UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks näyttää paljon nuorelta David Bowielta. Siitä se "roctähtikarisma". Kappale ei jäänyt mieleen.
David Bowie tuli jotenkin minullakin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin erikoista ja haastavaa lavastusta ei voi viedä sellaisenaan Baseliin, koska esiintymispaikat arvotaan, vaikka kuinka olisi artistilla toiveita erikoisjärjestelyistä.
Itse asiassa nykyään arvotaan vain, esiintyykö finaalin ensimmäisellä vai toisella puoliskolla ja tuottajat päättää tarkan järjestyksen sen mukaan. Muistaakseni viime vuonna tuli uutena vielä "producer's choice", eli tuon saavat artistit tuottajat saa sijoittaa kumpaan puoliskoon tahansa.
Tämän ansiosta Loreenkin sai ottaa kuutionsa mukaan Liverpooliin ja sai vielä ne ylimääräiset tauot.
Se kuutio oli paljon pienempi kuin Melloissa.
Totta, taisi olla siksi
"No kuinka monimutkaisia lavastuksia UMK:ssa realistisesti olisi? Tuskin mitään Loreenin leipägrillia on kukaan sinne laittamassaakaan. Puulootaa ja farkkumunaa kummempaa tuskin tänäkään vuonna on."
Kuka huomaa jotain lavasteita kun Erika Vikman on lavalla? Kaksi metrin säärtä ja korkeat korot riittää lavasteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Erikan siirappijoki voi olla aika haasteellinen jo esiintyjien itsensäkin kannalta, jos videota tehdessäkin vaatteet lähtivät laulajan päältä.
Ei kai siirappia olekaan liveen tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi heitä nyt sitten saa sanoa noloiksi jos esimerksi Erikan biisiä ei saa 🧐"
Onhan se nyt noloa riehua tuolla,että yle suosisi Erikaa, tai valittaa puppyn poisjäännistä, ja keksiä miten muka yhtäkkiä se,että saa heti äänestää muka antaa viimeisenä esiintyvälle parhaan tuloksen etc.
Noloa riehua Ylelle tuolla.
Kaipa Ylelle saa kritiikkiä antaa. Ihan tässä tulee mieleen, että Erikalle tätä pedataan. En ihmettele jos joku siitä suuttuu.
Millä tavalla Ylen olisi pitänyt toimia, jotta kisaa ei "pedattaisi" Erikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi heitä nyt sitten saa sanoa noloiksi jos esimerksi Erikan biisiä ei saa 🧐"
Onhan se nyt noloa riehua tuolla,että yle suosisi Erikaa, tai valittaa puppyn poisjäännistä, ja keksiä miten muka yhtäkkiä se,että saa heti äänestää muka antaa viimeisenä esiintyvälle parhaan tuloksen etc.
Kaipa Ylelle saa kritiikkiä antaa. Ihan tässä tulee mieleen, että Erikalle tätä pedataan. En ihmettele jos joku siitä suuttuu.
Olisi voinut rehellisesti ilmoittaa, että valinta kohdistuu tänä vuonna häneen, eikä järjestää mitään olevinaan kilpailua, jossa muut saa pelkän Erikan lämppärin roolin.
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks näyttää paljon nuorelta David Bowielta. Siitä se "roctähtikarisma". Kappale ei jäänyt mieleen.
Tuo on aika loukkaus naiselle kutsua häntä miehen näköiseksi, JOS Goldie ei hae tarkoituksella esim. androgyyniä lookkia. Minä tykkään tosi paljon Goldien biisistä. 👏🏻 En kuitenkaan tuntenut häntä aiemmin, joten ehkä joku osaa sanoa hakeeko hän vaikka androgyynisyyttä. Muuten jos artisti ei itse niin sano, niin en huutelisi tuollaista kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika loukkaus naiselle kutsua häntä miehen näköiseksi, JOS Goldie ei hae tarkoituksella esim. androgyyniä lookkia. Minä tykkään tosi paljon Goldien biisistä. 👏🏻 En kuitenkaan tuntenut häntä aiemmin, joten ehkä joku osaa sanoa hakeeko hän vaikka androgyynisyyttä. Muuten jos artisti ei itse niin sano, niin en huutelisi tuollaista kuten sinä.
