Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
12241/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Matulahan on ihan mulkku. Vedän takaisin kaiken posin mitä olen siitä sanonut. 

Mitä on siis sanonut?

Aikaisemmin sanonut haastatteluissa että valkoposkihanhia saa ampua ja Karjala pitää palauttaa Suomelle välittömästi.

Vierailija
12242/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Matulahan on ihan mulkku. Vedän takaisin kaiken posin mitä olen siitä sanonut. 

Mitä on siis sanonut?

Aikaisemmin sanonut haastatteluissa että valkoposkihanhia saa ampua ja Karjala pitää palauttaa Suomelle välittömästi.

YLE koittaa tuhota artistin toisensa jälkeen, jotta Erika voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12243/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli - sweet

Neea - rave

Costee - cute

Goldie - nice

Erika - epic

Viivi - deep

Vierailija
12244/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika taitaa nyt sitten olla Puppyn sijasta se joke entry.

Vierailija
12245/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on siis sanonut?

Ei ollut, se oli vitsi. Juontajan. 

Vierailija
12246/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan youtube-katselut lähentelee jo miljoonaa! Tämä on merkkinä teille, tapaatte Erikan viisuvoittajana Nokia-areenan pressitilaisuudessa!

Katsoin Erikan videon ainakin 15 kertaa vaikka en tykkää kappaleesta :D

Jep, sitä katsotaan ja kappaletta kuunnellaan vaikka ei pidettäisikään. 

Vierailija
12247/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väsynyttä, jos Ruotsi lähettää kisoihin Månsin. Ihan kuin sieltä ei tulisi mitään uutta. Ens vuonna varmaan Loren tai Carola vai sittenkin Benjamin. 

Tuo Ruotsin menneisyyteen ripustautuminen on jo niin ärsyttävää. Nyt on vuosi 2025, ei 2012. Lähettäkää tuoreita kasvoja ja tuoretta musiikkia, pliis!

Kohta kaivavat Abban naftaliinista ja lähettävät viisuihin.

Eihän ne saaneet Abbaa edes viime vuoden Abbaviisuihin väliaikanumeroksi, piti tyytyä Alcazariin ja niihin kammottaviin hologrammeihin :DD

Nuo Malmön viisut on kyllä jotain mitä ei mielellään muistele. Tanssivat muumit ja Martin Österdahlin ylistyslaulu... voi jumalauta.

Oli h

Umk on puuhastelua Melloihin varrattuna.

Vierailija
12248/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on siis sanonut?

Ei ollut, se oli vitsi. Juontajan. 

Aika huono vitsi oli.

Vierailija
12249/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nää saatanan taliaivot ei ymmärrä, että noi Instagramin somekuulusteluhaastattelut on tehty täydellä huumorilla.:D

Vierailija
12250/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viime vuonna melloja ja ihan hirveitä biisejä ja esityksiä, ehkä kolme hyvää koko suuressa joukossa. Hirveää rahan ja ajantuhlausta kaivaa tuolla tavalla voittaja. Ja bileet oli ehkä finaalia lukuunottamatta todella väsyneitä. 

Vierailija
12251/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väsynyttä, jos Ruotsi lähettää kisoihin Månsin. Ihan kuin sieltä ei tulisi mitään uutta. Ens vuonna varmaan Loren tai Carola vai sittenkin Benjamin. 

Tuo Ruotsin menneisyyteen ripustautuminen on jo niin ärsyttävää. Nyt on vuosi 2025, ei 2012. Lähettäkää tuoreita kasvoja ja tuoretta musiikkia, pliis!

Kohta kaivavat Abban naftaliinista ja lähettävät viisuihin.

Eihän ne saaneet Abbaa edes viime vuoden Abbaviisuihin väliaikanumeroksi, piti tyytyä Alcazariin ja niihin kammottaviin hologrammeihin :DD

Nuo Malmön viisut on kyllä jotain mitä ei mielellään muistele. Tanssivat muumit ja Martin Österdahlin ylistysla

Tekninen toteutus on Melloissa toki valovuosia UMK:ta edellä, mutta onhan se musiikki suurelta osin hemmetin tylsää. Jos joku kiinnostava kappale onkin mukaan eksynyt, niin se ei ainakaan voita.

Vierailija
12252/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika taitaa nyt sitten olla Puppyn sijasta se joke entry.

Ei yhtään?

