UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Eikö teillä anti-Erika kommentoijilla oo mitään muuta sanottavaa kun "kauheeta keikistelyä, peppu osuu mikkitankoon ihan kauheeta omg"
Tosi laadukasta kritiikkiä teillä kyllä xD
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huolissani jo. Tänä vuonna euroviisut taas taitaa voitta Ruotsi tai Israel. Ei kyllä yhtään huvit katsoa Månsin leuhkaa olemusta jossakin Look away 2.0 -biisillä. Tai jaksa sitä poliittista kärhämää, joka olisi seurauksena Israelin voitosta.
Mä en edes ymmärrä miten ruotsalaiset kehtaa lähettää aina samoja artisteja moneen kertaan. Tuulikoneet vaan humisee ja on niin persoonatonta.
Vierailija kirjoitti:
Eka vuosi kun mulla ei oo mitään hajua ketä äänestän. Apua, ajattrlen et olis selkeytynyt jo tähän mennessä. Jospa yle sovellus kaatuu taas niin ei tarvii miettiä :DD
Vuosi sitten olin lähes varma etten äänestä ketään. Windowsin live muutti sitä ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Klippien perusteella eniten loisti Erika, Nelli ja Viivi. Costee perusvarma lavalla. Neeasta ja Goldielocksista vähän ehkä paistoi epävarmuus läpi? Tosin klippi oli tosi lyhyt ja live yleisön kannustus finaalissa voi tuoda itsevarmuutta lisää joten en olisi vielä huolissani heistäkään. Toivottavasti Neean koko esitys ei ole noin huonosti valaistu. Varjostaa kasvoja liikaa
Erika lyö lapikasta lattiaan niin että maa vavahtelee.
Pitää varmaan nähdä koko esitys, eikä vaan pientä klippiä, ennenkuin voi esityksestä mitään sanoa?
Uskon kuitenkin, ettäjokainen artisti on illan jälkeen tyytyväinen, taitavat jokainen olla ainakin Suomen spotifyn listalla?
Erikan peppu osuu mikkitankoon, Win95manin peppu osui munaan. Mitä väliä? Hyvä biisi ja lavashow molemmissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huolissani jo. Tänä vuonna euroviisut taas taitaa voitta Ruotsi tai Israel. Ei kyllä yhtään huvit katsoa Månsin leuhkaa olemusta jossakin Look away 2.0 -biisillä. Tai jaksa sitä poliittista kärhämää, joka olisi seurauksena Israelin voitosta.
Mä en edes ymmärrä miten ruotsalaiset kehtaa lähettää aina samoja artisteja moneen kertaan. Tuulikoneet vaan humisee ja on niin persoonatonta.
Joku pakkomielle ruotsalaisista ja heidän tekemisistään, kun heihin pitää palata toistuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä anti-Erika kommentoijilla oo mitään muuta sanottavaa kun "kauheeta keikistelyä, peppu osuu mikkitankoon ihan kauheeta omg"
Sama juttu viime vuonna Saraa kohtaan. Hirveää kauhistelua silloinkin oli rintavaosta. Kaikki oman elämänsä Päivi Räsäset aina aktivoituu UMK:n aikoihin :D
Se että ulkomaiset turistit tykkäs Neeasta ei kyllä kerro euroviisumenestyksestä mitään, melkein päinvastoin. Jos kadulla tullaan pyytämään laittamaan biisejä paremmuusjärjestykseen niin siinä kyllä voittaa sellainen keskitien kulkija joka ei jaa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Månsilla on khyl sellainen leuhka habitus.
Vierailija kirjoitti:
En ole anti-Erika. Pitäisin kyllä hänestä esiintyjänä mutta nykytyyli on niin ällö. Niin nähty. Tuosta biisistä ja sen esityksestä nyt ei vaan voi muuta sanoa. Kun se vaan on just tuota.
Vierailija kirjoitti:
Erikan peppu osuu mikkitankoon, Win95manin peppu osui munaan. Mitä väliä? Hyvä biisi ja lavashow molemmissa!
Erika kylläkin panee edestäpäin sitä telinettä siinä klipissä, jonka näin...
Vierailija kirjoitti:
No biisi ei ole hyvä ja Erika kiekuu sitä laulaessaan. Mainitsee nimensä, kutten windows95, persposket paljaana laulaa ulkomaalaisilla sanoilla kuin Käärijä ja cat cat, tämä Kikka Kakkonen ei vain ole hyvä. Sitten ehkä, jos olisi jotakin omaa ja uutta, kaikki toisilta artisteilta matkittua. Ich komme, olisi voinut olla kiihkomme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakkomielle ruotsalaisista ja heidän tekemisistään, kun heihin pitää palata toistuvasti?
Ei todellakaan mutta ruotsalaisten maine viisuissa on tietynlainen.
Euroviisuissahan kaikki pukeutuvat tunnetusti koko vartalon peittäviin kaapuihin. Onhan se kamalaa jos Suomi lähettää taas jonkun kenellä näkyy paljasta pintaa, edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu viime vuonna Saraa kohtaan. Hirveää kauhistelua silloinkin oli rintavaosta. Kaikki oman elämänsä Päivi Räsäset aina aktivoituu UMK:n aikoihin :D
Kiva kun vastailet itsellesi. Et käytä emojeja vaan vanhanaikaisesti hymiöitä eikä hymiötä ennen ole pistettä. 🤭
En tykkää vieläkään Erikan Biisistä spotifyist, mutta noi live klipit kuulosti jotenki paremmalta ku ite biisi ja Erika viepi koko homman
1. Erika
2. Viivi
3. Goldielocks
4.Costee
5.Nelli
6. Neea
Erika esiintyi upeasti tuossa klipissä. Karisma tulee ruudun läpi. Ja asu on wow! Voittaja-ainesta ehdottomasti.
Onhan me katottu ne viikkoja sitten. Viihdyttävyys on se juttu Moldovassa, ei musiikin laatu.