UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä anti-Erika kommentoijilla oo mitään muuta sanottavaa kun "kauheeta keikistelyä, peppu osuu mikkitankoon ihan kauheeta omg"
Tosi laadukasta kritiikkiä teillä kyllä xD
Sama juttu viime vuonna Saraa kohtaan. Hirveää kauhistelua silloinkin oli rintavaosta. Kaikki oman elämänsä Päivi Räsäset aina aktivoituu UMK:n aikoihin :D
Kiva kun vastailet itsellesi. Et käytä emojeja vaan vanhanaikaisesti hymiöitä eikä hymiötä ennen ole pistettä. 🤭
Jos hymiöistä päätellään viestien kirjoittajia, niin sitten mulla onkin tällä palstalla aika monta viestiä jo heeh :DD (t. ton ekan viestin kirjoittaja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalaisen Irlanti-viisu on todella lapsekas mut tarttuva myös... kai siitä erottuvan shown saa avaruusteemalla, viime vuoden teköälytyttö oli samankaltainen olemukseltaan
Tää Emmy sanoi että tarkoitus oli tehdä onnellisempi kohtalo koiralle viisuun kuin miten todellisuudessa kävi, mut en oo varma onko siinä onnistuttu kun kertsissäkin kuolema mainitaan.
Kuka tekee tänä aikana millään tapaa Venäjään liittyvän biisin??
Mua harmittaa, kun tuota kappaletta kehutaan omaperäiseksi ideaksi, mutt Hevisaurukselta tuli jo monta vuotta sitten Laika-koirasta kertova surumielinen diskobiisi. Sattumaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika esiintyi upeasti tuossa klipissä. Karisma tulee ruudun läpi. Ja asu on wow! Voittaja-ainesta ehdottomasti.
Päinvastaista mieltä kaikesta mitä sanoit. 😄
Kuin myös. Jopa vastenmielinen. Tiktokhitti
JESSS JESSSSS JESSSSS..! Annika Eklund 💞.
Häntä ei oo juurikaan julkisuudessa näkynyt. Ihanaa että nyt saamme nähdä ja kuulla häntä tänään.
Kyllähän hänen Shanghain valot on Megabiisi , siitä tuli Ikivihreä.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuissahan kaikki pukeutuvat tunnetusti koko vartalon peittäviin kaapuihin. Onhan se kamalaa jos Suomi lähettää taas jonkun kenellä näkyy paljasta pintaa, edes vähän.
No vähän nuorempaa lihaa sitten tai kerralla kunnolla vanhempaa. Ei tarvitse olla kuin muut. Pitää olla jotakin omaa, muttei lainattua
Olisi just sopiva aika Erikan siirtyä kokonaisuudessaan erotiikka bisnekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huolissani jo. Tänä vuonna euroviisut taas taitaa voitta Ruotsi tai Israel. Ei kyllä yhtään huvit katsoa Månsin leuhkaa olemusta jossakin Look away 2.0 -biisillä. Tai jaksa sitä poliittista kärhämää, joka olisi seurauksena Israelin voitosta.
Mä en edes ymmärrä miten ruotsalaiset kehtaa lähettää aina samoja artisteja moneen kertaan. Tuulikoneet vaan humisee ja on niin persoonatonta.
Joku pakkomielle ruotsalaisista ja heidän tekemisistään, kun heihin pitää palata toistuvasti?
Ei todellakaan mutta ruotsalaisten maine viisuissa on tietynlainen.
Kaksi kertaa enemmän asukkaita kuin Suomessa mutta hejsan hopsan kun Carola, Loreen ja Måns edustavat aina uudelleen ja uudelleen.
Miksihän blondille eli Erikalle laitetaan kokonaisuudessaan musta esiintymisasu. Ei kyllä sovi, vaan vähemmän "raaka" väri olisi parempi vaalealle ihmiselle. (Olen itsekin vaalea) Tässä on Muurimäki & co. epäonnistuneet toisin kuin esim. Käärijän osalta.
Laittaisko joku ne klipit ketjuun? Kiitoksia
Mitä mä just kuulin, Irlannin euroviisu. OMG
En oo varma vielä ketä äänestän, mut jos live-esitysten jälkeen ei oo selkeää suosikkia niin annan varmaan ääneni Erikalle ihan jo sympatiasta. Ihan kamalasti hänestä puhutaan tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän blondille eli Erikalle laitetaan kokonaisuudessaan musta esiintymisasu. Ei kyllä sovi, vaan vähemmän "raaka" väri olisi parempi vaalealle ihmiselle. (Olen itsekin vaalea) Tässä on Muurimäki & co. epäonnistuneet toisin kuin esim. Käärijän osalta.
Toivottavasti esityksessä on sitten jotain muuta värikästä. Käärijän showssa vihreä ja pinkki suorastaan räiskyi loistavalla tavalla.
Mä odotan Mikko Silvennoisen juontamista. Jotenkin ihana tyyppi!
Ai Laika Party voitti Irlannissa. Tulee kyllä mieleen se aiempi robottibiisi, ja molemmissa on joku sellainen Barbie Girl -viba. Vähän retroa siis.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan Mikko Silvennoisen juontamista. Jotenkin ihana tyyppi!
Mäkin ootan sitä, haluaisin kuulla myös Jaakon englanninkieliset selostukset, nekin on aina mahtavia. Jospa joku tekis niistä koosteen youtubeen!
Vierailija kirjoitti:
En oo varma vielä ketä äänestän, mut jos live-esitysten jälkeen ei oo selkeää suosikkia niin annan varmaan ääneni Erikalle ihan jo sympatiasta. Ihan kamalasti hänestä puhutaan tälläkin palstalla.
Erikan fanit on aggressiivisia ja poistattaneet toisia, kuten Goldielocksia, koskevia kehuja jo sivukaupalla. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huolissani jo. Tänä vuonna euroviisut taas taitaa voitta Ruotsi tai Israel. Ei kyllä yhtään huvit katsoa Månsin leuhkaa olemusta jossakin Look away 2.0 -biisillä. Tai jaksa sitä poliittista kärhämää, joka olisi seurauksena Israelin voitosta.
israel ei tule voittamaan koska raadit ei tule antaman sille niin paljon pisteitä, yleensäkään en ymmärrä miksi euroviisuissa on maita jotka eivät ole Eurooppaa (ja joo tiedän israel kuuluu EBU:uun)
Erikan biisiä sanotaan taideteokseksi. Ja että se kertoo naisen seksuaalisesta vapautumisesta. Miksi ei voida puhua siitä mitä se oikeasti on? Tekoblondi lateksissa muka seksikkäillä muuveilla huonoa biisiä esittämässä.
Laikasta on tehty paljon materiaalia että sinänsä ei ole uniikki teema mutta harvemmin nykyviisuissa on noin tarkkaan rajattu aihe. Ei se oikein Venäjään liity sinällään, avaruudessahan ne tekivät paljon muinoin hyvässä ja pahassa. Tämä Laika keissi sitä jälkimmäistä.
Laulunsa kuulostaa aika samalta livenä kuin studiossa mikä on hyvä sentään.
Päinvastaista mieltä kaikesta mitä sanoit. 😄