Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsista 3/4 sairaana, tylsää

Vierailija
08.02.2007 |

Koko viikon meillä sairastettu, meillä siis neljä lasta ja nyt enään kolme nejästä sairaana. Koko viikon pyörinyt dvd:t telkkarissa ja mä olen ihan kypsä. Tuntuu että hypin kohta seinille, kun olen koko viikon ollut neljän seinän sisällä sairaiden lasten kanssa. Kertokaahan miten te saatte aikanne kulumaan kun lapset ovat kipeinä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki neljä vielä kipeinä ja mies siihen päälle. Yhteensä sairastettu 1½ viikkoa.... Kohta kiipeää äiti seiniä pitkin!!

Voimia sinulle ja potilaille!

Vierailija
2/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt neljättä päivää. tylsää on, ja etenkin kun neiti on varsin terveen oloinen, ulkokopuolinen ei edes hoksaisikaan että on kipeänä, joten poissaolo turhauttaa. Kouluhommia olen tehnyt niin paljon kuin on jaksanut,ja käyttänyt siis aikaa hyväksi. Pakkanen myös hyötykäytetään : Pakastimen sulatin äsken, matot ja petivaatteet nakkasin pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan neljäsluokkalainen on onnistunut pysymään terveenä, mutta eipä näin kovilla pakkasilla olis ulkonakaan pystynyt olemaan. Meillä on siis kuumetta, yskää, kurkkukipua ja kuopuksella vatsakin sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi