Marilyn Monroen paras elokuva?
Minun mielestäni se on Sopeutumattomat (The Misfits) (USA 1961), joka jäi hänen viimeiseksi elokuvakseen. Minun mielestäni Marilyn Monroen haavoittuneisuus ihmisenä tulee kaikkein parhaiten esiin juuri kyseisessä filmissä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Busstop
Marilynin vastanäyttelijä Bussipysäkissä (=Don Murray) siirtyi ajasta ikuisuuteen vasta tänä vuonna. Hän oli kuollessaan 94-vuotias.
Olin tyrmistynyt, kun sain tietää, että Murrayn ensimmäiselle vaimolle, naapurintyttömäiselle Hope Langelle maistuivat muidenkin naisten aviomiehet. Ja niitä avioliiton ulkopuolisia suhteita oli lukuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Busstop
Marilynin vastanäyttelijä Bussipysäkissä (=Don Murray) siirtyi ajasta ikuisuuteen vasta tänä vuonna. Hän oli kuollessaan 94-vuotias.
Olin tyrmistynyt, kun sain tietää, että Murrayn ensimmäiselle vaimolle, naapurintyttömäiselle Hope Langelle maistuivat muidenkin naisten aviomiehet. Ja niitä avioliiton ulkopuolisia suhteita oli lukuisia.
So, she gave hope to lots of men.
Vaikea valita mutta jos yksi pitää valita niin Piukat paikat.
Hällä oli kyllä kunnon isi-kompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Se, missä hänen hameensa nousi viemäristä tulleen ilmavirran mukana ylös.
Ei ollut viemäri vaan metrotunnelin ilmanvaihtoputki.
Vierailija kirjoitti:
Piukat Paikat ehdottomasti.
Ihan tajuttoman hyvä leffa ja hyvät muut päänäyttelijät. Oon nähny ainaki 40 kertaa sen.
Juu hauskimpia kohtauksia mielestäni, kun ollaan junamatkalla ja "Daphne" siellä tyttöjen samassa pedissä pirskeissä. Vai menikö se nimi oikein. Toki monta muutakin hauskaa kohtausta ... koko elokuva täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut viemäri vaan metrotunnelinnoo ilmanvaihtoputki.
Tätä olin tulossa sanomaan. Hän sanoo sen repliikissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olivat kuvaamassa ennen kuin kuoli (Something's Gotta Give):
%3D%3D
Ei kauhean terveeltä vaikuttanut enää :(
Ei niin, vaikka oli tuolloin vasta 35-36-vuotias.
Minä se tykkään Lemmenloukusta. Marilyn Monroe esiintyy siinä jumpperissa. Miespääosa: Yves Montand.
No, Piukat paikat tietysti. Tosin ei ole niin Marilyn leffa kuin monet muut hänen leffansa. Siinä sen show:n vie kuitenkin ne miehet. Aivan huikea leffa ja loppu on leffahistorian ehkä parhaita. "Nobody is perfect".
Herrat pitävät vaaleaveriköistä ja moni muu kuten Bussipysäkki on myös hyviä. Kesäleskikin eli se hameleffa on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Piukat paikat. Muutenkin kuolemattoman hyvä elokuva.
Marilyn oli oikeasti hyvä näyttelijä.
Ääni tälle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut viemäri vaan metrotunnelin ilmanvaihtoputki.
Mutta olihan siinä se arina.
Asfalttiviidakko (1950), MM:n sivuosasta huolimatta.
Niitä on monia, mutta Piukat paikat jossa Marilyn näyttelee seksikästä showtyttöä. Entäs Herrat pitävät vaaleaveriköistä. Sanotaan, että Marilyn värjäsi hiuksensa vaaleiksi (blondi).
Tänään tulee teemalta 21.00 Kesäleski. Aion katsoa, hyvä komedia.
Vierailija kirjoitti:
Metrotunnelin ilmastointi.
Marilyn Manson on tehnyt myös hyvää musiikkia laulajana esim. Piukoissa Paikoissa.