UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä itselleni hirveä pettymys, kun olen POTFia sisäisesti odottanut ja sitten bändi olisikin joku v..n Tenhi. Vaikka voihan niiltä löytyä toki hyväkin biisi. En ole kuullut bändistä mitään, vaikka on 30 vuotta sitten perustettu. Eikä näistä kukaan ole edes artistina kiinnostava. Eikä ainuttakaan ns isoa nimeä joukossa. Blääh, voiko lippuoston peruuttaa.
Tenhi ja samaten Louie Blue ovat minullekin ihan tuntemattomia. Goldielocksistakin kuulin vasta jokin aika sitten, kun nimi alkoi pyöriä veikkauksissa. Loput neljä on kuitenkin suht nimekkäitä. Kaikilla heillä on ollut hittejä. Toki Viivillä ja Nellillä ne suurimmat Robin Packalenin kanssa ja Miriam Bryantilla Ruotsissa, mutta kuitenkin.
Goldielocks on persoonallisen ja samalla hyvin kansainvälisen oloinen. Hän voisi olla kauden yllättäjä.
Noista mainituista ainakin Nelli Matula ja Miriam Bryant ovat hyviä livelaulajia ja esiintyjiä. Voisivat olla tosi hyviä, jos biisit vain olisivat tarpeeksi kovia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä itselleni hirveä pettymys, kun olen POTFia sisäisesti odottanut ja sitten bändi olisikin joku v..n Tenhi. Vaikka voihan niiltä löytyä toki hyväkin biisi. En ole kuullut bändistä mitään, vaikka on 30 vuotta sitten perustettu. Eikä näistä kukaan ole edes artistina kiinnostava. Eikä ainuttakaan ns isoa nimeä joukossa. Blääh, voiko lippuoston peruuttaa.
Ei nuo ole oikeat osallistujat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Tenhistä ei saa irti räjähtävää bändienergiaa tekemälläkään, mutta joitakin tuolta listalta voi olla mukana. Itse uskon, että ainakin Goldielocks on, ja hän on itseasiassa mielenkiintoinen.
Miettikää jos Miriamin levy-yhtiö onkin maksanut Pudakselle, että alkaa levittää huhua. Näin saa lisää mielenkiintoa artistille. Käy kuusysisilmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Tenhistä ei saa irti räjähtävää bändienergiaa tekemälläkään, mutta joitakin tuolta listalta voi olla mukana. Itse uskon, että ainakin Goldielocks on, ja hän on itseasiassa mielenkiintoinen.
Tosin en tiedä kuinka kirjaimellisesti noita Ylen vihjeitä kannattaa ottaa. Pitihän viime vuonnakin olla mukana "yllättävä" duo ja se duo oli kaikista ennalta-arvattavin MG:n ja Nublun duo. Että Ylen kielellä Tenhi voisi hyvin muuntautuakin räjähtäväksi bändienergiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks on persoonallisen ja samalla hyvin kansainvälisen oloinen. Hän voisi olla kauden yllättäjä.
Täytyy kyllä myöntää, että tämä olisi aika lupaava artisti. Ihan uusi tuttavuus minullekin.
^ Itse innostun Goldielocksista yhä enemmän ja enemmän, kun kuuntelen hänen biisejään. Olen pettynyt, jos hän ei olekaan mukana UMK:ssa. Hänessä on persoonallisuutta ja erottuvuutta, jollaista viisuissa tarvittaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos Miriamin levy-yhtiö onkin maksanut Pudakselle, että alkaa levittää huhua. Näin saa lisää mielenkiintoa artistille. Käy kuusysisilmät.
Hei, mutta eiks tää sun texti on todella "levittää huhua" Jepp näinhän laitoit liikkelle uuden huhun?
Toivottavsti ns. isoja nimiä ei olis yhtään mukana. Kaiki sais olla tuntemattomia ja uusia tuttavuuksia. The rasmus ja Darude olivat noloja viisuissa.
Huh, onneksi Albania valitsi fiksummin kuin mitä pelkäsin. Seuraavana taitaa olla vuorossa meidän artistien julkaisu eli joutuu vähän odottelemaan.
Vielä 2,5 viikkoa julkistamiseen! Onpa jännää! Mahtaako salaisuus pysyä hallinnassa..
Ja hyvää joulua viisu/umk-fanit :)
Samoin, hyvää joulua ja iloista uutta vuotta ^_^
Vierailija kirjoitti:
Vielä 2,5 viikkoa julkistamiseen! Onpa jännää! Mahtaako salaisuus pysyä hallinnassa..
Ja hyvää joulua viisu/umk-fanit :)
Hyvää joulua! Melkein toivon, että saisi pidettyä salaisuutena. Kunhan osallistujien esittely ei ole yhtä hassu kuin vuosi sitten? Taisi olla pieni lava keskellä studiota ja siinäpä se :D Ihan talk show-sohva riittää vielä tässä vaiheessa.
Löysin nokia areenan sivuilta vihjeen, jota en ole nähnyt ennen.
Siinä luki: "PÄÄSEMME TODISTAMAAN ERÄÄN BÄNDIN JA HUIPPUTUOTTAJAN YLLÄTTÄVÄÄ YHTEISTYÖTÄ"
Oho! En ole nähnyt itsekkään tälläistä.
Eli kaikki "vuodetut" listat ovat väärässä