Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
13381/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on nytkähtänyt pykälän ylöspäin vedonlyöntitilastoissa. 

Tai Englanti pudonnut pykälän alaspäin? Mutta Saksa on yllättävän korkealla, ei ole Saksalle ollenkaan tyypillistä olla noin korkealla.

Eli vetoa lyödään ennenkuin tiedetään maiden edustusbiisit? Outoa.

Saa enemmän rahaa kun veikkaa oikein aikaisin.

Vierailija
13382/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin tutun kuuloista riitelyä, että mä tunnistan tuon yhden trollin. Mä oon joskus löytänyt syvän yhteyden tuon trollin kanssa riitelyjen kautta. Väkisin tavalla tai toisella hän yrittää saada riitelyä aikaiseksi, joten keskittykää vain asiallisiin keskusteluihin provosoitumatta mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13383/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei goldieta sinne enkkuaan sölköttämään, pitää olla näyttävyyttä ja edustavuutta.

Eikös hän asustele Berliinissä. Ihan hyvä enkku hänellä varmasti on, kun kerran pärjää asua ulkomailla.

Vierailija
13384/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kisat on kyllä valovuosien päässä Ruotsin kisoista. Siellä hommat hoidetaan ammattitaitoisesti ja aina hyvällä huumorilla ja ilolla. 

Paitsi eurviisuista viime vuonna tuli niin suuri katastrofi, että saatiin täällä huiokaista, että raadit lähetti kisat Suomen sijasta ruotsalaisten riesaksi.

Vierailija
13385/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kisat on kyllä valovuosien päässä Ruotsin kisoista. Siellä hommat hoidetaan ammattitaitoisesti ja aina hyvällä huumorilla ja ilolla. 

No muutapa Ruotsiin sitten, täällä on vähän eri  linja.

Vierailija
13386/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit nyt jo tietää varmasti, että 8.2. järjestettävä UMK 2025 -finaali hoidetaan ammattitaidottomasti, huonolla huumorilla ja ilo on sieltä kaukana? Onko sulla asiasta sisäpiiritietoa?

Vierailija
13387/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan mauttomuus alkaa mennä jo yli aika monelta tuommoisilla kommenteilla. Baselin pressitilaisuuksista tulisi painajaisia jos tuommoisia älyttömyyksiä pitää laukoa toimittajille.

Oottepa nyt kovin kauhuissaan. Vieläpä täällä Vauvalla oikein tampoonien koruistakin puhutaan ja paskakökkäreistä uimahalleissa niin vaikea uskoa teidän Erikan mollaajien pitävän Erikaa niin mauttomana. 

Öyhöttämiseltä ja pakkonegailemiselta vaikuttaa hyvin vahvasti teidän käytöksenne.

Mihinkään muuhun tässä puuttumatta, mutta kuvitteleeko ihmiset että jotka tässä ketjussa keskustelee, ovat kaikki jotain vakio vauvapalstalaisia jotka juttelee täällä säännöllisesti kaikesta muustakin?

Itse kyllä olen pari vuotta sitten eksynyt ihan vain suoraan UMK-ketjuun ihan vain google-haun kautta. Sitten vuosittain palannut, vain UMK-ketjuun, koska tämä on semi toimiva palsta aiheesta keskusteluun, kaiken maailman trolleja ja muita rasittavuuksia lukuunottamatta.

Vierailija
13388/21056 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan mauttomuus alkaa mennä jo yli aika monelta tuommoisilla kommenteilla. Baselin pressitilaisuuksista tulisi painajaisia jos tuommoisia älyttömyyksiä pitää laukoa toimittajille.

Oottepa nyt kovin kauhuissaan. Vieläpä täällä Vauvalla oikein tampoonien koruistakin puhutaan ja paskakökkäreistä uimahalleissa niin vaikea uskoa teidän Erikan mollaajien pitävän Erikaa niin mauttomana. 

