UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten trolli kilahti kun ei saa enää huomiota.
Mikä helvetin trolli?
Täytyypä ehdottaa ett tää ketju poistetaan.
Umk on epäonnistunut ottakaa mallia ruotsista
Haluaisin nähdä Käärijän ja Hoojan Umkn väliaikanumerona.
Umk pitää lopettaa ja aloittaa uusi järkevä musakisa. Kevätvuisut. Mallia Ruotsista
Yleltä tuli mulle ilmoitus umk-finaalista. Siellä myös sanottiin, että on yllätysesiintyjiäkin ja naisartisteista koostuva. Tuntuu jotenkin ilmiselvältä että se olisi Rodeo.
Vierailija kirjoitti:
Yleltä tuli mulle ilmoitus umk-finaalista. Siellä myös sanottiin, että on yllätysesiintyjiäkin ja naisartisteista koostuva. Tuntuu jotenkin ilmiselvältä että se olisi Rodeo.
Ei välttämättä, kuudesta naisartistista koostettu fantasiabändi. Lisäksi esiintyy Sanni ja Windows man.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, kuudesta naisartistista koostettu fantasiabändi. Lisäksi esiintyy Sanni ja Windows man.
Kyllä on siinä tapauksessa korkealuokkaisia esityksiä luvassa...
Väliajalla ikkunamies ja vainu ainaki nähdään, jään odottelemaan sexmanea Sara siipolaa avaukseen mutta tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Umk pitää lopettaa ja aloittaa uusi järkevä musakisa. Kevätvuisut. Mallia Ruotsista
Umk yrittää liikaa makeilla ja kalastella nuorisoa viisujen ystäviksi.
Onko kukaan huomannut, että Goldielocksin laulamisen tapa ja maneerit ovat ihan yksi yhteen Marina and the Diamondsin Marina Diamandisin kanssa. Ehkä UMK-biisissä tämä kuuluu vähiten, mutta muussa tuotannossa jopa häiritsevän paljon.
Tullaankohan näkemään karhuja lavalla, kun kultaekutri esiintyy?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut, että Goldielocksin laulamisen tapa ja maneerit ovat ihan yksi yhteen Marina and the Diamondsin Marina Diamandisin kanssa. Ehkä UMK-biisissä tämä kuuluu vähiten, mutta muussa tuotannossa jopa häiritsevän paljon.
Kopioitsija se onkin. Aatelkaa jos pääsee maailmalle pilaamaan suomen imagon! Ei tuu enää kv investointeja tällaiseen maahan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kyllä tukea naisartisteja ihan täpöllä, mutta nyt tämä ei jotenkin niin innosta. Kilpailijoissa on jo viisi pätevää naista ja Sanni & Windowsmän oli arvattavissa, niin ehkä odottelin sitä Baby Lasagnaa tms. ulkopuolista esiintyjää. Käärijäkin kun oli nyt Melloissa juuri. Ite olen menossa kenraaliin, kuten viime vuonnakin. Sillon kyllä Katri Helena yllärinä oli hieno, että varmaan tämäkin on, mutta silti.
Baby Lasagna olisikin ykköstoive!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioitsija se onkin. Aatelkaa jos pääsee maailmalle pilaamaan suomen imagon! Ei tuu enää kv investointeja tällaiseen maahan!
En nyt ihan noin vahvasti sanoisi, mutta eihän toi laulamisen tyyli nyt mitään uutta ole niinkuin jotkut väittää.
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagna olisikin ykköstoive!!!
Mielummin Nemo, itse en välitä tosta BL yhtään liikaa kopiota Käärijään. Ymmärrän, ettei tuu kumpikaan, eikö nää yleensä ole kotimaisia esiintyjät.
Neea Hiver