Halvalla ei saa hyviä vaatteita.
Piti ostaa paitoja ja huppareita ja verkkatakki. Olis ollut 15 eurolla verkkatakki tokmannilla mutta se materiaali oli aika ohutta jotain puuvilla kai. Ostin sitten 45 euron verkkatakin koska oli laadukkaampi ja hyvännäköinen takki. Niin se on ettei halvalla saa hyviä vaatteita.
Kommentit (22)
Luin että, halvalla ei saa hyviä aineita.
Ei kalliilla välttämättä saa parempaa. Harmittaa vain enemmän, kun kallis vaate hajoaa.
45 euroa ei ole paljon verryttelyasun takista. Nämä vaatteiden hintaa koskevat ajatustenvaihdot ovat hankalia, kun ihmisten tilanteet ja ajatukset ovat niin erilaisia. Jotkut esittävät asiansa niin kuin yksi vaatekerta ainoana olisi päällä päivittäin ja sen olisi kestettävä mieluiten 10 vuotta ja maksettava 10 euroa.
Mieluummin ostan sen halvan, ostaa sitten uuden kun se hajoaa.
Minun pitää ostaa uusi talvitakki. Edellinen maksoi 139 euroa ja kesti 6 vuotta. Nyt talveksi pitää ostaa uusi koska vanhasta hajosi vetoketju.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää ostaa uusi talvitakki. Edellinen maksoi 139 euroa ja kesti 6 vuotta. Nyt talveksi pitää ostaa uusi koska vanhasta hajosi vetoketju.
Vie ompelijalle, joka vaihtaa vetoketjun.
En tiedä, ostin tänään 8 euron ekon, kun huomenna mennään kyläilemään. Ihan hyvä se on tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ompelijalle, joka vaihtaa vetoketjun.
Maksaa 60 euroa vähintään. Ei kannata ku niin vanha takki.
Mulla on muutama ystävä, jotka ostelevat jatkuvasti vaatteita. Kerran vuodessa saan Ikean kassillisen heille tarpeettomia. Ihan kätevää, mulle
Mä sain niksin netistä miten korjata takista vetoketju. Jaan sen muillekkin, koska itselläni se on toiminut ja mulla on vanha toppatakki. Eli sun pitää puristaa vetoketjun lukkoa sekä päältä että sivuilta pihdeillä. Jos sulla on näppärät, pienet pihdit, joissa ei ole liikaa voimaa niin käytä niitä. Näin vanhan takin saa jälleen käyttöön, eikä välttämättä tarvi ostaa uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain niksin netistä miten korjata takista vetoketju. Jaan sen muillekkin, koska itselläni se on toiminut ja mulla on vanha toppatakki. Eli sun pitää puristaa vetoketjun lukkoa sekä päältä että sivuilta pihdeillä. Jos sulla on näppärät, pienet pihdit, joissa ei ole liikaa voimaa niin käytä niitä. Näin vanhan takin saa jälleen käyttöön, eikä välttämättä tarvi ostaa uutta.
Joo olen tehnyt niin mutta se vetoketju hajosi kokonaan. Minulla on yksi paita takki jonka vetoketju on huono ja olen pihdeillä just puristanut sitä sen verran kun voi että vetoketju pysyy kiinni. Ei vetoketjut ole kovin kestäviä jos puristaa liikaa.
Ostin eilen poistomyynnistä kengät vitosella, farkut on taloyhtiön jätekatokselta ja paita tuttavalta lahjoituksena saatu. Sukat ja alusvaatteet uudet.
Joskus saa tokmannilta kengiä ainakin yllättävän halvalla. Viime talvena ostin kengät ja hyllyssä hinta oli 59.90 ja kassalla hinta oli 24.90. Aika yllätys työttömälle. Tokmanni klubiin kannattaa liittyä niin saa tarjouksella vaatteita.
Saa halvalla alennuksesta. Ei siis näistä mainostetuista aleista vaan satunnaisista aleista,kun on hajakokoja jäljellä. Niissä yleensä isot alennukset,kun kaupat haluaa päästä niistä eroon.
vie ompelialle se laittaa vetoketjun , jos takki on muuten vielä hyvä
Vierailija kirjoitti:
vie ompelialle se laittaa vetoketjun , jos takki on muuten vielä hyvä
Ompelija. Ei ompelia
Jos pitää suomesta ostaa vaatteita niin AINA UFF:n tasarahapäiviltä. Muuten suoraan ulkomailta ilman välikäsiä
Tokmannilta saa niin kuin joku jo totesi. Myös Temussa on hyvä hintalaatusuhde.
Taas pieruverkkari linjalla. Ei ihme että miehet löytävät naisensa yleensä ulkomailta.
Halvalla ei yleensäkään saa mitään hyvää ja silti kaikki pitää kilpailuttaa ja vertailla hintoja.