Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko on sun vyötärönympärys ja mistä kohtaa mittaat sen?

Vierailija
21.08.2024 |

Kysymys

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeimmasta kohdasta vähän navan yläpuolelta. Mulla on 68cm

Vierailija
2/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en mistään kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeimmasta kohdasta vähän navan yläpuolelta. Mulla on 68cm

Kylkiluiden päältä?

Vierailija
4/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan ja kylkiluiden välissä on kapein kohta mulla. 74 cm. Käytän koko M. 

Vierailija
5/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vyötärö 66cm, 2cm navan yläpuolelta mittaan.

Vierailija
6/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vyötärömitta on 666 cm

Vierailija
7/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeimmasta kohdasta vähän navan yläpuolelta. 62 cm minulla. 

Vierailija
8/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

77-78 cm. M52

Vierailija
9/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ompa laihaa porukkaa.

Käyn salilla, elän aktiivista elämää hyötyliikunnan ja kävelyn kanssa, enkä herkuttelekkaan mitenkään ylettömästi.Yleisestiottaen ihmiset pitää mua hoikkana.Silti vuötärön ympärys päivästä riippuen 86-90.

Uskon että osa johtuu pituudesta.Ei ole reilua eikä luonnollista että sama raja on 150-190 senttiselle.Vartalon mittasuhteet olisi aika erikoiset jos mun pituisella vyötärö olisi 65cm.

Vierailija
10/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ompa laihaa porukkaa.

Käyn salilla, elän aktiivista elämää hyötyliikunnan ja kävelyn kanssa, enkä herkuttelekkaan mitenkään ylettömästi.Yleisestiottaen ihmiset pitää mua hoikkana.Silti vuötärön ympärys päivästä riippuen 86-90.

Uskon että osa johtuu pituudesta.Ei ole reilua eikä luonnollista että sama raja on 150-190 senttiselle.Vartalon mittasuhteet olisi aika erikoiset jos mun pituisella vyötärö olisi 65cm.

Kuinka pitkä sitten olet?

Vierailija
11/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ompa laihaa porukkaa.

Sisäelinrasvaa? Mulla taas ylimääräinen paino on perseeseessä ja reisissä vaikka vyötärö onkin kapea.

Vierailija
12/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58cm.

Vierailija
13/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitataan kapeimmasta kohdasta. Napa on eri kohdassa kaikilla, se ruumiinrakenne vaikuttaa.

Vierailija
14/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeimmasta kohtaa, joku reilu 80cm muistaakseni oli. Kymmenisen senttiä navan yläpuolelle osuu kapein kohta. 

Vierailija
15/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitataan kapeimmasta kohdasta. Napa on eri kohdassa kaikilla, se ruumiinrakenne vaikuttaa.

Tähän lisään että jos on keskivartalolihavuutta niin kapein kohta tarkoittaa käytännössä kylkiluiden kapseinta kohtaa vaikka vatsaa hieman olisikin.

Vierailija
16/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kapeinta kohtaa 

Vierailija
17/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeimmasta kohdasta, jos sellaista ylipäänsä minulla onkaan, n. pari senttiä navan yläpuolelta. On 81 cm, olen normaalipainoinen ja vain 161 cm pitkä eli vartalotyypiltäni tasapaksu vyötärötön.

Vierailija
18/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alle 70 senttinen vyötärö, mutta aloitettuani aktiivisen liikunnan, se on noussut noin 80 senttiin, koska lihakset. Paino ei siis ole noussut.

Vierailija
19/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ompa laihaa porukkaa.

Sisäelinrasvaa? Mulla taas ylimääräinen paino on perseeseessä ja reisissä vaikka vyötärö onkin kapea.

Minulla taas on aina rasva jämähtänyt reisien lisäksi jenkkakahvoihin, mutta vyötärö on aina ollut kapea. Olen tiimalasimallinen, mutta erityisesti kapea vyötärö yhdistettynä isoihin jenkkakahvoihin tekee vaikutelmasta vielä suuremman. Pitää kai olla tyytyväinen, ettei paino keräänny vyötärölle, mutta olisi se kiva, ettei tulisi jenkkoihinkaan. 

Vierailija
20/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kapein kohta on lähes rintojen alla ja siinä kohtaa ympärysmitta on 68 cm. Käytän rintaliiveissä kokoa 70D.   

Vyötäröstä pari senttiä ylempää olen 78 cm. Semmonen pötkylä olen.