Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä tukka on kaunis- ei js se on päätä myöten makaava hiirenhäntä joka jo illalla tihkuu rasvaa kun aamulla pesty

Vierailija
30.04.2024 |

Onpa sitten seksikäs sellainen rasvaletti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jokainen voi varmaan pitää just sellaisia hiuksia kuin itse haluaa ja hiusten rasvoittumiselle nyt voi olla hankalaa tehdä mitään. 

Vierailija
2/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aja siiliksi sitten 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun superpaksut ja pitkät (alaselkään) hiukset kyllä makaa pitkin päänahkaa, kun ovat aika painavat, mutta ei ne rasvoitu. Onko siis jokin puolivälin seksikkyys kyseessä? Yöknam? En jaksa laittaa hiuksia niin paljon, että olisivat pöyheästi päästä irti. Lyhyet hiukset on mulla jotenkin holtittomat, en oikein niitäkään haluaisi. No, ehkä sinun mielipiteesi mukainen seksikkyys ja kauneus ei ole sama kuin mulla muutenkaan.

Vierailija
4/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waaah, mä en oo tarpeeksi seksikäs muille!! Siis miten mä voin jatkaa elämistääääÄääää! Mun pitää miellyttää muita! Siis mä luulin et *niisk* olemalla kiva ja kohtelias saan arvostusta, mut mun pitääki olla seksIkäÄäääS! *vinku vinku*

Vierailija
5/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti pistä painoarvoa miesten mielipiteille, kun itse kaljuuntuvat jo parikymppisinä eikä siitä saisi naisena ajatella ainakaan pahaa. :) Jaksamista.

Vierailija
6/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista AP:lle <3 

Vierailija
7/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on kaunis vain jos ne on suht paksut ja hoidetut. Hampputukka ei näytä koskaan hyvältä, edes pitkänä.

Vierailija
8/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka on kaunis vain jos ne on suht paksut ja hoidetut. Hampputukka ei näytä koskaan hyvältä, edes pitkänä.

Toitotitoitoti, copypaste-trolli

Vierailija
9/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset hiukset ja jogurtti vappua viettävälle?

Vierailija
10/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pitkää tukkaa seksikkyyden tai kauneuden takia. 

Vierailija
11/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla as:n puolella on näkynyt about kolme naista joilla on kauniit pitkät lantioon ulottuvat hiukset. Kiinnitti huomiota ne hiukset ovat kaikilla tummia tai lähes mustia.

Setämies.

Vierailija
12/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla as:n puolella on näkynyt about kolme naista joilla on kauniit pitkät lantioon ulottuvat hiukset. Kiinnitti huomiota ne hiukset ovat kaikilla tummia tai lähes mustia.

Setämies.

Mikä on as?