Mies ei "ehdi" harrastamaan seksiä
Pidän itsestäni huolta, olen ihan kaunis ja liikunnallinen ja pidän seksistä. Meillä sitä on vain korkeintaan kerran viikossa viikonloppuna kun lapsi on hoidossa.
Eli meillä on esiteini-ikäinen lapsi ja häntä ei paljoa ennen ilta 9 voi nukkumaan laittaa ja asunto niin pieni etten halua seksiä lapsen hereillä ollessa harrastaa. Ongelmana on että mies on yrittäjä ja tekee pitkää päivää, herää jo aamu viideltä joten häneltä on aina taju kankaalla ennen kuin lapsi on nukahtanut ja päivällä ei oikein ole mahdollisuutta seksiä harrastaa.
Nytkin taukoa ollut jo se pari viikkoa sillä viime viikonloppuna oli ehtinyt mennä sänkyyn ennen minua, kello tuolloinkin vasta 9 ja oli unten mailla kun pettyneenä tulin sänkyyn, toisena iltana itsellä oli tiputteluvuotoa jonka aikana en halua seksiä ja harmitti niin paljon kun tilaisuus meni sitten taas, mutta ei tainnut miestä haitata kun nukahti heti taas. Ja kun seksiä on näin harvoin niin sitten mies tulee todella nopeasti..tosi kiva.
Ja olen puhunut, mies vaan on että hän ei voi mitään että väsyttää?? Ja en haluaisi jankata kun viimeksi yritin jutella siitä kun tulee niin nopeasti ja seksiä oli sitten entistä vähemmän ja ongelmia seisokin kanssa.
Mies on 3kymppinen ettei mikään ikäloppu. Tuntuu oudolta että niin harvoin viitsii valvoa yli ysiin että sitä seksiä olisi. Itseä nolottaa että haluaisin useammin. Muutenkin vaikea puhua seksistä miehen kanssa kun on niin ujo..
Kommentit (44)
Olisitko valmis seksin takia tinkimään elintasostasi ja miehesi voisi palkata työntekijän/alihankkijan/vuokraukon?
Vai onko kaikki liikkumavara tämän suhteen lainoissa ja osamaksuissa?
Toivon että vastaat tähän koska tämä on se "The Kysymys" joka sinun pitäisi itseltäsi kysyä.
Vai voisitko jopa itse ottaa enemmän taloudellista vastuuta, että mies tekisi vähemmän töitä?
ei minunkaan vaimoni "ehdi netflixiltään" .. mutta.
(onneksi. on semaailman yleisin tapa, harrastaa..)
..käytän sitä.
Ei pahalla, mutta sulla on aikaa pitää itsestäsi huolta.. onko miehellä?
Toki tilanteita on monia ja aktiivinen äiti lenkkeilee ym lapsen kanssa.
Itse jaksan ajatuksella, että aikansa kutakin. Tsemppiä sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä tarvitaan nyt kahdenkeskistä aikaa ja muu ympäristö kuin koti. Varaa teille kahdelle yllätyksenä esim. yhden yön kestävä reissu vaikkapa kylpylään. Siellä mies saa ensin levätä ja rentoutua ja teillä on kiireetöntä aikaa yhdessä.
Jos tätä kylpyläviikonloppua ehdottaisi joku mies ja kertoisi tällä palstalla että pääasiassa seksin takia sen järjestää niin hänet lytättäisiin täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä tarvitaan nyt kahdenkeskistä aikaa ja muu ympäristö kuin koti. Varaa teille kahdelle yllätyksenä esim. yhden yön kestävä reissu vaikkapa kylpylään. Siellä mies saa ensin levätä ja rentoutua ja teillä on kiireetöntä aikaa yhdessä.
Jos tätä kylpyläviikonloppua ehdottaisi joku mies ja kertoisi tällä palstalla että pääasiassa seksin takia sen järjestää niin hänet lytättäisiin täysin
Täysin totta.
Ap rupee vaan runkkaamaan. Niin me miehetkin joudutaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä tehnyt, simahtaa ajoissa ja sama juttu kotona seuraavana iltana..
Miehesi taitaa tehdä liikaa työtä ja stressata liikaa. Silloin ei seksikään onnistu. Olisiko niitä töitä mahdollista jakaa, ulkoistaa jotakin ja tienata siten vähemmän?
Ei "ehtinyt" täälläkään, kaikki muu meni edelle,siksi exä.
Vierailija kirjoitti:
Ette tarvitse enää seksiä. Teillä on jo parisuhde ja lapset. Mies on oikeassa, nyt on aika työn teon ja lapsille hyvän elämän mahdollistamisen. Lopeta AP väninä, seksi ei ole mikään perusoikeus edes avioliitossa.
Ap:n mies ei tarvitse seksiä.
Lapsia on vain yksi.
Yhtykää niin homma toimii🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Se on homo/bii kaapissa ja elää kulissielämää.
Olet vain kulujenjakaja.
Kämppäkaveri.
Suostuit tekemään hänelle lahjaksi lapsen.
Eroa. Sitä se odottaakin.
Elää jo selvästi omaa kaksoiselämäänsä.
AP, sinulla on kaksi kättä. Ei naimisiin mennä siksi että saa naida, vaan se on taloudellinen sopimus jälkeläisten elämän parantamiseksi. Luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän että parisuhteessa pitää ajatella yläpäällään eikä alapäällään. Ei yrittäjällä ole aikaa maata päiväkausia sängyssä sinun pilluasi hipelöimässä, vaan hänellä on työ ja vastuu yrityksestään. Jos sinulla vetää laiskansuonta, se ei tarkoita sitä että että miehesikin pitäisi tähän vetelehtimiseen osallistua. Osaat tehdä sen näköjään ihan itseksesikin.
Vierailija kirjoitti:
ei minunkaan vaimoni "ehdi netflixiltään" .. mutta.
(onneksi. on semaailman yleisin tapa, harrastaa..)
..käytän sitä.
Minun vaimoni ei ehdi tai halua kun X:ssä (Twitter) on niin paljon kiinnostavaa.
Onneksi on omin käsin onneen vaihtoehto.
Olen pahoillani mutta kuullostaa siltä että hakee seksinsä muualta.tarkkaile.
Perheytyminen tuhoaa seksielämän. Tämä oli ap:lla tiedossa ennen koko projektia.
Ap alkaa itse myös herätä viideltä ja tekemään enemmän töitä. Sitten päivänne ovat paremmin synkassa.
Jos asia oikeasti sinua häiritsee, on aika tehdä jotain. Ehdotan keskustelua miehen kanssa lisäavun palkkaamisesta keventämään työtaakkaa. Sekä sinulta rytmin vaihdosta, eli alat heräämään vaikka puoli viisi joka ikinen päivä. Voit koittaa hyväillä miestäsi tuona aikana, hellien muutenkin. Muistutat että teitä oli joskus vain te kaksi. Huom tämä ei ole miehelle pakko harrastaa seksiä ja hänellä on oikeus kieltäytyä ilman että pahoitat mielesi. Näkisin että tuolla tavoin osoitat tulevasi asiassa vastaan etkä vain oleta hänen nipistävän unistaan illalla. Toki asiallinen keskustelu ilman syyttelyä aiheesta on myös paikallaan jossa kerrot miksi tämän muutoksen teet.
N43
On se, kysy vaikka seksuaaliterapeuteilta. Jokaisella on oikeus juuri omanlaiseensa seksiin.