Öyhöttämiseltä ja pakkonegailemiselta vaikuttaa hyvin vahvasti teidän käytöksenne.

Mihinkään muuhun tässä puuttumatta, mutta kuvitteleeko ihmiset että jotka tässä ketjussa keskustelee, ovat kaikki jotain vakio vauvapalstalaisia jotka juttelee täällä säännöllisesti kaikesta muustakin?

Itse kyllä olen pari vuotta sitten eksynyt ihan vain suoraan UMK-ketjuun ihan vain google-haun kautta. Sitten

Sama. Käyn vain tässä ketjussa. Olen vauvalla joskus kirjoitellut muutakin, mutta ei jaksa lukea tyhmien ihmisten tyhmiä juttuja enää. 😅

Vierailija
13389/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut hyvä enkku, kun ne haastattelut katsoi, sitähän täällä on ihmetelty.

Vierailija
13390/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei goldieta sinne enkkuaan sölköttämään, pitää olla näyttävyyttä ja edustavuutta.

Eikös hän asustele Berliinissä. Ihan hyvä enkku hänellä varmasti on, kun kerran pärjää asua ulkomailla.

Eipä näyttänyt olevan niiden parin haastattelun perusteella, ööö tuli joka välissä.

Vierailija
13391/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ilmestynyt youtubeen Kohti Umk:ta - Viivi.

Kaikista ilmeisesti tulee oma jakso?

Viivi on ihana ja hauska hassuttelija, symppis ja herkistyi usein:) Viivi lupasi sairaan uskomatonta esitystä, hienointa missä on päässyt koskaan esiintymään. Kuulostaa lupaavalta! Haleja ja voimia sekä menestystä hänelle!

Vierailija
13392/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan edustajaksi on nimetty söpöliini JJ eli Johannes Pietsch, jonka äänialalle Nemokin taitaa jäädä toiseksi.

Vierailija
13393/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näyttänyt olevan niiden parin haastattelun perusteella, ööö tuli joka välissä.

Mä en tiedä mistä haastatteluista sinä puhut, mutta parissa jotka minä olen nähnyt, englanti rullaa ihan jouhevasti mutta totta kai miettii muuten mitä vastata kysymyksiin. Ei mitenkään huomiota herättävän paljon, en minä ole kiinnittänyt huomiota mihinkään "ööö tuli joka välissä" -ilmiöön. Hyvin hänen englantinsa sujuu, en tiedä mitä väkisin mollaamista tässä nyt haetaan.

"Näyttävyyttä ja edustavuutta" kuulostaa myös jotenkin tosi rasittavalta. Edustaa voi myös olemalla iloinen ja mukava ja sympaattinen ihminen.

Vierailija
13394/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olis niin hyviä edustajia tänä vuonna. Ihan harmittaa, että vain yksi voi lähteä. Huippuhyvä vuosi. 

Vierailija
13395/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli iloinen, mukava ja sympaattinen ihminen.

Vierailija
13396/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olis niin hyviä edustajia tänä vuonna. Ihan harmittaa, että vain yksi voi lähteä. Huippuhyvä vuosi. 

Juu harmittaa, mutta varmasti ihan kaikki osallistujat saavat aikamoistua putkua uralleen!

Vierailija
13397/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallan edustajaksi on nimetty söpöliini JJ eli Johannes Pietsch, jonka äänialalle Nemokin taitaa jäädä toiseksi.

Näköjään oopperalaulaja. Mitähän hän aikoo esittää, ihan mielenkiintoista nähdä.

Vierailija
13398/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuhyvä vuosi? Tuosta voi olla montaa mieltä.

Vierailija
13399/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jollain ööllä? 

Vierailija
13400/21056 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö noista englanninkielisistä haastatteluista taas liian suuri ongelma? Käärijäkin pärjäsi englannillaan aluksi ihan hyvin ja nykyään oikein hyvin.

Ketju on lukittu.