt ja siirryyn kevytpeittoon ja saa syvän unen viimein. Nyt vielä mennään pussilakanalla ja vähän hutera olo ja ehkä viluttaakin jo, mikä ihana tunne!!! Ja tää tunnelma vaan lisääntyy..
20 astetta vieläkin ulkona (Hki)!
Totta. Harmi vaan että tässä pk-seudulla on taas ihme lämpöaalto ja nytkin on tasan +20 ulkona vaikka aurinkokin on jo laskenut.
Oli kyllä ihana nukkua pari yötä kun ikkunasta tuli ihanan viileää ilmaa. Tosin eipä siitä sillä lailla päässyt nauttimaan kun ei heräillyt pitkin yötä kun oikeastaan toukokuulta asti kun tuo helotus alkoi. En silti valita, univelkaa on ihan riittävästi.
Kesän alussa aina hermoilen että kuinka selviän helleputkista kerrostalossa. Ihanas että nyt ei ole helteitä kuin vasta ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleen tuuletin päällä. Ei ole viileää.
Mulla on tuuletin päällä vuoden ympäri. Kiva kun hurisee unettavasti ja ilma liikkuu
Mun korvat kärsii siitä äänestä. En tykkää kuulla sitä ääntä koko ajan.
Se alkaa olla tietyn ajan jälkeen ihan kidutusta ja tekee ärtyneen levottoman olon vaikka tavallaan mä en sitä "kuule". Huomaan vaan olotilasta tuon ärtymyksen ja sen jälkeen sitä tuuletinta ei enää voikaan olla kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Tää yö on 19 astetta ja kosteaa. Sunnuntaina 27 astetta luvattu.
Tällä hetkellä Helsingissä 20 C ja kosteus 78 % sekä tuuli 3 m/s. Kaikki ikkunat auki ja partsin ovi, että vähän edes helpottais. Nuorena sitä nautti elokuun lämpimistä illoista, kun ei vielä tarvinnut mitään takkia tai neuletta ulkona porukalla kuljeskellessa. Se oli silloinen ilo se.
Olen somerniemellä mökillä ja jukopliut että viime yö oli KYLMÄ. Oli jopa yksi patteri päällä mutta jääkylmää löyhähdystä tuli sisälle. (ei viitsisi laittaa vielä lämmitystä päälle, on kuitenkin vasta elokuu) Jännä nämä paikkakuntien erot, muualla on lämmintä tai mukavan viileää, täällä jäätyy öisin.
Mun korvat kärsii siitä äänestä. En tykkää kuulla sitä ääntä koko ajan.