Vierailija
12253/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on siis sanonut?

Eikös se ollutkin alunperin Itä-Suomesta? Siellä vihaavat kaikkia eläimiä. 

Vierailija
12254/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yllättävän yksimielinen voittajasta https://eurovisionworld.com/odds/umk 

Ja Viivi nousussa, oon itsekin ruvennut pitämään siitä.

Sanon tän uudestaan: Viivi voittaa. Ihan niin kuin viime vuonna W95 tuli puun takaa voittajaksi. Te ketkä ette oo nähneet Viiviä livenä tuutte aidosti yllättymään, se esitys ja äänen volyymi tulee meinaan ruudunkin läpi.

Minusta on jotenkin hauskaa taas tänä vuonna nähdä miten toistuu tuo ennakkosuosikin päihittäminenJa enne kaikkea miten ihanaa että tuo Viivin kappale tulee soimaan Erikan kertakäyttöbiisiä kauemmin radiossa ja ihmisten sydämissä. 

Mulle kanssa tullut vahva fiilis, että Viivi voittaa. Se olisi todella hienoa. Tätä on toivottu ja pyydetty Suomelta. Suomenkielistä balladia ja vielä hyvän laulajan esittämänä. Tämä tulee niin voittamaan suomalaisten sydämet ja tunne välittyy kyllä laulusta koko Euroopalle. 

Vierailija
12255/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi brittiläinen reaktiovideon tekijä kommetoi että euroviisuissa artistin pitää olla MIELEENJÄÄVÄ, se on kaiken perusta. Hyvästä laulutaidostakaan ei ole haittaa. Erikalla on molemmat kunnossa, jote voimme olla luottavaisin mielin ja katse kohti Baselia!

Sama pätee esim. Goldielocksin kohdalla.

No ei hän kyllä jää samalla tavalla mieleen, eikä siitä biisistä oikein myöskään muista mitään?

Miksi ei muka jäisi? Kyllä jää.

Vierailija
12256/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten? Norjan Melody Grand Prix kilpailee  Wig Wam  vuodelta 2005 ja voittaja 1985 Bobbysocks. Ei mulla kyllä ole mitään sitä vastaan, vaikka Wig Wam olisikin Norjan edustaja. Saataisiin glam rockia lavalle kaikkien niiden puuduttavien poppareitten väliin.

Vierailija
12257/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on siis sanonut?

YLE koittaa tuhota artistin toisensa jälkeen, jotta Erika voittaa.

Yle-vihamielisyys on täysin turhaa. Unohdat, että koko UMK on Ylen juttu. Jos kilpailu ja siihen liittyvät käänteet herättävät noin vahvoja antipatioita järjestäjää kohtaan, on parempi sinun olla katsomatta ja keskittyä johonkin sinulle sopivampaan asiaan elämässäsi.

Vierailija
12258/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, miten paljon resursseja, vaivaa ja työtä Ylellä on käytetty jokaisen kilpailijan eteen. Kilpailijan poisjättäminen ei varmasti v-tuta ketään enemmän kuin itse yleläisiä.

Vierailija
12259/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks on kaikissa kysely gallupeissa nyt toisena ja joissain jopa ensimmäisenä. Ei ole varmaa Erikan voitto. Erika on vedonlyönnissä edellä , koska on kisaajista kaikista tunnetuin. Live voi kuitenkin muuttaa kaiken niinkuin viimevuonna huomattiin! Erika voi olla viisufanien ehdoton ykkönen, mutta UMK:ssa äänesti viimeksi 250 tuhatta ihmistä. Niistä viisufanien osuus luultavasti noin. 5% . 

Joo, eihän tässä ole kisa edes alkanut. Mitä itse olen seurannut, niin Goldielocks voi vielä jyrätä biisi edellä voittoon. Hän on vielä tuntematon artisti, mutta tietty lavakarisma näkyi jo videolla. Odotan itse eniten juuri tätä live-esitystä.

Vierailija
12260/21056 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, miten paljon resursseja, vaivaa ja työtä Ylellä on käytetty jokaisen kilpailijan eteen. Kilpailijan poisjättäminen ei varmasti v-tuta ketään enemmän kuin itse yleläisiä.

Ainakin musavideot oli tänä vuonna himppasen paremmat kuin parina viime vuonna 2euron budjetilla huitaistut kyhäelmät.

Ketju on lukittu.