Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missasin Obaman eleen puheessa

Vierailija
21.08.2024 |

Ihmettelin, että mitä väki mylvii.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010644821.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa taas loanheitto ja irvailu olla sillä tasolla, että demokraatit sössivät itse taas tämän ja Trumputin voittaa. Valtaosa ihmisistä kun ei pidä ylimielisistä kiusaajista, vaan silloin siirtyy vaistomaisesti kiusattavan puolelle. Olisi kyllä USA:n kannalta tärkeää, että demut ei tuhoaisi itse itseään, vaan malttaisivat pysyä asialinjalla. Trumputin on kuitenkin Putlerin juoksupoika edelleen.

Ja itselleni on aina ollut käsittämätöntä tuo Obaman suosio (jopa Trumpin suosion ymmärrän). Ihan lapanen, mitään ei saanut aikaiseksi. Mutta hän on kai sellainen MIELIKUVIEN mestari - hänen julkisuuskuva ja kilpi on niin kiiltävä, että tottahan toki hän on hyvä, aikaansaapa, älykäs - hänen on PAKKo olla. Vaan kun ei ollut, eikä ole.

Vierailija
2/4 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barack Oran..ei kun Obama sais painua jo muualle heiluttaan kikkeliään. Muuta ei osaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama on rock!

Vierailija
4/4 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa taas loanheitto ja irvailu olla sillä tasolla, että demokraatit sössivät itse taas tämän ja Trumputin voittaa. Valtaosa ihmisistä kun ei pidä ylimielisistä kiusaajista, vaan silloin siirtyy vaistomaisesti kiusattavan puolelle. Olisi kyllä USA:n kannalta tärkeää, että demut ei tuhoaisi itse itseään, vaan malttaisivat pysyä asialinjalla. Trumputin on kuitenkin Putlerin juoksupoika edelleen.

Ja itselleni on aina ollut käsittämätöntä tuo Obaman suosio (jopa Trumpin suosion ymmärrän). Ihan lapanen, mitään ei saanut aikaiseksi. Mutta hän on kai sellainen MIELIKUVIEN mestari - hänen julkisuuskuva ja kilpi on niin kiiltävä, että tottahan toki hän on hyvä, aikaansaapa, älykäs - hänen on PAKKo olla. Vaan kun ei ollut, eikä ole.

Ihonvärillä pärjäsi, eipä tule mieleen irvokkaampaa rauhannobelistia kuin Obama.