UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Tää olis voittanut koko euroviisut. Käörijä olisi voinut edustaa ruotsa
Haluausin Suomelta välillä jotakin normaalia, vaikkei menestyisi
Vierailija kirjoitti:
Miksihän blondille eli Erikalle laitetaan kokonaisuudessaan musta esiintymisasu. Ei kyllä sovi, vaan vähemmän "raaka" väri olisi parempi vaalealle ihmiselle. (Olen itsekin vaalea) Tässä on Muurimäki & co. epäonnistuneet toisin kuin esim. Käärijän osalta.
Värianalyysin ja värien psykologian opiskelu olisivat paikallaan monelle esiintyjiä stailaaville. Valitettavasti usean esiintyjiän stailaulsesta huomaa tänä vuonna, että näitä ole oikein pohdittu. Esim. punainen väri on hyvin huomiota herättävä, dynaaminen ja suurien tunteiden väri. Siksi pidän sitä vähän erikoisena valintana Nellin biisiin. Lisäksi vaalealle Nellille sopi muutenkin paremmin ne hempeämmät värit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika vie voiton. Se on varma. Biisi on paras ja näyttää olevan monella ulkomaalaisella viisufanilla Top-listoilla mitä olen youtubesta seurannut.
Miehet ja nuoret äänestävät Erikaa, keski-ikäiset naiset Costeeta, mummot Viiviä.
Tämä nyt onkin trolli, mutta vastaan silti.Olen nuori, mutta en tule äänestämään Erikaa. Biisi ei ole mieleeni ja videon pätkä harjoituksista ei antanut käsitystä miksi pitäisin esityksestä. Ääneni menee joko costeelle tai Viiville, tai jopa Nellille. Livet ratkaisee noiden kolmen välillä.
Olen mummo, mutta äänestän Nelliä tai Erikaa, live ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Erika esiintyi upeasti tuossa klipissä. Karisma tulee ruudun läpi. Ja asu on wow! Voittaja-ainesta ehdottomasti.
Niin esiintyi, ihmettelin niitä eilisiä haukkuja ja asukin tyylikäs niinkuin Viisukuppilassakin sanottiin.
Tiedoksi kaikille, että Erikan biisin ja show'n kritisointi ei ole = Erikan haukkumista. Muutoin ammattikriitikotkin olisi "ammattihaukkujia", heiltähän tulee välillä paljonkin kritiikkiä jostakin teoksesta.
Omasta mielestä musta väri kultaisin aksentein on ihan passeli valinta Erikalle. Kaikenväristä nahkaa näkyy viisuissa, mutta tuo väriyhdistelmä antaa rock-viban yhdessä hiusten kanssa mikä voi olla vähemmän hämmentävä kuin ruskea tms. Vähän kasarimainen ote tuossa klipissä mikä on sen ominta aluetta.
Erika voisi kokonaan siirtyä erotiikka bisnekseen !
Tästä on täällä kommentoitu.
Mutta joku seksi-ukko poistaa nämä Erika kommentit heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huolissani jo. Tänä vuonna euroviisut taas taitaa voitta Ruotsi tai Israel. Ei kyllä yhtään huvit katsoa Månsin leuhkaa olemusta jossakin Look away 2.0 -biisillä. Tai jaksa sitä poliittista kärhämää, joka olisi seurauksena Israelin voitosta.
Mä en edes ymmärrä miten ruotsalaiset kehtaa lähettää aina samoja artisteja moneen kertaan. Tuulikoneet vaan humisee ja on niin persoonatonta.
Joku pakkomielle ruotsalaisista ja heidän tekemisistään, kun heihin pitää palata toistuvasti?
Ei todellakaan mutta ruotsalaisten maine viisuissa on tietynlainen.
Kyllä. Voittaja-ainesta.
Eilen oli viestejä, joissa kehuttiin, että Goldielocksista saataisiin edustaja jossa on sellaista kansainvälistä tähtipölyä. Miksi ne viestit piustuivat? Olisi hienoa viedä Suomesta vaihteeksi maailmalle hyvää pop-musiikkia. Goldielocksista voisi tulla kansainvälisesti suuri tähti.
Erikan biisi on pelkkää erotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi just sopiva aika Erikan siirtyä kokonaisuudessaan erotiikka bisnekseen.
Onko kukaan käynyt koskaan Bessin keikoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo varma vielä ketä äänestän, mut jos live-esitysten jälkeen ei oo selkeää suosikkia niin annan varmaan ääneni Erikalle ihan jo sympatiasta. Ihan kamalasti hänestä puhutaan tälläkin palstalla.
Erikan fanit on aggressiivisia ja poistattaneet toisia, kuten Goldielocksia, koskevia kehuja jo sivukaupalla. 🤔
En ymmärrä pointtiasi. Erikan fanien typerä käytös keskustelupalstoilla ei ole Erikan vika eikä oikeuta hänen jatkuvaa haukkumistaan täällä
Etpä tietenkään "ymmärrä" pointtia. Mutta minäpä väännän rautalangasta: on säälittävää päivystää tällä palstalla aamusta iltaan, ja poistaa kaikki viestit joissa kehutaan Goldielocksia. Asia ei liity Erikaan millään tavalla. Taidat tosissasi pelätä että Goldielocks voittaa. Toivottavasti voittaakin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tampereella kelepaa
Luuleeko ne, että Tampereella on Euroviisujen finaali?!? Suomen suurin musiikkishow: peräti kuusi eri kipaletta kilpailemassa😂
Vierailija kirjoitti:
Klippien perusteella eniten loisti Erika, Nelli ja Viivi. Costee perusvarma lavalla. Neeasta ja Goldielocksista vähän ehkä paistoi epävarmuus läpi? Tosin klippi oli tosi lyhyt ja live yleisön kannustus finaalissa voi tuoda itsevarmuutta lisää joten en olisi vielä huolissani heistäkään. Toivottavasti Neean koko esitys ei ole noin huonosti valaistu. Varjostaa kasvoja liikaa
Se Goldielockshan oli huonoin ja mikä on tuo häkkyrä missä istuu, outo, mutta Costee, Erika ja Viivi onnistuivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi just sopiva aika Erikan siirtyä kokonaisuudessaan erotiikka bisnekseen.
Onko kukaan käynyt koskaan Bessin keikoilla
No siinä on toinen samanmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika vie voiton. Se on varma. Biisi on paras ja näyttää olevan monella ulkomaalaisella viisufanilla Top-listoilla mitä olen youtubesta seurannut.
Miehet ja nuoret äänestävät Erikaa, keski-ikäiset naiset Costeeta, mummot Viiviä.
Tämä nyt onkin trolli, mutta vastaan silti.Olen nuori, mutta en tule äänestämään Erikaa. Biisi ei ole mieleeni ja videon pätkä harjoituksista ei antanut käsitystä miksi pitäisin esityksestä. Ääneni menee joko costeelle tai Viiville, tai jopa Nellille. Livet ratkaisee noiden kolmen välillä.
Olen mummo, mutta äänestän Nelliä tai Erikaa, live ratkaisee.
Minä taas olen nuori ja äänestän Goldieta! Woop woop!!!
Ei h*tto mikä myötähäpeä tuo Erikan persposket paljastava asu 😂😂🤦🤦 Kyllä saa hävetä jos tuo voittaa 😅
En ymmärrä pointtiasi. Erikan fanien typerä käytös keskustelupalstoilla ei ole Erikan vika eikä oikeuta hänen jatkuvaa haukkumistaan täällä