UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan Nelli Matulasta jolla oli oikeastaan koko ylävartalon etuosa paljaana. Tissit oli todella hyvin tarjolla. Mutta eihän sitä lasketa kun oli pienet ja laulu kertoo kuolemasta
Niinpä!!! Nellin ja Goldien asut olivat aivan yhtä vihjailevia kuin Erikan mutta he ovat vain suuria taiteilijoita. Mutta muodokas nainen kun käveleekin lavalla niin "katsokaa nyt kuinka oikein hölskyttää kameraan". Muodokkaana naisena olen niin kyllästynyt tähän!!!
Ero on siinä, ettei Nelli ja Goldie ole teettäneet jättisilikoneja niitä esitelläkseen, vaan esiintyvät ja hyväksyvät itsensä sellaisena kuin ovat.
Mistä tiedät mitä ovat muokanneet, Nellillä ainakin huulitäytettä näyttäis olevan.
Onko sinulle siis jotenkin epäselvää, onko Nellillä jättimäiset silikonit vai ei?
Ruoskaa ei tehty Euroviisuja varten. Erika tai kukaan muukaan ei ole sanonut, että olisivat halunneet osallistua sillä viisuihin. Ehkä Käärijä tai Erika on saattanutsiitä vitsailla, mutta se on heidän tyylinsä. K:n fandom on tiivis ja seuraa joka liikettä, kyllä tällainen tieto olisi huomioitu jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itsepä harrastat misogyniaa, jos suutut siitä että nainen on valinnut olla seksuaalinen. Yrität kieltää naisen omat valinnat."
Toki saa ottaa naama- ja huulitäytteet ja silikonit, jos siltä tuntuu. Mutta minusta se ei ole kovin freshiä enkä ymmärrä miksi sanot että on valinnut olla seksikäs kun on pumpannut itsensä täyteen aineita. Ihan kuin seksikäs ei voisi olla omin avuin ilman lisäkkeitä.
Erikan mielestä ei voi olla. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Sinun mielestäsi seksikkyyttä on olla ilman lisäkkeitä, joidenkin toisten mielestä ei.
Olen eri. Luonnollisesti isorintaisena blondina vastustan Erikan ylläpitämää kuvastoa. Erikalle se on työ ja rooli, hän suhtautuu huumorilla rooliinsa ja luopuu siitä, kun
No kuinkas hyvin on miesten kasvatus onnistunut tähän mennessä? Sitä odotellessa naiset kärsikööt?
Suomi noussut eilisen Erikan voiton jälkeen 7>5
Tampereen Madonna on passeli Sveitsin baseliin vai mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan Nelli Matulasta jolla oli oikeastaan koko ylävartalon etuosa paljaana. Tissit oli todella hyvin tarjolla. Mutta eihän sitä lasketa kun oli pienet ja laulu kertoo kuolemasta
Niinpä!!! Nellin ja Goldien asut olivat aivan yhtä vihjailevia kuin Erikan mutta he ovat vain suuria taiteilijoita. Mutta muodokas nainen kun käveleekin lavalla niin "katsokaa nyt kuinka oikein hölskyttää kameraan". Muodokkaana naisena olen niin kyllästynyt tähän!!!
Höpö höpö nyt. Paljastavat vaatteet ovat aina olleet niiden etuoikeus, joiden vartalo on kunnossa. Käärijän pötsi saa myös kritiikkiä. Rikoo on riskillä ruma pitää edelleen kutinsa
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koko show oli kuin etukäteen suunniteltu vain kulissiksi Erikan voitolle. Täyttä paskaa että yhtä artistia lobataan ja muut toimivat lämmittelijöinä.
Vaihtakaa jo levyä. Ei se tee kisasta epäreilua tai järjestettyä, jos kansa tykkää ennakkosuosikista eniten. Ihan rehellisesti Erika voitti.
Erika voisi pukeutua Madonnan tytön tavoin
Se maltan kant ei kuulostanut livenä hyvältä.
eilen valittiin myös Latvia. En tykännyt siitäkään. Tuli mieleen Espanjan eaea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ollut ennen koko perheen ohjelma. Ei ole enää. Pikkulapset päiväkodissa hokevat ich komme ja tottakai uudenvuodenjuhlissa kaikki lapset laulaa tätä yhdessä. Miten alas on vajottu. Hävettää.
Saa vanhemmat selittää mitä se tarkoittaa ja ihan varmasti siitä tulee lapsille kiva juttu, varsinkin sen takia, että on jännää ulkomaan kieltä.
Ich komme nach Basel, Ich komme nach Helsinki....
Mitä pahaa tuossa verbissä on "tulla/mennä jonnekin" ?
Miksi pitää kääntää seksuaalisesti ? Voi lapsille selittää vaikka että tulen nyt kotiin "Ich komme nach Hause".
Koettakaahan muistaa, et artisti on aina myös yrittäjä, ja yrityksen perustamisessa ylivoimaisesti keskeisin asia on oman palvelun tuotteistaminen. Artistin tapauksessa tuote on artisti itse, ja artistin tulee tuotteistaa itse itsensä. Erika on tuotteistanut itsensä eroottissävytteiseksi artistiksi, ja tämähän toimii - Erika on ollut useamman vuoden todella paljon esillä mediassa, ja ymmärtääkseni keikkoja myydään hyvin! Me Suomessa tykätään kuitenkin sellaisesta, joka eroa valtamassasta. Meillä on Tukiaista, Nykästä, ehkä jopa Mentula jne. Sellaista porukkaa, jotka ovat hieman koomisella tavalla tavallisen ihmisen ulkopuolelta. Erika on hoitanut tämän homman omalla tavalla, ja on saanut homman maaliin - keikkaa pukkaa, kansikuvissa toistuvasti, ja nyt vielä kansainvälinen näkyvyys. Olisihan Erika voinut olla esim. Laura Närhen tapainen artisti, mutta olisiko hän silloin yhtä paljon esillä ja yhtä suosittu?
