UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Belgia on vedonlyönnissä ykkösenä? Valittu kappale ei ole ihmeellinen, ja ilmeisesti sijoitus perustui alusta alkaen tähän tyyppiin. Tullee Belgialle pettymys jälleen.
Mustii oli jo pelkästään tyyppinä kiinnostavampi kuin Red Sebastian, eikä sekään riittänyt mihinkään.
Yleensähän näissä kansallisissa finaaleissa esiintyy edellisen vuoden voittaja. Nyt siis olisi pitänyt olla Mustii, mutta olikin hattuja rakastava Gustaph, siis vuoden 2023 voittaja. Ehkäpä Mustiin surkea menestys hävetti vieläkin.
San Marinossa on näköjään neljä suomalaista kilpailemassa. Kilpailu on kyllä aika outo kun osallistujia on niin paljon ja ihan mistä vaan. Ei voi mitään että tulee vaikutelma että määrä korvaa laadun.
Harmittaakohan Stereo Terroria, että Puppy kiilasi heidät Viroon ja sitten lähti kilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
"Vierailija kirjoitti: Suomi ei tule menestymään Euroviisuissa jos sinne Erika lähetetään. Goldielocksin avulla voidaan ehkä päästä just ja just top 15. Erikan avulla päästään bottom 10. Siis unohditteko kaikki miten kävi samantyyliselle kappaleelle, minkä Britit esitti viimevuonna?"
Olet oikeassa ja Goldielocks sinne viikon päästä äänestetään! Erika fanit alapeukuttavat ja poistavat kaikki Goldielocksiin liittyvät viestit, mutta älä välitä, meitä Goldielocksin äänestäjiä on paljon! 👍
Vierailija kirjoitti:
San Marinossa on näköjään neljä suomalaista kilpailemassa. Kilpailu on kyllä aika outo kun osallistujia on niin paljon ja ihan mistä vaan. Ei voi mitään että tulee vaikutelma että määrä korvaa laadun.
San Marinossa on aina ollut paljon ulkomaalaisia kilpailjoita mm. sellaisia italialaisia, jotka eivät pärjänneet Sanremossa. San Marinossa on asukkaita jotain 33 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikin mieleen Zorran tanssijoiden uudet esiintymispuvut. Nyt oli tyyliä viety kunnon askel hurjempaan suuntaan, mutta Espanjassa Benidorm ei olekaan mikään lastenohjelma.
Juu, mauton oli.
Äkkiseltään voisi ajatella, että vähäpukeisia, hyväkroppaisia miestanssijoita katselisi mielellään, mutta jos heille puetaan päälle naisten alusvaatteet/korsetit ja käsketään liikehtiä ja hymyillä naismaisesti, niin ei kiitos. Ei heistä tule uusi Channelleja. Nämä tanssijat olivat komeita niin kauan kuin pitivät tyylikkäät mustat pukunsa päällään.
Kaikessa mauttomuudessaan Zorran lavashow on aina yhtä hupaisa näky. Mutta mitä Marian kasvoille on tapahtunut sitten Malmön aikojen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kahdesta on enkkuhaastatteluja, Neeaa ja Goldilocks suositaan.
Suositaan? Ehkä muut eivät kykene antamaan haastattelua enkuksi.
Ei vaan ne ketkä pyrkii vain saamaan mainosta lsulunkirjoitus bisnekselleen antaa enkuksi.
Erikan biisi ei itsessään ole riittävän hyvä ja siksi sitä tuputetaan koko ajan mediassa ja Chosu itse levyraati-haastattelussa antoi omalleen biisilleen 10 ja muille 8. Vähän noloa tuputtaa biisiään noin. Menee maku koko biisistä.
Slovenia, mikä teitä vaivaa!!!? Julyn biisi yks parhaimpia julkaistuja. Kuulosti mun top10 ja viisuissakin mahd. top15, mikä olisi slovenialle huippusujoitus. Slovenia ollut viimeksi top kympissä vuonna 2001 kun oli 7.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Belgia on vedonlyönnissä ykkösenä? Valittu kappale ei ole ihmeellinen, ja ilmeisesti sijoitus perustui alusta alkaen tähän tyyppiin. Tullee Belgialle pettymys jälleen.
En tiedä. En myöskään tajua miksi Erika on Umk:n vedonlyönneissä ykkönen, vaikka biisi ei ole erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Slovenia, mikä teitä vaivaa!!!? Julyn biisi yks parhaimpia julkaistuja. Kuulosti mun top10 ja viisuissakin mahd. top15, mikä olisi slovenialle huippusujoitus. Slovenia ollut viimeksi top kympissä vuonna 2001 kun oli 7.
Aika brutaaleja viestejä oli esim reddit ja YouTube kun niitä luki 😂 onniteltiin muita maita että teidän/meidän mahdollisuudet parani ja Sloveniaa onniteltiin NQ (=ei finaaliin) valinnasta
Vierailija kirjoitti:
Erikan biisi ei itsessään ole riittävän hyvä ja siksi sitä tuputetaan koko ajan mediassa ja Chosu itse levyraati-haastattelussa antoi omalleen biisilleen 10 ja muille 8. Vähän noloa tuputtaa biisiään noin. Menee maku koko biisistä.
Chisu oli ihan oikeassa. Olisin ulkopuolisena antanut samat arvosanat. Tosin kaikki ei olisi edes sitä kasia ansainneet, mutta Chisu taisi vaan olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Joku poistaa taas viestejä. Miten onnistuu siinä näin nopeasti? Sanomalle nyt palautetta!!!! Näin ei voi olla.
Niinpä 😡 Jollain menee tunteisiin jos täällä kritisoi Chisun härskiä toimintaa umk-biisien arvostelussa.
Muistutuksena että umk voitettiin viime vuonna oddsien kolmos sijalta 11% ja koko viisut kolmas sijalta 15%.
Vierailija kirjoitti:
Biisiä yritettiin myydä pelkällä seksillä. Sloveniassa ei tykätty enää tuosta kiemurtelusta koska viime vuonna oli Raiven kiemurtelemassa heikolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika nää vie. Erottuu joukosta. Toivon että Erikalla olisi hieman enemmän päällä.
Katsotaan nyt live-esitys eka.. ostaanko se tehdä hyvin vai sössitäänkö se kuten tapahtui Cicciolinassa
Eihän ne fanaattisesti fanittavat fanit pysty objektiivisesti esityksiä katsomaan. Varmaan tykittävät ääniä ennen kuin näkevät koko esitystä.
Slovenia kyllä mokas ihan huolella.
Mä en ymmärtänyt Slovenian pisteytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisiä yritettiin myydä pelkällä seksillä. Sloveniassa ei tykätty enää tuosta kiemurtelusta koska viime vuonna oli Raiven kiemurtelemassa heikolla menestyksellä.
Olen samaa mieltä, että tässä vaiheessa Erikan biisistä kannattaa tehdä tyylikäs esitys, vanhan ajan musikaalien tyyliin. Erika on itse överiseksikäs, niin sitä pitää jotenkin editoida, ettei mene liian suttuiseksi.
Äkkiseltään voisi ajatella, että vähäpukeisia, hyväkroppaisia miestanssijoita katselisi mielellään, mutta jos heille puetaan päälle naisten alusvaatteet/korsetit ja käsketään liikehtiä ja hymyillä naismaisesti, niin ei kiitos. Ei heistä tule uusi Channelleja. Nämä tanssijat olivat komeita niin kauan kuin pitivät tyylikkäät mustat pukunsa päällään.