UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen ja erottuva voi olla myös ilman s*ksiä. Onko naisten voimaantuminen ja erottautumisen tapahduttava aina seksuaalisuuden kautta?
Kuka sanoi ettei voi olla? Esim goldielokcs oli persoonallinen myös. Mieheni sanoi että Viivi oli seksikkäin. Mutta jos Erika haluaa olla erottuva noin miksei saa olla?
Saa sitä tietenkin olla. Minusta se on vain vähän väsynyttä. Mutta en mä ole ainakaan kieltänyt Erikaa olemasta kui p*rnotähti.
Millaistakohan oot katsonut, ei minulla tullut sellainen mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä taloudellista hyötyä näillä viisuilla on suomelle? Hyvä kun herättää selvästi tunteita sillä tunteet jää pitkäkestoiseen muistiin.
Ihmiset ovat aina kaivanneet myös karnevalismia ja sirkushuveja. Ihan tälläinen viisujen seuraaminenkin saa unohtamaan arjen välillä.
Miksi muuten Palestiina-intoilija Jesse Markinin videot saa olla esillä UMK:n youtube kanavalla, kun poliisi epäilee häntä ja hänen vaimoaan heidän parin kuukauden ikäisen vauvansa törkeästä pahoinpitelystä?
OML pyyhittiin heti pois kaikilta Ylen alustoilta, kun kävi ilmi, että joku nimimerkki Jodelissa oli kertonut yhtyeen vokalistin lähetelleen hänelle ja hänen kavereilleen viestejä Irc-galleriassa joskus yli 15v sitten, kun he olivat vielä alaikäisiä ja tämä viestittelijä oli joku parikymppinen. Keskustelupalstoilla levisi myös tietoa, että heidän bäkkärillä keikkojen jälkeen olisi ollut kyseenalainen meininki. Ihanko oikeesti...
Yleltä toivoisi vastauksia tähän, mutta taitaa olla niin, että toinen sopii heidön agendaansa paremmin kuin toinen. Verovaroin rahoitettu Yle tulisi pöyhiä ja penkoa läpikotaisin, siellä jotain erityisen pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen ja erottuva voi olla myös ilman s*ksiä. Onko naisten voimaantuminen ja erottautumisen tapahduttava aina seksuaalisuuden kautta?
Kuka sanoi ettei voi olla? Esim goldielokcs oli persoonallinen myös. Mieheni sanoi että Viivi oli seksikkäin. Mutta jos Erika haluaa olla erottuva noin miksei saa olla?
Saa sitä tietenkin olla. Minusta se on vain vähän väsynyttä. Mutta en mä ole ainakaan kieltänyt Erikaa olemasta kui p*rnotähti.
Jos mun pitäs sexikkäin noista niin ehdottomasti uhkeemuhkee Neea , vaikka heti lähtisin joelle naku-uimaan avantoon kanssa hänen .
Vierailija kirjoitti:
Mitä taloudellista hyötyä näillä viisuilla on suomelle? Hyvä kun herättää selvästi tunteita sillä tunteet jää pitkäkestoiseen muistiin.
Tää pitäis varmaankin laskea suhteessa TV-ohjelmien hintaan? Eli kuinka monta tuntia saadaan ohjelmaa ja millä rahalla, tuleeko halvemmaksi vai kalliimmaksi kuin sama aika jotain Elämäni biisiä tai kanavalle ostettuja leffoja.
...sen sijaan että alettais filosofioimaan tarvitaanko telkkaria tai viihdettä tai ylipäätään vapaa-aikaa, koska talous Mannerheim ja Talvisota.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta menoja on meille Yle-maksua maksaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun pitäs sexikkäin noista niin ehdottomasti uhkeemuhkee Neea , vaikka heti lähtisin joelle naku-uimaan avantoon kanssa hänen .
Neea on kyllä myös tosiaan uhkea eikä vetänyt irstaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea oli kyllä upea!
Siis nyt olen nähnyt kaiken. Joku randomi (mies?) tulee kertomaan anonyymille keskustelupalstalla, mikä on oikea tapa naisen voimaantua ja mikä ei. Ymmärtääköhän hän edes koko kommentin ironiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin vasta nyt biisin yllättäen lopun. Akti loppu ja mies tuli. Mikrofonista suihkusi.
Niin eli MIES tuli, vaikka biisin piti olla naisen orgasmista. Et sellainen naisten voimaantumislaulu..
Voi naiseltakin sruiskahtaa .
Joo mut suihku mikkitelineen päästä on kyl enemmän maskuliinisuuteen viittaava.
Matkittu Rammsteinia, tosin hyvin paljon pienemmällä "tykillä". Mahtaako se ja laulun otsikko tuoda paljonkin ääniä saksalaisilta...
Kuinkahan moni koki Till Lindemannin penis-kanuunan ihanana ja voimauttavana?
Tällä välin kun täällä kinastellaan, niin Ruotsissa viisufanit syövät salaattiin käärittyjä hampurilaispihvejä https://www.max.se/maten/meny/burgare/salad-wrap-burger/
Ylen voimaantumismädätystä. Jeeee!
Myös Kroatia antoi täydet pisteet Erikalle. Viivi oli melko hännillä mutta suomen kansa nosti sen Nellin tasolle. Kansa pudotti Costeen viimeiseksi.Ulkomaiden raadit jätti Neean viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli muistuttaa Bonnie Tyleria..siis kasvoiltaan
Nelli on k a u n i s.
Ja kaunis on Nellin äänikin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule tanssijoita taustalle!
Samaa mieltä. Tanssijoiden palkat vaan kunnon pyroihin.
Suomessa naiset on niin tasa-arvoisia, että nää alastomuuteen nojautuvat voimaantumispuheet kuulostavat naurettavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat aina kaivanneet myös karnevalismia ja sirkushuveja. Ihan tälläinen viisujen seuraaminenkin saa unohtamaan arjen välillä.
Juuri näin, samasta syystä kun katsotaan vaikka urheilu. Ja paljonko siihen yle satsaa rahaa.
Ja lehdet etukäteen yleensä hehkuttavat niissäkin ennakkosuosikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin vasta nyt biisin yllättäen lopun. Akti loppu ja mies tuli. Mikrofonista suihkusi.
Niin eli MIES tuli, vaikka biisin piti olla naisen orgasmista. Et sellainen naisten voimaantumislaulu..
Voi naiseltakin sruiskahtaa .
Joo mut suihku mikkitelineen päästä on kyl enemmän maskuliinisuuteen viittaava.
Matkittu Rammsteinia, tosin hyvin paljon pienemmällä "tykillä". Mahtaako se ja laulun otsikko tuoda paljonkin ääniä saksalaisilta...
Kuinkahan moni koki Till Lindemannin penis-kanuunan ihanana ja voimauttavana?
Niin tai sen kun Petri Nygård aloittaa keikkansa saapumalla lavalle jättimäisestä p*llusta?
Onko hyvä esikuva alaikäisille tytöille?
Olen nainen ja voimaannun just tasan niin kuin itse huvittaa. Kukaan ei kerro minulle mikä on oikea tapa, tai miten minun kuuluu voimaantua. Huomionhakuisuus ja voimaantuminen eivät muutenkaan ole sama asia. Alan pikkuhiljaa ymmärtää Bianca Censoria. Kyseessähän on vain naisen kehosta, ei muusta. Keho on kaunis sellaisenaan, ilman mitään liitteitä, näkemyksiä, uskomuksia, tavoitteita, pyrkimyksiä, katseita.