Eurooppa tarvitsee omat asevoimat
Kommentit (40)
Koska Eurooppa on keskittynyt 50-luvun jälkeen vain kaupankäyntiin, rahan tekemiseen ja porsasteluun.
eikö me mielummin voista kansallistaa EUn ydinaseita koko porukan käyttöön. katotaan vaan ettei ukraina myy niitä israelille
Koska niillä ei ole ollut vieressä nukkuvaa karhua ja kotkanpäitä. Ne on edelleen ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska Eurooppa on keskittynyt 50-luvun jälkeen vain kaupankäyntiin, rahan tekemiseen ja porsasteluun.
Siihen pitää tulla muutos.
Vierailija kirjoitti:
eikö me mielummin voista kansallistaa EUn ydinaseita koko porukan käyttöön. katotaan vaan ettei ukraina myy niitä israelille
Pitäisi olla oma aseellinen liittouma.
Mitä iloa meillä on Natosta? Maksumiehiä ollaan.
Koska keskusta ja Persut vastustaa liittovaltiokehitystä
Stubb: Eurooppalaista armeijaa ei olla rakentamassa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011028697.html?utm_medium=promobox…
Joopa joo jeepa jee...
Ei tarvitse. Minulle riittävät Suomen puolustusvoimat. Eurooppalaiset huolehtikoot omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa meillä on Natosta? Maksumiehiä ollaan.
Niin minne ne Naton rahat menee, jos kaikilla jäsenmailla on vain 10 tankkia ja 100 rynkkyä jossain paskaisessa hallissa?
Vierailija kirjoitti:
Kansallistaa? Ne ovat jo kansallisessa omistuksessa niin miten v*tussa kansallistat. ei ne missään yksityisomistuksessa ole.
Euroopalla kestäisi 50 vuotta koota ne.
Sekin huolestuttaa että ei tiedä yhtään missä jonkinlainen pommisuoja on jos sattuisi sota alkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Minulle riittävät Suomen puolustusvoimat. Eurooppalaiset huolehtikoot omastaan.
Suomella ei ole varaa ajatella noin. Mitä vahvempi sotilaallinen puolustus maamme turvana on, sitä pienempi on todennäköisyys että Venäjä hyökkää tänne jonain päivänä. Muista: Jos tahdot elää rauhassa, valmistaudu sotaan. Jo se että Euroopan maat tekevät sotilaallista yhteistyötä ja ovat alkaneet sijoittaa enemmän puolustukseen, pienentää Venäjän hyökkäyksen todennäköisyyttä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luulen, että saamme vielä katua sitä, että Saksa päästettiin vajoamaan nykyiseen sotilaalliseen ja henkiseen alennustilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että saamme vielä katua sitä, että Saksa päästettiin vajoamaan nykyiseen sotilaalliseen ja henkiseen alennustilaansa.
Eipä sitä huomannut sellainen joka ei edes asu maassa ja seuraa kieltä, kulttuuria ja uutisia. 90-luvulla Saksa oli vielä ihan jees. Kauniita anteliata naisia. <3
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat Naton ilmainen reservi.
Oletko varma että muilla EU mailla ei ole usrampiakin jo 3v on ollut aikaa tehdä riittävästi
Samaa mieltä :).