Mikä teillä on kotona lämpötila?
Minulla edelleen 25-26, vaikka ollut monta päivää sateista ja alle 20 astetta. Hiki vaan virtaa.
Kommentit (29)
Kosteutta riittää nekin ovet ovat turvonneet. Jotka ei sitä aikaisempina kesinä tehneet. Mut lämpöä vain 21. Se on mulle liian paljon.
Pystytkö läpituulettamaan? Talvea odotellessa.
Huh. Mitenkähän kauan menee että laskee sinne miellyttävään 21 asteeseen..
Vierailija kirjoitti:
22.7
Asun omakotitalossa.
19,7 ja olen pitänyt ikkunaa auki. Haluan 18.
Vierailija kirjoitti:
Kosteutta riittää nekin ovet ovat turvonneet. Jotka ei sitä aikaisempina kesinä tehneet. Mut lämpöä vain 21. Se on mulle liian paljon.
Pystytkö läpituulettamaan? Talvea odotellessa.
Pystyn saamaan pienen läpivedon mutta en voi pitää ikkunoita auki yöllä, koska mopopojat ja jotkut mp-kerholaiset ajavat ikkunan alla rallia yötä myöten.
22.9 astetta ja kosteusprosentti on 61
24-25, ihanaa. Kohta tulee talvi ja alkaa palelu, kun kodin lämpötila tippuu reilusti alle 20 asteen. Kiitos Heka.
16 ja 17 astetta. En ole raaskinut alkaa lämmittää. Enkä jaksaisikaan, pitkä korona. 🥴
Vanhassa omakotitalossa asun ja lämpötila tällä hetkellä +21.2. Koko kesänä ei ollut sisällä yhtään kertaa yli +24 astetta. Tämän hetkinen sisälämpötila on minulle ihanne. Talvella tekee tiukkaa, että sisällä on +18.
Vantaalla sataa kuin Esterin per seestä, ulkona mittarissa + 21, sisällä saman verran. Hiostava keli, salamointia ja jyrinää.
Todella hiostava sää Vantaalla. Sataa, ukkostaa.
19 on kiva vaikka akka ei tykkää ottaa alkkareita pois... No minäpä käyn aina pyykkikorissa haistelemassa ja tulen pöytään valmiina ;)
On kuin sademetsässä. Sataa, hiostaa ja höyryää. Ilmastonmuutos.
23.7 C