Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusväriongelma, mikä neuvoksi?

Vierailija
20.08.2024 |

Mulla on osin harmaantuneet, osin lähes valkoiset lasimaiset ja osin maantienväriset hiukset. Ja hyvin lyhyt hiusmalli, josta tykkään, mutta joka näyttää oudolta näissä "väreissä" kun jossain kohtaa näyttää siltä kuin hiuksia ei olisikaan. Esimerkiksi ruskeissa hiuksissa näyttäisin paljon paremmalta.

Olen testannut erilaisia colormaskeja ja niistä tulee kaikista oranssia. Kestoväreillä en haluaisi värjätä, koska se ei ole terveellistä eikä omissa olosuhteissa kovin helppoa (väri tarttuu seiniin huuhdellessa ym). Kampaamolla värjäys on käsittääkseni tosi kallista? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä saan bidee suihkun avulla värjättyä ihan vessan altaassa kestovärillä sotkematta seiniä/vessaa hiukseni. 

Sain minäkin silloin kun oli vessa ja käsisuihku. Nyt pestävä saunassa ilman suihkua niin roiskuu paneleihin. Ap

Vierailija
22/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä colormaskeja on erilaisia. Itse laitan Frozen moccaa ja violettia pisaran sekaisin, ei muuten punerra yhtään.

Olen kokeillut kolmea merkkiä. Tummanpunaiset ja ruskeat kaikissa eri sävyissä menee kirkkaan oranssiksi 😄 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla