Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
1821/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raatien ansiosta Tomi Metsäketo melkein voitti meidän karsinnat eräänä vuonna. Ja 2000 on jäänyt mieleen, siinä Nightwish voitti yleisöäänet ja Nylon Beat raatiäänet, joten kisoihin lähtee:

Nina Åström.

Jep.

Joo nämä on niin traumaa aiheuttavia, että ei tähän kyllä palata :D

Vierailija
1822/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tosi vaikea ymmärtää tuota raatikammoisuutta, mutta johtunee siitä, että lempibiisini/-esitykset UMK:ssa ja viisuissa ovat usein saaneet paljon raatipisteitä. Nämä on makuasioita, mutta se on tosiasia, että viisuvoittoa ei tule enää koskaan, jos ei saa kovia pisteitä myös raadeilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raatien ansiosta Tomi Metsäketo melkein voitti meidän karsinnat eräänä vuonna. Ja 2000 on jäänyt mieleen, siinä Nightwish voitti yleisöäänet ja Nylon Beat raatiäänet, joten kisoihin lähtee:

Nina Åström.

Jep.

Nylon Beat päihittänyt Nightwishin raatiäänissä, terve :D

Vierailija
1824/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ On toki tapahtunut noita UMK-"rikoksia" raatien takia, mutta ei yhtään sen vähempää yleisönkään toimesta. 

Vierailija
1825/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä biisillä Nightwish oli mukana? Ei tullut silloin vielä seurattua

Vierailija
1826/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on tosi vaikea ymmärtää tuota raatikammoisuutta, mutta johtunee siitä, että lempibiisini/-esitykset UMK:ssa ja viisuissa ovat usein saaneet paljon raatipisteitä. Nämä on makuasioita, mutta se on tosiasia, että viisuvoittoa ei tule enää koskaan, jos ei saa kovia pisteitä myös raadeilta. 

ne sun lempparit ois jääneet semeihin, että ei sekään kovin kivaa ole vaikka sattuu olemaankin sun lemppari :D

Vierailija
1827/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne sun lempparit ois jääneet semeihin, että ei sekään kovin kivaa ole vaikka sattuu olemaankin sun lemppari :D

Kumma, kun minun lemppareissa on hyvin usein myös viisujen top 3 biisi/esitys

Vierailija
1828/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä biisillä Nightwish oli mukana? Ei tullut silloin vielä seurattua

Sleepwalker

Vierailija
1829/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sattu niin munkin! voittajankin olen hyvin usein veikannut oikein ja tykännyt eniten :)

Vierailija
1830/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sattu niin munkin! voittajankin olen hyvin usein veikannut oikein ja tykännyt eniten :)

Ja lisätään tähän, että minusta viime vuonna lähetettiin edes joku joka herättää jotain ajatuksia, että päästään finaaliin. :D

Vierailija
1831/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajan olen minäkin veikannut oikein tosi usein, vaikka kyseessä ei olisi lempibiisi. 

Sinänsä omalla maulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvin pystyy ennustamaan voiton tai kärkisijat. Pitää vain ymmärtää tietyt lainalaisuudet. Esim. Käärijä-vuonna oli aikamoisen selvää jo etukäteen, ettei hän voita Loreenia.

Vierailija
1832/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää toivoa ettei yhtään pieruvitsin tasoista ole otettu mukaan. Keisteri ei edes laulanut. 

Vierailija
1833/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajan olen minäkin veikannut oikein tosi usein, vaikka kyseessä ei olisi lempi

Pisteiden valossa ei kovin selvää, ero oli lopulta pieni, mutta ratkaiseva.

Vierailija
1834/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää toivoa ettei yhtään pieruvitsin tasoista ole otettu mukaan. Keisteri ei edes laulanut. 

Niinpä, ja joku täällä niin tosissaan meinaa, että olisi suurin piirtein ollut ainoa, jolla olisi ollut viime kerralla ollut edes mahdollisuuksia finaaliin...

Vierailija
1835/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä vanhojen kaivelua, mutta täällä joku väitti että Korpiklaani -yhtye olisi tarjonnut UMKiin viime vuonna kappaletta "Saunaan". Ei mun suosikkimusiikkia, mutta olisin valinnut tuon heti yli Winmanin. Ja olis tollakin saatu perustellusti niitä alastomia ihmisiä lavallekin, biisin sanomaa tukemaan.

Vierailija
1836/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko euroviisut epämuodollisesti ikärajallinen kilpailu? Ei siellä taida olla keski-iästä ylöspäin olevia?

Kyllä näitä kisoja on leimannut ikä. Nytkin mahdollisesti kyvykkäintä ja kokeneinta kilpailijaa, eli Poetseja sanotaan toisaalla vain pölyiseksi setäbändiksi. Eli ikäraja vaivaa jo umk:n seuraajia. Samalla pitäisi innostua laulutaidottomista Lahden hupihessuista ja hengästyneenä kilpaa jumppaavista neideistä.

Vierailija
1837/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sieltä tulee Old Gods of Asgard ja huitoo ne business lahdet lavalta.

Vierailija
1838/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa täällä puhuttiin että Battle Beast saattaisi olla mukana. Onko tämä ajatus jo kuopattu? Olisi upeaa jos saataisiin tämä bändi joskus UMKhon mutta ei taida noi vihjeet oikeen osua?

Vierailija
1839/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä Battle Beastin musa olisi enemmän Euroviisuihin sopivaa kuin Poets of the fallin, mutta toki he voivat yllättää :)

Vierailija
1840/21056 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä Battle Beastin musa olisi enemmän Euroviisuihin sopivaa kuin Poets of the fallin, mutta toki he voivat yllättää :)

Sen sanon, että potf on hyvin monimuotoiseksi taipuva bändi. Tästä ei kaikki tiedä, kun eivät paistattele suomen listoilla. Vanhaa tuttua ei kannata odottaa. 

Ketju on lukittu.