Ei kai se nyt mikään loukkaus ole, vaikka ei välttämättä erityisen imartelevakaan vertaus. Voidaanhan tyttäristäkin sanoa että näyttävät isältään, ilman että kukaan olettaa että sillä halutaan loukata tai sanoa että on ruma tai miehisen näköinen?
Ulkonäössä voi olla jotain määrittelemätöntä yhtäläisyyttä vaikkei samaa sukupuolta olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt mikään loukkaus ole, vaikka ei välttämättä erityisen imartelevakaan vertaus. Voidaanhan tyttäristäkin sanoa että näyttävät isältään, ilman että kukaan olettaa että sillä halutaan loukata tai sanoa että on ruma tai miehisen näköinen?
Ulkonäössä voi olla jotain määrittelemätöntä yhtäläisyyttä vaikkei sam
Joo, riippuu tarkoitusperistä. Minusta vaan oli todella törkeää, että jotkut haukkuivat Goldieta jopa transnaiseksi. 🤔
Mulla on epäilys siitä, että nämä tunnetummat artistit joilla on jo fanikuntaa takana jätetään viimeiseksi biisijulkaisussa ja liveissä juuri siksi, että ihmiset jaksaisivat odottaa ja kuunnella kaikki kappaleet. Muuten voisi käydä niin, että jotkut seuraisivat julkaisuja vain sen "odotetuimman" julkaisupäivään asti, toteaisi biisin flopiksi, eikä jaksaisi enää kiinnostua kuuntelemaan niiden loppujen "nobodyjen" biisejä. Mä ajattelisin jotenkin niin, että suosituimman artistin jättäminen viimeiseksi turvaa paremmin sen, että jännitys ja kiinnostus pysyy yllä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut rehellisesti ilmoittaa, että valinta kohdistuu tänä vuonna häneen, eikä järjestää mitään olevinaan kilpailua, jossa muut sa
Siis ois pitänyt valita Erika vaan suoraan, että olis vähemmän epäreilua? Outo ajatus. Eihän tää kisa ole vielä ratkennut, voihan tän joku muukin vielä voittaa?
Goldie on ihana, karismaattinen. Ja biisi on hyvä, paras näistä. Erika myös hyvä.
Iltalehden uusi kysely tältä päivältä
2200 vastaajaa
Erika 38%
Goldielocks 26%
Viivi 13%
sanoisin, että Goldien ja Erikan väliltä parempi esitys voittaa, mikäli myös Goldien kannattajat äänestävät eikä Vaik Erika super fanit!
Hitsi, että olen iloinen tuosta Goldielocksin hyvästä sijoituksesta gallupeissa. Ei mitenkään yllättävää kylläkään, saihan biisi heti niin hyvän vastaanoton. Tässä voisi olla ainesta Umk:n voittoon jos live onnistuu!
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uusi kysely tältä päivältä
2200 vastaajaa
Erika 38%
Goldielocks 26%
Viivi 13%
sanoisin, että Goldien ja Erikan väliltä parempi esitys voittaa, mikäli myös Goldien kannattajat äänestävät eikä Vaik Erika super fanit!
Ääh, ei tää galluppi ole niin luotettava Viivi menee kakkoseksi tai Costee, tämä Goldie ei uppoa massoihin veikkaisin.
Voitaisko jälleen olla mollaamatta ketään artistia ulkonäköön tai tyylivalintoihin perustuen, kiitos?
Ketään ei kiinnosta teidän häpeät.
Vierailija kirjoitti:
Goldie tai Viivi, käy mulle. Olipa törkeä temppu yleltä laittaa Erika viimeiselle esityspaikalle. Ei muka pedata voittoa, just.
No milloin on vikalta paikalta voitettu, vain yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kovin erikoista ja haastavaa lavastusta ei voi viedä sellaisenaan Baseliin, koska esiintymispaikat arvotaan, vaikka kuinka olisi artistilla toiveita erikoisjärjestelyistä.
Ei arvota, vain puolisko. Tuottaja sit laittaa esiintymisjärjestykseen. Ei liikaa samanlaisia peräkkäin jne.