Mitä mies ajattelee jos
nainen on kiva ja nätti kasvoiltaan mutta kun vaatteet otetaan pois paljastuu rusinatissit joilla on imetetty ikuisuus, pieni haitarivatsa jossa on arpia ja takaa päin selluliittiset reidet ja löysähkö takamus? Minun mieheni sanoi tähän että mistä sitä tietää minkä näköinen hirvitys vaatteiden alla on, joten.. minä kai näillä ominaisuuksilla olen hirvitys.
Kommentit (5)
jumppa? Ei niillä rinnoilla niin väliä ole jos muu kroppa on timmissä kunnossa!
Vierailija:
nainen on kiva ja nätti kasvoiltaan mutta kun vaatteet otetaan pois paljastuu rusinatissit joilla on imetetty ikuisuus, pieni haitarivatsa jossa on arpia ja takaa päin selluliittiset reidet ja löysähkö takamus? Minun mieheni sanoi tähän että mistä sitä tietää minkä näköinen hirvitys vaatteiden alla on, joten.. minä kai näillä ominaisuuksilla olen hirvitys.
Siis miehen silmissä olet todennäköisesti seuraava. Onpas mukavan näköinen ja oloinen nainen. Päästäisiköhän saatille. On sillä vaan nätti tukka ja tuoksuu hyvälle. Tunnen miten se tykkää kun suutelen sitä niskaan. Taidan vähentää häneltä vähän vaatteita. Jopa suutelu tuntuu hyvältä ja hänen alaston vartalonsa niin ihanan lämpimältä. Tekee mieli suudella häntä kaikkialta. ooh, Jopa hänen pimpsansa tuoksuu ja maistuu ihanan kiimaiselle. Taidan nousta päälle. Jopa tuntuu hyvältä työntyä sisään. En halua laueta vielä - käännän hänet kontalleen. Jo on nätti pylly. Aah.
Siis ei mies kiinnitä niihin asioihin huomioa, joita mainitset.
että jos on nätti ulospäin vaateet päällä ja mikä tärkeintä muuten ihana ja mukava, niin normaali miestä ei varmaan haittaa mainitsemasi asiat. Omalta kohdaltani okeastaan päinvastoin, nainen on helpompi tehdä onnelliseksi kun ei ole ihan liian itsevarma omasta ulkonäöstään....
M35
että se mikä merkkaa naisessa on se että on sinut itsensä kanssa!
Ainakin minulle se on tärkeää... Se on hyvä muistaa että kukaan ei ole täydellinen! Pienet, kuvitteellisesta kauneusihanteesta poikkeamiset eivät tee kenestäkään hirvitystä.
Mistä me naiset tiedämme, mitä vaatteiden alta paljastuu? Ehkä siellä on löllö kaljamaha ja olemattomat hauikset, hölskyvät " rintalihakset" , pihtipolvet sekä pieni ja käyrä muna, joka ei jaksa taipua töihin.
Kukapa meistä olisi täydellinen?