Missä kulkee stalkkauksen raja?
Mies jota tapailen, lähettää usein vihjailevia kuvia taloni läheltä. Olen täällä lenkillä/kahvilassa tms, haluutko mukaan? Vaikka olen sanonut että mulla on muuta tekemistä, yllättäen ilmestyy ihan kulmilleni tai paikkaan jossa olen kertonut olevani, kuten kuntosalille.
Onko söpöä vai outoa?
Kommentit (27)
En tapaisi tuollaista miestä. Tuo käytös tulee varmasti pahenemaan ajan myötä. Älä kerro menemiäsi, jos tuo oikeasti häiritsee sinua. Mutta voihan olla, että tuo hivelee myös sinua. Itse tiedät vastauksen parhaiten.
Tuo on outoa ja stalkkaamista, että seurailee sinua ympäriinsä ja lymyää talosi edessä. Ei ole normaalia käytöstä.
Tuollaisista kehittyy mustasukkaisiaja väkivaltaisia sekopäitä. Poistu takavasemmalle hyvän sään aikana ennen kuin meno pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Todella kuumottavaa... Toki vaan KUUMAA, jos mies on hyvännäköinen ja varakas.
Ei ole yhtään kuumaa, jos hyvännäköinen ja varakas käyttäytyy hullun lailla. Hullu on hullu.
Kysy suoraan, miksi tekee tuota, miksi stalkkaa ja on mukamas sattumalta kotisi lähellä. Älä hyväksy mitään vähätteleviä tai mollaavia kommentteja, vaan pistä äijä seinää vasten ja tee selväksi, että tuollainen käytös ei käy. Ole kuitenkin varovainen. Hän voi olla jo sillä asteella, että hän kuvittelee suhteeltanne enemmän, kuin sinä. Jos päätät lopettaa koko suhteen, olisi varmaan viisasta varmistaa oma selusta.
Tapailet miestä, jota et halua nähdä? Ok.