Erilainen vihastuttaa ja ihastuttaa. Silleen on ollut meillä täällä Suomessa aina.
Ihan rehellisesti Erika voitti
niin, eikä voittanut edes mitenkään ylivoimaisesti joka yllätti monet kun kommentteja luki. Minut ei.
mä pidin erikan liveversiosta sen verran paljon ettei haitannut hänen voitto.
Ohis, mutta pisti vitutuksen puolelle toi Esc Tom. Katsoi eilen UMK Finaalia eikä kiinnittänyt mitään huomiota hienoon Shanghain valot-esitykseen. Kyttäs vaan että "nyt tulee Maltan tulokset, nyt tulee Ukrainan tulokset". Lindan upean suorituksen kuittas että "vinguttakaa viulua, ihmiset". Haistais perseen. Tuo ei ole mikään musiikki-fani. >(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt. Paljastavat vaatteet ovat aina olleet niiden etuoikeus, joiden vartalo on kunnossa. Käärijän pötsi saa myös kritiikkiä. Rikoo on riskillä ruma pitää edelleen kutinsa
Kova yhdistelmä: Höpö höpö + sanasalaatti jossa ei ole päätä eikä häntää. Menikö eilen juhlat pitkäksi?
Pääasia, että puhutaan. Ei hajuton mauton, pelkkä mauton
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä eilen kukaan sävättänyt ja huonosti lauloivat kaikki, jopa Erika. Mellossa oli taas niin hyviä laulajia ja osakilpailu... en tiedä.. olisiko UMK tullut tiehensä päähän. Vai eikö meillä ole parempia laulajia? Itse äänestin Erikaa, koska ei ne muutkaan hyviä olleet.. Erika sentään pystyi ottaa lavan haltuun. Toivottavasti joku stailaa hänet kauniiksi. Hiukset olivat kamalat ja myös puku.
Tyhmä, melloissa ne laulaa PLAYBACKKINA.
Minusta on. Olisi parempi hyväksyä itsensä eikä tuupata itseään täyteen muovia ja myrkkyjä. Turha silloin ainakaan väittää olevansa oma itsensä tai luonnollinen. Koskahan miehet alkavat pumpata huuliaan ja rintalihaksiaan implanteilla? Tuskin koskaan.
Miehillä on jo implanttejakin, toki harvinaisia. Kaikilla julkkismiehillä alkaa olla täytettä naamassa, tai tehdään kohotus. Taviksilla kevyt meikkaus, hampaiden ja hiusten kirurginen laitto on miesten yleisimmät kauneustoimenpiteen. Tunnen miehiä jotka ovat sen tehneet ja ovat todella tyytyväisiä nyt ulkonäköönsä ja suon sen aivan täysin heille!!
Kukaan meistä tuskin on täysin luonnollinen? Onko hampaat oiottu, hiukset värjätty tai leikattu, karvoja sheivattu? Mulla ainakin on, ja arvaa mitä, olen silti ihan oma itseni 🤷🏼. Enkä hauku muita tällaisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa lukea UMKn julkaisemien finaaliesitysten kommentteja YouTubesta. Meidän huippubiisin esitystä pidetään lähes kaikissa kommenteissa näemmä koko UMK historian parhaimpana ja tyylikkäimpänä. Monet kiitteli, ettei olisi koskaan saanut tietää tästä loistavasta artistista ilman UMKta. Maaginen, laadukas, visuaalisesti upea ja karismaattinen esiintyjä. Olen todella iloinen Goldielocksin puolesta että hän saa tämän tunnustuksen ja arvostuksen ulkomailta. Harmi ettei suomalaiset tätä tajunneet vaan pallit ja pakarat on suomalaista aina takuuvarma ja hupia antava valinta niinkuin pieruverkkarit ja lihapullat ketsupilla.
Goldielocks on kyllä pakarattomim ihminen jonka olen nähnyt.
Biisinsä oli sitä samaa jota ulkomailla on tehty jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Ruoskaa ei tehty Euroviisuja varten. Erika tai kukaan muukaan ei ole sanonut, että olisivat halunneet osallistua sillä viisuihin. Ehkä Käärijä tai Erika on saattanutsiitä vitsailla, mutta se on heidän tyylinsä. K:n fandom on tiivis ja seuraa joka liikettä, kyllä tällainen tieto olisi huomioitu jo kauan sitten.
Käärijä on itse asiasta puhunut. Kertoi, että Erika yritti houkutella häntä pyrkimään ko. biisillä Euroviisuihin, mutta hän kieltäytyi.
Kuulin Erikan biisin eilen ekaa kertaa. Olin saanu ihan väärän mielikuvan biisistä. Luulin, että lauletaan saksaksi, Erika vahvalla äänellä ja vahvalla tyylillä, nimenomaan tyylillä, laulaa ton ich kommen. Vähän niinku rambambam tai syntisten pöytä. Mutta ei. Siis mitä ihmettä, miksi joku mies hönkii sitä kommea ja miksi pelkkää po..a. Riman alitus.